Skocz do zawartości

Barto1803

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Barto1803

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Legnica/Jawor

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Barto1803

0

Reputacja

  1. Witam kolegów ? Potrzebuje pomocy ponieważ posiadam a4 b5 97r i Chciałbym zrobić otwieranie centralnego z pilota np scyzoryk. Samochód otwieram jednym kluczykiem którym również odpalam i dla własnej wygody chciałbym dołożyć ten pilot. Czy jest taka możliwość przejść na scyzoryk i czy jest dużo z tym zabawy ?
  2. Witam Kolegów , Mam od ostatniego czasu problem z moim a4. Strzelają mi przeguby lecz nie wiem na które się szykować ponieważ zaczyna strzelać w momencie gdy cofam na prostych kołach oraz podczas ruszania czy cofania na skręconych .. dodam ze na zimnym podczas ruszania na samym sprzęgle trzęsie budą , za miesiąc planuje wymienić zawieszenie bo zaczyna tłuc i nie wiem czy są to objawy przegubów wewnętrznych czy zewnętrzych bądź obydwu..
  3. Warto mieć nadzieje ze uda się go wykręcić a jak nie to trudno koszt nie jest przerażający przewodów to najwyżej polecę dokupić, byle wytrwalo do Polski potem to niech się dzieje co chce ? No nic dzięki wielkie za pomoc i w sobotę trzeba brać się za samochód na porządnie już ?
  4. Trochę to oczyściłem chwile temu i nic takiego nie widać niestety i jest tyle piachu ze ciężko wszystko wygrzebać niestety ale jedyne co zauważyłem to ze na pewno minimalnie przy hamowaniu pod ta nakretka ( jak zwał tak zwał ?) zbiera się płyn bo wziąłem druga osobę żeby mi hamowała po oczyszczeniu tego , wszystko jest mocno skręcone i teraz nie wiem czy to jednak może być problem z przewodem elastycznym czy sztywnym, dziwna sprawa bo zazwyczaj jak mi strzelały przewody np elastyczne to wyglądały od razu na skatowane i z rozmachem strzelały a tutaj wszystko wyglada w porządku chyba ze ktoś zle to skręcił i po gwincie leci .. nie mam pojęcia teraz ale no będę jeszcze obserwował przed trasa i zobaczymy bo jutro już muszę być w PL żeby założyć np ten zacisk na tył bo obecnie mam 3 heble . Mam nadzieje ze nie zabraknie ich w trasie ?.. Zaznaczyłem na zdjęciu spod czego się sączy
  5. Dzięki Panowie za podpowiedź na pewno zacznę od tego ?
  6. Barto1803

    Przewód hamulcowy

    Witam kolegów , dzisiaj zauważyłem u siebie z prawej strony od pasażera ze podczas hamowania i wciskania hamulca minimalnie się sączy płyn hamulcowy pomiędzy przewodem elastycznym a sztywnym tak jakby w miejscu gdzie się je skręca , będę dzisiaj zdejmował koło , czyścił to i próbował może dokręcić i tez zapytanie do was , co z tym zrobić ponieważ mam jutro trasę 420 km DE-PL i muszę wrócić ponieważ mam strzelony zacisk z tylu i jest obecnie zaślepiony a będę go w PL wymieniał wraz z innymi rzeczami... Dodam ze przewody elastyczne wyglądają w miarę okej i nie ma widocznych rozwarstwień i tego typu rzeczy. Wrzucam niżej zdjęcie Ogólnie bardzo mało tego płynu się sączy, znikome ilości jedynie co to ze jest mokre pewnie z wcześniejszych wycieków
  7. Witam kolegów ? Mam problem z moim tdi ponieważ od momentu zakupu ciężej pali z rana na zimnym oraz po rozgrzaniu już całkiem długo musi się nakręcić żeby odpalić , dodam ze za każdym razem rzuca trochę buda podczas odpalania jak i gaszenia. Również lubi czasami puścić dyma czarnego bądź białego przy odpaleniu i podczas jazdy. Samochód miał wymieniana chłodniczke oleju i zostało trochę syfu w płynie oraz zbiorniku co będę czyścił i zalewał świeżym płynem na dniach wraz z termostatem ponieważ niedogrzewa silnika . I teraz pytanie do kolegów co to może być i jak by się z tym uporać ?
  8. Już kostki zakupiłem z rozbitka ale w razie czego na pewno będę się odzywał ale powinno być okej ? jedyne co to schemat mógł by mi się przydać , zawsze to czytelniej. Pozdrawiam
  9. Dużo będzie przerabiania czy bez tragedii ?
  10. Witam forumowiczów Mam problem z przekładka reflektorów przód, mam włożone lampy od polifta soczewkowe i chce włożyć od przedlifta ale z tego co widzę mam instalacje jedynie pod polift i teraz pytanie co zrobić ? Czy są jakieś przejściówki czy jedynie można dokupić kostki od przedlifta i się bawić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...