Skocz do zawartości

kaczmar93

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kaczmar93

Osiągnięcia kaczmar93

0

Reputacja

  1. To wiem ale jak pisałem w pierwszym wpisie, pompę ABS wymieniałem. Jednakże wymieniłem na używkę i być może też była walnięta (na Allegro sprzedawana jako sprawna)
  2. Czy rozwiązałeś problem? jeśli tak to jak?
  3. Witam, też mam problem z kontrolkami ABS i ESP. Audi A4 B6 1.9 TDI 130 KM 2004r. Avant 1) Przez długi czas podczas jazdy w losowym momencie zapalało mi się ESP i kontrolka znikała po zgaszeniu silnika. Komputer wskazywał na czujnik światła stop, został on wymieniony. 2) Po jakimś czasie (około pół roku) problem wrócił, błąd ten sam. Inny mechanik uznał, że poprzedni wrzucił zamiennik i dlatego szybko padł. Wstawił oryginał, jednakże po tym zabiegu zaczęły się zapalać razem ABS i ESP. Błędy w VAGu dwa: - czujnik kąta skrętu - czujnik ciśnienia ABS Po wymianie czujnika kąta skrętu pozostał jedynie błąd czujnika ABS, więc kupiłem nową pompę. Została ona wymieniona 3) Kontrolki w dalszym ciągu się zapalały jednakże z nowym błędem: 00526 - Przełącznik świateł hamowania (F) 27-00 - Niezrozumiały sygnał Sprawdziłem wszystkie przewody, wtyczki, żarówki, do których tylko miałem dostęp. 4) Pojechałem na weryfikację VAGiem (sam nie posiadam) i poprzedni błąd zniknął natomiast znów czujnik ciśnienia: 01435 - Czujnik 1 ciśnienia w układzie hamulcowym (G201) 35-00 - - Brak mi już pomysłu. Czy to oznacza, że pompa ABS miała wadliwy czujnik? Przeczytałem też, że może być to spowodowane złą regulacją czujnika światła stopu. Całkiem niedawno był wymieniany na nowy oryginalny, więc wątpię, że jest uszkodzony...
  4. poruszałem kablem pomiędzy słupkiem a drzwiami| (w zawiasie) i lewa strona zaczęła grać. Póki co jest git
  5. Nie mogłem się powstrzymać i jeszcze dziś musiałem sprawdzić Wyeliminowałem zbędną przejściówkę. Wszystko działa oprócz lewego głośnika z tyłu. Prawy działa, subwoofer w bagażniku też słyszę że chodzi. Pewnie będzie coś z głośnikiem. Jeżeli chodzi o antenę biało niebieski kabel się rozdziela jeden był wolny kabelek, tam podłączyłem separator a drugi wchodzi do kostki, do tej samej co żółty. Coś jeszcze przy tym kombinować? Zostały mi 2 wolne kable, czerwona wtyczka męska i żółty jak od anteny. Do czego one są? Radio: Pioneer MVH-190UBG https://www.pioneer-car.eu/pl/pl/products/mvh-190ub
  6. Co do bialoniebieskiego kabla to się połapałem po zrobieniu zdjęcia bo odbierała mi tylko jedna stacja. Podłączyłem bez żółtego ale zadziałało. Radio to pioneer. Jutro fotkę podeślę.
  7. Witam. Wracam do tematu. Jeszcze raz dziękuję za pomoc, dzięki separatorowi antenowemu radio działa że aż miło. Kupiłem też adapter (nie boose) ale głośniki z tyłu dalej nie działają. Pozostały mi dwie kostki, które do siebie nie pasują. Fader sprawdzałem, ustawiony na center. Wszystko na zdjęciach:
  8. Dziękuję ci w takim razie za wszelką pomoc. Kupię separator i zobaczę czy będzie hulać. A na dach kupię coś na sztuke by dziury nie było. Ta co mialem to się złamała.
  9. Dobrze rozumiem że seryjnie nie było anteny na dachu? Bo mam tylko jedną ta dokladana
  10. A gdzie muszę podłączyć antenę z dachu? Z anteny wychodzi tylko jeden kabel który pokazywałem na samym początku tego wątku. Antenę i tak muszę kupić nową tylko gdzie ją mam później podłączyć?
  11. Nie wiem czy wszystko dobrze zrozumiałem. Żeby działały tynie głosniki potrzebuję adaptera i do niego podłączyć luźne wtyczki. Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/adapter-bose-iso-audi-a2-a3-8l-8p-a4-b5-b6-avant-i6752043951.html Pierwszy lepszy, oczywiście droższy też wchodzi w grę. To wydaje się dość jasne. W temacie odnośnie montażu radia innego niż fabryczne znalazłem info, iż potrzeba separatora antenowego. http://allegro.pl/wzmacniacz-separator-antenowy-audi-a3-a4-a6-avant-i5526163679.html Chodzi o coś takiego? I ten kabel który ja mam podłączam do tego i później do radia? Czy do fabrycznego wzmacniacza? W dalszym ciągu mi coś nie pasuje bo nawet końcówkę separatora nie wiem gdzie wetknąć i pozostaje jeszcze luźny kabel z żółtą końcówką za radiem. Dodatkowo w załączniku zdjęcia fabrycznego wzmacniacza.
  12. Z głośnikami nie sprawdziłem jednakże fakt radio nie włącza się z zapłonem. Po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka wypinam panel radia bo samo sie nie wyłączy. Jeżeli zamontuję wzmiacniacz antenowy o którym pisałeś to nie muszę się dostać do tego, który jest aby przepiąć z niego kable do nowego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...