Skocz do zawartości

majster98

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O majster98

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Przegedza / Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia majster98

0

Reputacja

  1. Auto po wyrzuceniu DPF przeszedł cały program aby wszystko grało z czujnikami i sondami. Samochód osobiście sprowadziłem z Anglii łącznie z udokumentowanym w ASO przebiegiem 179kkm, aktualnie jest lekko przed 200kkm. Przed mapą i po wszystkich naprawach jakie samochód przeszedł pokazało 160KM i 350NM.
  2. Siemanko W swojej a4 wymieniałem pompo wtryskiwacze, napęd pompy olejowej, wywaliłem kata z DPF, jest nowa turbina i byłem ostatnio na programie w celu zwiększenia mocy i co się okazało, seria pokazała 160KM, a po mapie 186 i 410 NM. Problem jest taki, że wszystkie odczyty i dane jak można wyciągnąć z komputera i logów wypadają dobrze a nawet bardzo dobrze. Turbina ładuje dobrze, Pompo wtryski podają prawidłową dawkę, kąt synchronizacji wałków "0", cały dolot z IC odpada bo ani nie ma wysokich temp ani nie jest nieszczelny i już tak naprawdę nie wiem co by mogło być tego przyczyną słabej serii. Nie powiem, że po chipie naprawdę auto dostało niezłego kopa ale mimo wszystko powinno pokazać te około 200/205. Czy jesteście w stanie podsunąć mi jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu, może ktoś się z tym spotkał ?
  3. Siemanko, potrzebuje waszych rad odnośnie poradzenia sobie z tematem wysokości b7 sedan fwd na gwincie. Dorwałem gwint z b7 ale quattro i spreżyny z tylu są wyższe niż te od sline. Po wyrzuceniu nakrętek regulacji dalej mnie nie satysfakcjonuje wysokość. Macie jakieś sprawdzone sprężyny albo sklepy gdzie one w nich są bądź inne pomysły na poradzenie sobie z tym tematem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...