Skocz do zawartości

michal993

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michal993

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Końskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michal993

0

Reputacja

  1. W takim razie zostaje jezdzić... skrzyni na chwile obecną nie będę wymieniał bo to juz trzeba wyłożyć więcej gotówki. A regenerował ktoś z was torsena? jest w ogóle sens sie w to bawić ?
  2. Tak zrobię. Postaram się wyciągnać DV i sprawdzić co z nim. Dzięki za pomoc.
  3. Hm nawet bym powiedział, że to przy ruszaniu to nawet nie przeskakiwanie a walenie juz ( w moim przypadku) aczkolwiek może jestem wyczulony. No nic pozostaje jezdzić, najwyzej jak sie rozsypie to będzie wiadomo co robic, mam cichą nadzieję, że ktos jeszcze może przeczyta temat i podsunie jakies rozwiazanie.
  4. Jaki koszt dołożenia fmica? co do mieszanki na PB właśnie dzis byłem u gazownika i mówi że zalewa go na benzynie i własnie sugerował przepływke albo zawór DV żeby sprawdzić.
  5. Tylko czy ma to być odczuwalne w środku? jeżdżąc innym audi z quattro nie odczułem takiego zjawiska. A jest to dośc nieprzyjemne powiem szczerze.. myślałem ze mogą to byc przeguby wewnętrzne. Poza tym odgłos słychać na zewnatrz samochodu. Czy aż tak by sie blokował i wydawał takie dzwięki ? może luzy w napędzie są zbyt duze ? niestety jestem zielony w tym temacie dlatego zadaje tyle pytań. Oczywiscie czytałem na róznych forach, że to niby normalne tylko dziwne jest to iż nie występuje to w kazdym samochodzie z tym napędem. Niektórzy opisywali podobne objawy właśnie jako uszkodzony torsen, dlatego też jestem zaniepokojony bo domyslam się, że wtedy koszta nie będą male.
  6. Witam. Niedawno zakupiłem audi a4b7 po niedługim czasie pojawił się problem. Przy skręconych kołach na maksa i ruszaniu normalnym słychać z tyłu takie jakby przeskakiwanie kół lub chrobotanie bądź terkoranie. mniej odczuwalne jest to gdy samochód jest po nocy. Most i skrzynia- wszystko suche, poduchy sa delikatnie sparciałe ale luzów nie ma .. przeguby niby tez ok. Mechanik powiedział ze musi wyjąć most i sprawdzic luzy bo nie ma pojecia co to może być. Moje pytanie: Czy ktoś sie spotkał z takim zjawiskiem i udało mu sie poradzić z tym ? Czy to objaw rozwalonego Torsena ? Problem występuje tylko na skręconych kołach i ruszaniu. Po dłuzszej jezdzie jest odczuwalny bardziej niż po nocy. ( pewnie po rozgrzaniu oleju w skrzyni bądz moscie) Przeglądałem tematy ale nie znalazłem odpowiedzi. Jakie są koszta naprawy Torsena jesli faktycznie by padł?
  7. Witam. Posiadam Audi a4 b7 2005 r.Posiłbym bardzo o ocenę logów. Chciałbym się dowiedzieć czy przepływka jest do wymiany gdyż samochód nie jedzie tak jak powinien moim zdaniem. Po czym można stwierdzić ze DV jest do wymiany? jakie jeszcze logi zrobić aby sprawdzić kondycje silnika ? Jak wygląda sprawa turbo ? czy ? czy dobrze pompuje? W moim odczuciu troche późno łapie bo dopiero w okolicach 3 tys czuć, że faktycznie ciągnie. Proszę o sugestie i pomoc gdyż jestem zielony w tych sprawach, a to moje pierwsze logi. Logi na PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_0HE65.html http://vaglogi.pl/log-003_020_H1k2nT.html http://vaglogi.pl/log-115_118_F0zG1e.html Logi LPG: http://vaglogi.pl/log-003_020_NarnO88.html http://vaglogi.pl/log-002_033_De7C7D.html http://vaglogi.pl/log-115_118_6Rqy5.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...