Skocz do zawartości

VariaT1998

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O VariaT1998

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Trzeboś

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia VariaT1998

1

Reputacja

  1. U mnie w b6 2.4 BDVjest to zaslepieone fabrycznie. Tunel jest ale nie ma otworu na czujnik. Ktoś wie jak jest rozwiązane załączenie wentylatorów chłodnicy? U mnie 106 stopni a wentylatory stoją. Na teście i po włączeniu klimy działają
  2. uaktualniajac to obecnie wartosci w grupie 93 w ostatnim polu to +8 a kad wyprzedzenia zaplonu to -2 na wolnych obr. Prosze jeszcze raz o pomoc.
  3. Witam. Jakie powinny być kąty wyprzedzenia zapłonu w tym silniku gdy silnik podczas jazdy schodzi z obrotów ? podczas przyspieszania u mnie jest 0,0 ewentualnie -1,0 a podczas schodzenia z obrotów ~ - 23,0 ? czy tak ma być czy coś jest nie tak ? w gupie 93 jest wskazanie + 6,0 oczywiscie z czujnika wałka rozrządu a rozrzad na BAnk ustwiony idealnie . ALe dla jeszcze wiekszej pewności sprawdze bo to koło pasowe ma straszny luz zanim sie go dokręci. Z Gory dzieki za pomoc
  4. Witam. jestem po remoncie jak sie okazało chinskiej głowicy ktora była tam zamontowana ale jak wiadomo nie wszsytkie problemy z tym zwiazane ustały . przyspieszenie jest bardzo dziwne przyspiesza-odpuszcza-przyspiesza odpuszcza i tak w kołko wciskajac pedał do konca tak autko pływa dosc mocno odczuwalnie. winą jest przeładowujące turbo. Oto bardzo ciekawe logi: http://vaglogi.pl/log-031_115_118_yL6zzn.html Proszę jeszcze raz o pomoc. Nie mam z kim zamienic n75. co to może byc? dodam ze nieraz auto przyspiesza normalnie i zapie*dala ze az miło.
  5. Też tak mi się wydaje. Za tydzień zrzucam głowice i zobaczę co tam się dzieje. Naszczescie wszystko sobie sam zrobię jeśli chodzi o frezowanie i docieranie. Gorzej jeśli zawory trzeba bedzie wymieniać albo szlifowac. Jakoś poradzę. Na dniach spróbuję ten n75 podmienić tylko nie bardzo mam z kim ale jak się uda to dam znać co i jak w tamcie. Bo może się to komuś przydać nie tylko mi. Dzięki i Pozdrawiam
  6. Ale wtryski mam w kolektorze dolotowym więc co ma nieszczelny wtrysk z tym wspólnego? Poza tym akurat na tych dwóch garach jest niska kompresja tylko 9,5 bara na gorącym.
  7. Na rozgrzanym nie wypadają. A co z lodami? Tam jest wszystko ok?
  8. DZięki wielkie wszsytkim za dotychczasową pomoc ale jest jeszcze kilka newsów w temacie. otóż jeden z zaworkow jednokierunkowych był zle założony a konkretnie ten ktory jest na filtrze powietrza co powodowało ze silnik ciągną lewe powietrze gdy w kolektorze było podcisnienie przez to przepsytnica była zamknięta- teraz jest otwarta na 2-3%. ale wypadanie zapłonow zostało. Zanim silnik sie nagrzał do temetarury 90 stopni było jakieś 250 wypadniec na drugim cylindrze i 3 wypadnięcia na pierwszym. Czym była wyższa temp tym wolniej nabijał . upalone zawory ? Prosze jeszcze o pomoc. Grupy 003, 015, 016: http://vaglogi.pl/log-016_015_003_ZN88y.html
  9. n75 na dniach postaram sie podmienić jaki powinien byc kąt przepustnicy na wolnych obr? a tak w ogole to nie mam za wolnych obr, bo zawsze mam 760 obr ale nieraz najczesciej po logowaniu albo takiej ostrzejszej jezdzie to mam rowne 800 i wtedy dużo ładniej chodzi i tak nie telepie wtedy. co może byc przyczyna? korekty wrzucic po jedzie na samej benzynie ?
  10. gdzie widać te nieszczelność i w jaki sposób ? szczelność niby sprawdzałem i było ok. Mogę to zrobić jeszcze raz bo mogłem coś zrobić zle, opiszesz jak zrobić to poprawnie ? oto logi z odpiętym n75: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_i3gfIO.html co można po tych logach wnioskować?
  11. Te same logi jeszcze raz. Dynamiczne: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1uzQP.html (DYNAMICZNY) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_1E5m5.html (DYNAMICZNY) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_inub95u.html (DYNAMICZNY) statyczne: Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_ZZ3kP.html Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_wMtRym1.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_AUblLpO.html za raz zrobie z odpiętą kostką od n75 Proszę o przegladiecie logów i jakies wskazówki
  12. Zrobiłem komplet logów. narazie co sam wychaczyłem to ze turbo przeładowuje w pewnym momęcie za kazdym razem w tym samym zakresie obr. potrafi nabic nawet 0,9 bara ,co moze byc przyczyną? n75 czysciłem ostatnio i sprawdzałem to jest szczelne i cyka Oto logi statyczne: LOG-01-090-093-xxx.CSV s LOG-01-002-033-xxx.CSV s LOG-01-001-003-xxx.CSV s dynamiczne: LOG-01-115-118-xxx.CSV LOG-01-002-033-xxx.CSV d LOG-01-003-020-xxx.CSV d Jeszcze raz PRosze o Pomoc ,porady i sygestie. Z góry Dzięki i Pozdrawiam
  13. super już wszystko wiem. koło 18 zrobie logi i wrzucę. Wczoraj gdy troche go przygrzałem przez miasto na wyższych obr pojawił sie check . okazał sie to błąd 16727 -czujnik położenia wałka rozrzadu. Ten czujnik z dwie godziny wcześniej odpiąłem wraz wtryskami ale po złożeniu skasowałem błędy i pojechałem na miasto i wyskoczył check co to moze znaczyc ? sprawdze jeszcze raz wtyczke i przedmucham kompresowerm oraz estrakcyjną.
  14. nie bardzo rozumiem to co napisałeś. możesz jasnej? 2+33 i 3+20 to statyczne a 115+118 dynamiczne ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...