Skocz do zawartości

ASMWALKER

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ASMWALKER

Informacje

  • Imię
    Jan
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ASMWALKER

0

Reputacja

  1. Dzięki bardzo. Właśnie potraktowali mi parownik porządną chemią firmową VW i ozonowaniem. Czy odgrzybienie klimatyzacji ma się jakoś do zwykłego nawiewu ?
  2. Witajcie A4 fani Mam problem klime odgrzybiłem razem z czyszczeniem parownika w dobrym serwisie i na włączonym auto wszystko działa super, natomiast gdy włączę "Econ" to z zwykłego nawiewu leci ciepły "smrodek" i w momencie mi parują szyby i zazwyczaj ciepłe powietrze leci nawet na low. Co to może być? Upierdliwe to jest, gdy na przykład wieczorem jadę to nie potrzebuje klimy. Filtr kabinowy zmieniony na węglowy. I jeszcze jedno pytanie mam. Czy jeśli dam auto i powiedzmy na 22 stopnie to spalanie ropy tak samo rośnie podczas 22 stopni a np low ? Czy jeśli daje temperaturę wyższą, żeby klima nie naginała po całości to wtedy i spalanie odpowiednio jest lepsze?
  3. Dziękuje serdecznie za informację. A jak dojeżdzać do świateł by chronić koło dwumasowe i w korku jak operować sprzęgłem biegiem jałowym ? Nurtuje mnie ten temat. Póki co widzę czerwone np jestem na biegu czwartym wciskam sprzęgło puszczam na "luz" i hamuje. Nie wiem czy to jest dobre działanie. Doradzicie panowie ;)?
  4. Witam serdecznie forumowiczów. Od 2 tygodni jestem posiadaczem B6 1.9 Tdi Awx 130 km, przesiadłem się z auta o kilka klas niższego ( Astry z lpg) . Jest to moja pierwsza "fura" w dieslu i chciałbym się poradzić jak dbać o skrzynie, sprzegło i dwumase. Jak operować skrzynią i sprzęgłem. Sytuacja nr 1 : Jadę na 4 i widzę, że światła się zmieniają na czerwone i wciskam hamulec na tej 4 i później sprzęgło ( staram się płynnym dość żwawym ruchem je używać ) i na luz wrzucam hamulec i dojeżdzam. Pytanie czy takie operowanie jest poprawne w takiej jednostce? czy hamować silnikiem itd . W korku na luz wrzucać i sprzęgło i 1 dojazd i znowu luz czy na sprzegle go trzymać i 1 ? W jaki sposób użytkować sprzęgło jakim ruchem nim operować żwawo, szybko, czy taki wyśrodkowany ruch ? Unikać pół sprzęgła, palenia tzw gum ? Na parkingu gaszę silnik sprzęgło wciskam i "cyk dwujeczka" i ręczny. Czy raczej unikać zmiany biegów na wyłączonym silniku ? Ps. Zakochałem się w tym samochodzie i bardzo mi miło móc przywitać tutaj pasjonatów a4. Jest tu ktoś z Częstochowy ?:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...