Skocz do zawartości

VariaT1998

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O VariaT1998

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Lokalizacja
    Trzeboś

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Też tak mi się wydaje. Za tydzień zrzucam głowice i zobaczę co tam się dzieje. Naszczescie wszystko sobie sam zrobię jeśli chodzi o frezowanie i docieranie. Gorzej jeśli zawory trzeba bedzie wymieniać albo szlifowac. Jakoś poradzę. Na dniach spróbuję ten n75 podmienić tylko nie bardzo mam z kim ale jak się uda to dam znać co i jak w tamcie. Bo może się to komuś przydać nie tylko mi. Dzięki i Pozdrawiam
  2. Ale wtryski mam w kolektorze dolotowym więc co ma nieszczelny wtrysk z tym wspólnego? Poza tym akurat na tych dwóch garach jest niska kompresja tylko 9,5 bara na gorącym.
  3. Na rozgrzanym nie wypadają. A co z lodami? Tam jest wszystko ok?
  4. DZięki wielkie wszsytkim za dotychczasową pomoc ale jest jeszcze kilka newsów w temacie. otóż jeden z zaworkow jednokierunkowych był zle założony a konkretnie ten ktory jest na filtrze powietrza co powodowało ze silnik ciągną lewe powietrze gdy w kolektorze było podcisnienie przez to przepsytnica była zamknięta- teraz jest otwarta na 2-3%. ale wypadanie zapłonow zostało. Zanim silnik sie nagrzał do temetarury 90 stopni było jakieś 250 wypadniec na drugim cylindrze i 3 wypadnięcia na pierwszym. Czym była wyższa temp tym wolniej nabijał . upalone zawory ? Prosze jeszcze o pomoc. Grupy 003, 015, 016: http://vaglogi.pl/log-016_015_003_ZN88y.html
  5. n75 na dniach postaram sie podmienić jaki powinien byc kąt przepustnicy na wolnych obr? a tak w ogole to nie mam za wolnych obr, bo zawsze mam 760 obr ale nieraz najczesciej po logowaniu albo takiej ostrzejszej jezdzie to mam rowne 800 i wtedy dużo ładniej chodzi i tak nie telepie wtedy. co może byc przyczyna? korekty wrzucic po jedzie na samej benzynie ?
  6. gdzie widać te nieszczelność i w jaki sposób ? szczelność niby sprawdzałem i było ok. Mogę to zrobić jeszcze raz bo mogłem coś zrobić zle, opiszesz jak zrobić to poprawnie ? oto logi z odpiętym n75: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_i3gfIO.html co można po tych logach wnioskować?
  7. Te same logi jeszcze raz. Dynamiczne: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1uzQP.html (DYNAMICZNY) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_1E5m5.html (DYNAMICZNY) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_inub95u.html (DYNAMICZNY) statyczne: Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_ZZ3kP.html Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_wMtRym1.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_AUblLpO.html za raz zrobie z odpiętą kostką od n75 Proszę o przegladiecie logów i jakies wskazówki
  8. Zrobiłem komplet logów. narazie co sam wychaczyłem to ze turbo przeładowuje w pewnym momęcie za kazdym razem w tym samym zakresie obr. potrafi nabic nawet 0,9 bara ,co moze byc przyczyną? n75 czysciłem ostatnio i sprawdzałem to jest szczelne i cyka Oto logi statyczne: LOG-01-090-093-xxx.CSV s LOG-01-002-033-xxx.CSV s LOG-01-001-003-xxx.CSV s dynamiczne: LOG-01-115-118-xxx.CSV LOG-01-002-033-xxx.CSV d LOG-01-003-020-xxx.CSV d Jeszcze raz PRosze o Pomoc ,porady i sygestie. Z góry Dzięki i Pozdrawiam
  9. super już wszystko wiem. koło 18 zrobie logi i wrzucę. Wczoraj gdy troche go przygrzałem przez miasto na wyższych obr pojawił sie check . okazał sie to błąd 16727 -czujnik położenia wałka rozrzadu. Ten czujnik z dwie godziny wcześniej odpiąłem wraz wtryskami ale po złożeniu skasowałem błędy i pojechałem na miasto i wyskoczył check co to moze znaczyc ? sprawdze jeszcze raz wtyczke i przedmucham kompresowerm oraz estrakcyjną.
  10. nie bardzo rozumiem to co napisałeś. możesz jasnej? 2+33 i 3+20 to statyczne a 115+118 dynamiczne ?
  11. Tak na pb. Wcześniej było kilka wypadniec. tym razem akurat nie. Dziś zrobiłem pomiar ciśnienia śprężania i oto wyniki: 1. 9,5 2. 9,5 3. 12,5 4. 12,5 a z olejem (po 10 ml wlałem) : 1. 10,5 2. 10 3. 14 4. 14 upalone zawory? zrobić logi jeszcze raz ? co sprawdzic ?
  12. Problem jest taki że byłem u gazownika i powiedzieli ze nie wyregulują instalacji ponieważ nie chodzi dobrze na benzynie ( twierdzi ze licznik nalicza wypadania zapłonów na drugim cylindrze). Po podłączeniu pod kompa faktycznie zdazy sie ze zapłon wypada ale na cylindrze pierwszym. Gazownicy twierdzą ze on za bardzo sie chwieje i jakby nie rowno chodzi ze za bardzo drrzy ten silnik , nie chodzi płynnie. Kiedyś podczas wyprzedzania mrugał check i jakby stracił moc do tego mocno nim tłukło ale to trwalo kilka sekund. wtedy pokazł się błąd 16684 - rozpoznanie wypadania zapłonu oraz 16672 - zwór wtryskowy cylindra , zwarcie z masą ale od tamtej pory cisza. Proszę o pomoc. Nowe cewki z ASO przepływomierz ASO i swiece rownież nowe , Oto logi: LOG-01-015-016-004.CSV LOG-01-002-033-033.CSV
  13. Dostań się do mechanizmu wycieraczki czyli silniczka z przekładnią i odłącz kostkę przewodów zasilania i sprawdz czy na kostce jest cały czas napięcie . jesli tak to problem będzie raczej we włączniku przy kierownicy,( lub przekaźniku jeśli jest) a jeśli nie bedzie cały czas napięcia to awaria mechanizmu.
  14. Witam Współklubowiczów. Leciałem autostradą około 140Km / H w strone Katowic w momęcie gdy z nawiewu lewego ( są dwa, prawy i lewy) nad radiem zaczął wydobywać się szybko znikający dym jakby Para, przypominający schłodzony do -162 stopni ciekły azot. To własnie mniej wiecej taka para i tylko z tego nawiewu się wydobywała a po chwili klimatyzacja przestała chłodzić i leciało powietrze takie jak na zewnątrz czyli około 23 stopni. W Tym czasie miałem ustawione na LO a pasażer na 18 stopni. Co mogło sie stac? Obstawiam Parownik że się rozszczelnił a ta para to był własnie gaz. Ale zaglądałęm do Parownika przez ten otwór za schowkiem i tyle ile go widac nie widac śladów oleju ani jakichkolwiek zanieczyszczen które chyba powinny sie pojawić gdy dojdzie do rozszczelnienia? w końcu w ukłdzie znajduje sie również olej ? Proszę o pomoc. Mam wesele dosc daleko nie chce zajechać i wysiąść mokry a zapowiadają upały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...