Jump to content

VariaT1998

Pasjonat
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About VariaT1998

Informacje

  • First name
    Karol
  • Location
    Trzeboś

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. uaktualniajac to obecnie wartosci w grupie 93 w ostatnim polu to +8 a kad wyprzedzenia zaplonu to -2 na wolnych obr. Prosze jeszcze raz o pomoc.
  2. Witam. Jakie powinny być kąty wyprzedzenia zapłonu w tym silniku gdy silnik podczas jazdy schodzi z obrotów ? podczas przyspieszania u mnie jest 0,0 ewentualnie -1,0 a podczas schodzenia z obrotów ~ - 23,0 ? czy tak ma być czy coś jest nie tak ? w gupie 93 jest wskazanie + 6,0 oczywiscie z czujnika wałka rozrządu a rozrzad na BAnk ustwiony idealnie . ALe dla jeszcze wiekszej pewności sprawdze bo to koło pasowe ma straszny luz zanim sie go dokręci. Z Gory dzieki za pomoc
  3. Witam. jestem po remoncie jak sie okazało chinskiej głowicy ktora była tam zamontowana ale jak wiadomo nie wszsytkie problemy z tym zwiazane ustały . przyspieszenie jest bardzo dziwne przyspiesza-odpuszcza-przyspiesza odpuszcza i tak w kołko wciskajac pedał do konca tak autko pływa dosc mocno odczuwalnie. winą jest przeładowujące turbo. Oto bardzo ciekawe logi: http://vaglogi.pl/log-031_115_118_yL6zzn.html Proszę jeszcze raz o pomoc. Nie mam z kim zamienic n75. co to może byc? dodam ze nieraz auto przyspiesza normalnie i zapie*dala ze az miło.
  4. Też tak mi się wydaje. Za tydzień zrzucam głowice i zobaczę co tam się dzieje. Naszczescie wszystko sobie sam zrobię jeśli chodzi o frezowanie i docieranie. Gorzej jeśli zawory trzeba bedzie wymieniać albo szlifowac. Jakoś poradzę. Na dniach spróbuję ten n75 podmienić tylko nie bardzo mam z kim ale jak się uda to dam znać co i jak w tamcie. Bo może się to komuś przydać nie tylko mi. Dzięki i Pozdrawiam
  5. Ale wtryski mam w kolektorze dolotowym więc co ma nieszczelny wtrysk z tym wspólnego? Poza tym akurat na tych dwóch garach jest niska kompresja tylko 9,5 bara na gorącym.
  6. Na rozgrzanym nie wypadają. A co z lodami? Tam jest wszystko ok?
  7. DZięki wielkie wszsytkim za dotychczasową pomoc ale jest jeszcze kilka newsów w temacie. otóż jeden z zaworkow jednokierunkowych był zle założony a konkretnie ten ktory jest na filtrze powietrza co powodowało ze silnik ciągną lewe powietrze gdy w kolektorze było podcisnienie przez to przepsytnica była zamknięta- teraz jest otwarta na 2-3%. ale wypadanie zapłonow zostało. Zanim silnik sie nagrzał do temetarury 90 stopni było jakieś 250 wypadniec na drugim cylindrze i 3 wypadnięcia na pierwszym. Czym była wyższa temp tym wolniej nabijał . upalone zawory ? Prosze jeszcze o pomoc. Grupy 003, 015, 016: http://vaglogi.pl/log-016_015_003_ZN88y.html
  8. n75 na dniach postaram sie podmienić jaki powinien byc kąt przepustnicy na wolnych obr? a tak w ogole to nie mam za wolnych obr, bo zawsze mam 760 obr ale nieraz najczesciej po logowaniu albo takiej ostrzejszej jezdzie to mam rowne 800 i wtedy dużo ładniej chodzi i tak nie telepie wtedy. co może byc przyczyna? korekty wrzucic po jedzie na samej benzynie ?
  9. gdzie widać te nieszczelność i w jaki sposób ? szczelność niby sprawdzałem i było ok. Mogę to zrobić jeszcze raz bo mogłem coś zrobić zle, opiszesz jak zrobić to poprawnie ? oto logi z odpiętym n75: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_i3gfIO.html co można po tych logach wnioskować?
  10. Te same logi jeszcze raz. Dynamiczne: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1uzQP.html (DYNAMICZNY) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_1E5m5.html (DYNAMICZNY) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_inub95u.html (DYNAMICZNY) statyczne: Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_ZZ3kP.html Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_wMtRym1.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_AUblLpO.html za raz zrobie z odpiętą kostką od n75 Proszę o przegladiecie logów i jakies wskazówki
  11. Zrobiłem komplet logów. narazie co sam wychaczyłem to ze turbo przeładowuje w pewnym momęcie za kazdym razem w tym samym zakresie obr. potrafi nabic nawet 0,9 bara ,co moze byc przyczyną? n75 czysciłem ostatnio i sprawdzałem to jest szczelne i cyka Oto logi statyczne: LOG-01-090-093-xxx.CSV s LOG-01-002-033-xxx.CSV s LOG-01-001-003-xxx.CSV s dynamiczne: LOG-01-115-118-xxx.CSV LOG-01-002-033-xxx.CSV d LOG-01-003-020-xxx.CSV d Jeszcze raz PRosze o Pomoc ,porady i sygestie. Z góry Dzięki i Pozdrawiam
  12. super już wszystko wiem. koło 18 zrobie logi i wrzucę. Wczoraj gdy troche go przygrzałem przez miasto na wyższych obr pojawił sie check . okazał sie to błąd 16727 -czujnik położenia wałka rozrzadu. Ten czujnik z dwie godziny wcześniej odpiąłem wraz wtryskami ale po złożeniu skasowałem błędy i pojechałem na miasto i wyskoczył check co to moze znaczyc ? sprawdze jeszcze raz wtyczke i przedmucham kompresowerm oraz estrakcyjną.
  13. nie bardzo rozumiem to co napisałeś. możesz jasnej? 2+33 i 3+20 to statyczne a 115+118 dynamiczne ?
  14. Tak na pb. Wcześniej było kilka wypadniec. tym razem akurat nie. Dziś zrobiłem pomiar ciśnienia śprężania i oto wyniki: 1. 9,5 2. 9,5 3. 12,5 4. 12,5 a z olejem (po 10 ml wlałem) : 1. 10,5 2. 10 3. 14 4. 14 upalone zawory? zrobić logi jeszcze raz ? co sprawdzic ?
×
×
  • Create New...