Jump to content

Krzysiek112

Pasjonat
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Krzysiek112

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AEB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. Problem tylko zelżał, po jeździe przy częstszym hamowaniu koła już sie nie grzeją ale jednak jak puściłem wszystko na delikatnej górce (coś w stylu tej z egzaminu PORD ?) samochód stał, czy to może byc jeszcze serwo? Aż tak sie nie znam ale po postoju przed odpaleniem silnika pedał hamulca jest twardy jakbym go wczesniej kila razy naciskał, co prawda po odpaleniu opada tak jak powinien ale czy sam z siebie też tak twardnieje bez "napompowania" go?
  2. Podejrzewam, że znajdę na forum instrukcje jak ewentualnie to wyregulować Idę pogrzebać, dam znać jak coś się ruszy, dzięki za podpowiedź Byłem, pogrzebałem Odsunąłem trochę popmkę od serwa podkładając podkładkę, po krótkiej przejażdżce wydaje się być ok, jestem dobrej myśli
  3. Witam wszystkich serdecznie Jest to mój pierwszy post więc zacznę od paru słów o sobie Mam na imię Krzysiek, jestem z okolicy Gdańska, a swoja przygodę z Audi prowadzę od roku gdy stałem sie posiadaczem a4b5 1996r. 1.8t AEB 150km FWD Moj problem leży w samoczynnym blokowaniu się wszystkich 4 kół podczas jazdy, pedał staje sie twardy i lekkie naciśnięcie go powoduje gwałtowne hamowanie, nieważne czy naciskam hamulec czy jade używając tylko ręcznego albo hamując silnikiem, zaciski i tak złapią i puszczają dopiero jak popuszczę nakrętki na pompie Czytałem już kilka postów na forum tym, jak i innych forach jednak nie znalazłem jeszcze przyczyny u siebie Na dzień dzisiejszy: wymienione przewody elastyczne, pompa abs (używana, stara okazała sie również byc dobra), pompa hamulcowa (nowa), tarcze przód + klocki i oczywiście płyn hamulcowy Układ odpowietrzany kilkanaście razy Serwo brałem pod uwagę ale po sprawdzianie pompowania na zgaszonym i odpaleniu silnika pedał schodził tak jak powinien, zawór zwrotny sprawny (w jedna strone można dmuchać a w druga blokuje) Juz skończyły mi sie pomysły, samochód potrzebuje do pracy a chodzić z 11 pod maska co kilometr się nie da
×
×
  • Create New...