Skocz do zawartości

MateuszDG

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MateuszDG

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MateuszDG

0

Reputacja

  1. Rozrząd udało się doprowadzić do ładu. Logi na PB. 2+33: http://vaglogi.pl/log-002_033_bW0a3m.html 115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_txfY84.html
  2. Ok to w takim razie muszę umówić się do mechanika na poprawkę z rozrządem. Logi robione na lpg. Końcówka była z odpuszczeniem i ewentualne podniesienie obrotów jak ktoś zjechał. Akurat jak robiłem logi to straszny ruch się zrobił. Czyli jeszcze przepływka do wymiany? Czyszczenie tymi preparatami do przeplywomierzy coś daje czy lepiej jakąś używke kupić?
  3. Mam problem z autem które kupiłem jakiś czas temu. Pacjent Audi A4 B6 1.8T BFB 163KM. PB+LPG. W aucie był zrobiony program na 190KM. Auto równo pracuje, przyśpieszenie wydaje się być ok, nic konkretnego się nie dzieje jednakże pojawia się check i pod kompem kilka błędów. 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Rura dolotowa przepływomierz-turbo była wymieniona bo poprzednia była delikatnie pęknięta a błąd 17705 daje wyrzuca. Rozrząd wymieniony tydzień temu. Zarówno przed jak i po wymianie rozrządu błąd dalej występuje. Napinacz czy może czujniki? Z sonda i katalizatoem to już w ogóle inny temat. Podmieniałem już sonde dwa razy i zawsze coś jest nie tak. A zamiast katalizatora jest DP więc co oznacza w tym przypadku błąd 16804? Przygotowałem kilka logów - prosiłbym o ocenę. Na jałowym: 090-091-093 - http://vaglogi.pl/log-090_091_093_Z09HVT7.html Dynamiczne: 002-033-093 - http://vaglogi.pl/log-002_033_093_ynv2Ra.html 002-033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_WSoSiwx.html 003-020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_EtolZUQ.html 115-118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_G7xhry.html Dodam że zrobiłem test w grupie 94 - na drugim biegu powyżej 1100 obrotów w pozycji 4 pojawił się "SYS OK" więc rozumiem że problem tkwi w pasku i jego ustawieniu bądź czujnikach a nie w napinaczu?
  4. Witam, Jakiś czas temu wyrzuciłem w swoim aucie katalizator i wstawiłem dp. Rura kolektorowa z łącznikiem elastycznym była do wyrzucenia (łącznik pekniety a Rura pozagniatana). Zamówiłem z allegro łącznie trzy rury kolektorowe i żadna nie pasowała. W sklepie stacjonarnym dobrami mi prawie pasująca i taka mi odpowiada ale jest zasadniczy problem. Jej średnica to jak mi się wydaje 2,75 a średnia tłumika środkowego to 2,5. Jest jakiś sensowny sposób żeby to połączyć? Owiniecie bandażem i użycie pasty do uszczelnienia tłumików nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. Wszystko się wydmuchalo po kilku miesiącach. Jakieś pomysły co można z tym zrobić?
  5. Witam, Dzisiaj z wydechu strasznie zaczęło dymić na postoju. Auto działa dobrze, jest moc. Zajrzałem do turbiny i jest w środku mokra jak mniemam z oleju. Poszły uszczelniacze? Turbina jest do regeneracji?
  6. To myślę że nie ma sensu samemu tego tykać. Muszę znaleźć kogoś kto mi to dobrze opanuje na śląsku
  7. W domowym zaciszu jestem wstanie to zrobić sam czy lepiej to gdzieś oddać?
  8. Powiem tak, w tym aucie jest wywalony katalizator. Ogólnie tylko dv zostało do sprawdzenia i szczelność dolotu. Wszystko co mogłem sprawdzić już sprawdziłem. Sam chyba nie chciałbym regenerować tej turbiny nawet w najmniejszym stopniu. Nie czuje się na siłach że tak powiem aby się w to bawić. Wydaje mi się że przydałoby się zlogować to auto i wtedy może coś ciekawego byśmy się dowiedzieli. Tylko powiedzcie mi jakie logi zrobić.
  9. Od początku jak kupiłem auto pojawia się błąd: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Auto całkiem dobrze się zbiera ale wydaje mi się że turbo wstaje z opóźnieniem. Możecie polecić jakieś dobre źródło turbin? Regenerować moja? Jakie są koszta?
  10. Witam, ostatnio wymieniałem rurę kolektorowa, przy okazji odkręciłem katalizator żeby zobaczyć jak wygląda turbina od środka i chciałbym Was zapytać czy nadaje się to jeszcze do jazdy czy warto pomyśleć nad wymianą ponieważ są delikatne pęknięcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...