511matys115
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O 511matys115
Informacje
-
Imię
mat
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia 511matys115
0
Reputacja
-
Dzięki za odpowiedź. Właśnie te logi z ciśnień i wysterowania tego regulatora próbowałem interpretować. Czy może mógłbyś dać jakieś wskazówki co do oceny sprawności tego regulatora względem innych parametrów. Jak mam jego wysterowanie w % [Fuel Pressure Regulator Valve] - G116 - to też nie jestem pewien co do jego mechaniki bo sprzężenia zwrotnego nie ma. Chyba, że się mylę i ta pozycja to już odnosi się do samego otwarcia zaworu mechanicznie ?
-
WItam, mianowicie zmagam się z problemem niskiego ciśnienia na CR ale jest to zauważalne tylko w różnych przypadkach, a szczególnie gdy: - były upały +30 stopni na dworze to auto nawet po 5km od razu zgłaszało błąd - mocniej obciążę i dogrzeję silnik na dłuższej trasie i temperatura oleju będzie +95 stopni - ostatnio nawet gdy temperatura oleju i silnika była na poziomie 87 stopni ale zaczęła się procedura wypalania dpf na mieście W innych sytuacjach jeśli często jeżdżę do 40km to auto działa normalnie w pełni mocy, odpala normalnie, nie kopci itd. Jest to motor 2.0TDI 177km 2014r oraz przebieg 310 tys. km Dotychczasowo wymieniłem filtr paliwa, rozebrałem listwę common rail i połączenia do wtrysków dla weryfikacji opiłków - brak, w gnieździe na zaworze regulującym na pompie CR też brak opiłków, również wymieniłem podkładki pod wtryskami. Problem dalej pojawia się nieregularnie . Jeśli może ktoś miał podobne doświadczenie lub jakieś sugestie co do weryfikacji następnych elementów to proszę o opinię. Dalej chcę oddać same wtryski do sprawdzenia, a są to już piezoelektryczne oraz szukam godnego zaufania diesel elektronika/mechanika w okolicy Wrocław-Legnica-Strzegom dla jeszcze dalszej diagnostyki. Jeśli chodzi o podgląd korekcji wtrysków z poziomu vcds to są w normie przy właściwej pracy silnika. Niestety nie udało mi się zrobić logów korekcji gdy silnik łapie błąd. Pozdrawiam a4.txt
-
Witam, czy ktoś z Was oddawał auto do czyszczenia/regeneracji DPF, interesuje mnie skuteczność i żywotność takiego zabiegu przy normalnym użytkowaniu, wiadomo że zależeć to będzie od stylu użytkowania, awarii itp.