Skocz do zawartości

Trivago

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Trivago

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB
  1. Witam serdecznie, mam taki dość specyficzny problem. Niedawno zakupiłem a4 b6 2.0 alt 2003 rok. Wiadomo - jak to pierwszy serwis, wymieniłem filtr kabinowy, filtr powietrza i filtr oleju z olejem i tak dalej. Po wymianie filtru powietrza i oleju/filtra, po uruchomieniu auto zaczęło ostro falować na obrotach - 800/1000/800/1000 itp. Zgasiłem silnik i uruchomiłem ponownie - i problemu już nie było. Auto już pięknie działa, stoi na obrotach, ładnie ciągnie, syczenia nie słychać. Filtr powietrza, który wyjąłem był paskudny już i teraz pytanie. Czy wymiana filtra z bardzo brudnego na czysty mogła spowodować, że przy pierwszym uruchomieniu przepływka/ecu zgłupiało i potrzebowało chwili na unormowanie tego czyt. ponownego odpalenia? Czy raczej mam doszukiwać się nieszczelności jakiejś mojej? Załączam stary filtr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...