Skocz do zawartości

oslidz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O oslidz

Informacje

  • Imię
    Oskar
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia oslidz

0

Reputacja

  1. Pedał gazu według komputera zmienia się bardzo ładnie( rośnie od 0 do 100%) w miarę naciskania go. Wydech sprawdzony jest przepustowość, dodatkowo katalizatory zostały wycięte już dawno temu (około 2 lata) Co do silnika to odpala bardzo dobrze i chodzi na wolnych obrotach bardzo równo. Według komputera na kanałach (90 i 93) ustawienia przestawiacza wałka rozrządu wahają się maksymalnie od -0.5% do 0.5%. Postaram się sprawdzić jeszcze ciśnienie na cylindrach jak będę miał wyniki to podeślę.
  2. Na biegu jałowym nie wkręca się też, nie można użytkować samochodu nawet z miejsca nie można ruszyć. Rurki od powietrza sprawdzone , filtr ok, testowane nawet bez filtra powietrza. Dodam że samochód odpala normalnie i równo chodzi na biegu jałowym.
  3. Cześć, Posiadam Audi A6 c5 3.0 multitronic. Jednego dnia nagle Audi odmówiło posłuszeństwa. Nie wkręca się na obroty max to 1200 i słychać tak jak by brakowało powietrza. Po przeskanowaniu błedów komputerem, nie znalazło żadnych błędów. Została zmieniona przepustnica na drugą żadnych efektów. Sprawdzone całe podciśnienie, odmy. Na gazie czy to benzynie zachowuje się identycznie. Po odłączeniu przepływomierza nie widać żadnych efektów jedynie co to wyskakuje błąd od przepływomierza. Audi przed tym pracowało bardzo dobrze wkręcało się na obroty, miało moc. Ktoś ma jakieś propozycje co mogłoby być nie tak, albo co ewentualnie można by było sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...