Skocz do zawartości

cieniu707D

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cieniu707D

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ARG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cieniu707D

0

Reputacja

  1. cieniu707D

    SWAP

    Witam, niestety moja B5 odmówiła posłuszeństwa i czeka mnie wymiana silnika. Padły panewki i korbowód. Czy sam blok silnika może być o innym oznaczeniu? Czym one się różnią?
  2. Dzięki wielkie za pomoc!!! Zrobię tak jak mówicie i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dam znać co i jak. Jakby wam coś jeszcze przyszło do głowy o co może chodzić to dajcie znać
  3. k232 kurde a można jakąś mocniejsza zamontować bo założyłem identyczna jak była i od wymiany swieci konewka
  4. przem8 hmmm zegary na razie zostawię ale dobrze że mówisz będę miał to na uwadze
  5. Kevin88 kupię ten czujnik i wymienię parę groszy a przynajmniej będę spokojny że to nie to ale oby był właśnie winny czujnik
  6. przem8 wina zegarów? Trochę dziwnie to brzmi ale myślisz że może to być przyczyną? Bo wydaje mi się że zegary tylko komunikują o czymś co wysyła im niepokojący sygnał
  7. Marivs dzięki za fotkę na pewno się przyda bo za tydzień wymieniam olej i zerknę od razu na niego. A tam na czujniku pisze w jakich skokach bar pokazuje błąd czy po Vin trzeba dobierać?
  8. Nie błędów nie pokazuje poza tym jakby miał pokazywać to musiałby być chyba stały błąd z tym że by nie gasla a ona gaśnie więc tak jakby błąd znika według mnie
  9. Chyba tak zrobię może uda mi się jeszcze zmierzyć ciśnienie na cylindrach. Czyli czujnik ciśnienia w tym silniku jest tylko jeden?
  10. Macie jeszcze jakieś pomysły od czego zacząć w szukaniu problemu z konewka?
  11. Też mam silnik o oznaczeniu ARG i jestem pewny co do napinacza że jest elektryczny bo miałem go wymienić ale najpierw muszę znaleźć przyczynę konewki. I dlatego zastanawiałem się czy może się tak dziać od właśnie tego napinacza
  12. Jest w misce olejowej ale od poziomu a nie od ciśnienia. Ten w misce wymieniłem a stan oleju jest w normie. Zastanawiam się czy moze się to dziać przez uszkodzony napinacz łańcucha rozrządu. Niestety jestem pechowym posiadaczem elektronicznego napinacza.
  13. Czytałem że w B5 po lifcie były dwa czujniki to prawda? Jeśli tak to gdzie ona się dokładnie znajdują?
  14. cieniu707D

    Czerwona kontrolka oleju

    Witam, mam pewien problem z swoją B5. Posiadam ja od 3 lat gdy ja kupiłem zapalała się czerwona kontrolka i raz zaczęło strasznie brzęczeć pod maską po rozgrzaniu silnika. Silnik zgaszony odporowadzony do mechanika. Okazało się że pompa oleju siadła. Wymieniona została pompa oleju, wyczyszczony smok olej filtry itd. Od trzech lat gdy auto jest mocno rozgrzane i schodzi z obrotów zapala się kontrolka ciśnienia problem ustępuje gdy wymienię olej na jakieś 4-5 tys km. Czy to może być wina czujnika ciśnienia oleju? Dodam też że mam uszkodzony napinacz łańcucha rozrządu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...