Skocz do zawartości

511matys115

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 511matys115

Informacje

  • Imię
    mat
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 511matys115

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Właśnie te logi z ciśnień i wysterowania tego regulatora próbowałem interpretować. Czy może mógłbyś dać jakieś wskazówki co do oceny sprawności tego regulatora względem innych parametrów. Jak mam jego wysterowanie w % [Fuel Pressure Regulator Valve] - G116 - to też nie jestem pewien co do jego mechaniki bo sprzężenia zwrotnego nie ma. Chyba, że się mylę i ta pozycja to już odnosi się do samego otwarcia zaworu mechanicznie ?
  2. WItam, mianowicie zmagam się z problemem niskiego ciśnienia na CR ale jest to zauważalne tylko w różnych przypadkach, a szczególnie gdy: - były upały +30 stopni na dworze to auto nawet po 5km od razu zgłaszało błąd - mocniej obciążę i dogrzeję silnik na dłuższej trasie i temperatura oleju będzie +95 stopni - ostatnio nawet gdy temperatura oleju i silnika była na poziomie 87 stopni ale zaczęła się procedura wypalania dpf na mieście W innych sytuacjach jeśli często jeżdżę do 40km to auto działa normalnie w pełni mocy, odpala normalnie, nie kopci itd. Jest to motor 2.0TDI 177km 2014r oraz przebieg 310 tys. km Dotychczasowo wymieniłem filtr paliwa, rozebrałem listwę common rail i połączenia do wtrysków dla weryfikacji opiłków - brak, w gnieździe na zaworze regulującym na pompie CR też brak opiłków, również wymieniłem podkładki pod wtryskami. Problem dalej pojawia się nieregularnie . Jeśli może ktoś miał podobne doświadczenie lub jakieś sugestie co do weryfikacji następnych elementów to proszę o opinię. Dalej chcę oddać same wtryski do sprawdzenia, a są to już piezoelektryczne oraz szukam godnego zaufania diesel elektronika/mechanika w okolicy Wrocław-Legnica-Strzegom dla jeszcze dalszej diagnostyki. Jeśli chodzi o podgląd korekcji wtrysków z poziomu vcds to są w normie przy właściwej pracy silnika. Niestety nie udało mi się zrobić logów korekcji gdy silnik łapie błąd. Pozdrawiam a4.txt
  3. Witam, czy ktoś z Was oddawał auto do czyszczenia/regeneracji DPF, interesuje mnie skuteczność i żywotność takiego zabiegu przy normalnym użytkowaniu, wiadomo że zależeć to będzie od stylu użytkowania, awarii itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...