Skocz do zawartości

migzu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O migzu

Osiągnięcia migzu

0

Reputacja

  1. Sprawdzę to z tym korkiem , nie ubytków nie widać
  2. niezależnie od obrotów zostaje -3.0 KW , sprawdzali niby rozrząd że jest okej ustawiony że niby klin nie sciety
  3. Witam , mam pewne problemy ze swoim silnikiem pierwszy polega na tym że mam błąd związany z czujnikiem polozenia wału oraz czujnikiem położenia wałka rozrzadu , silnik ładnie kręci się do 4 tys. obrotow potem zaś obroty skakaja powoli do góry nie jest to płynne zwiekszanie obrotów , drugi problem polega na tym że płyn chłodniczy podczas jazdy nie ma podstawy czy krótka czy długa trasa zrobi to jak chce poprostu znika niemal że całkowicie ze zbiorniczka wyrównawczego (pokazuje komunikat na fisie) i po popuszczeniu lekkim korka wlewu płyn magicznie wraca do stanu. W załączniku dorzucam cholerną listę błędów pare się zebrało bo w między czasie też była wymieniona skrzynia z multi na manual , po usunieciu został tylko blad 16705 z g28 i uparty błąd z wałka rozrzadu nie chciał wbić sporotem ale on tu wpadnie jutro znając życie. W tym temacie serwis znany i "polecanny" spod rzeszowa wyjasnił sprawę tak że nastawnik przechodzi próby olejowe wszystko w normie lecz jednak ma male luzy , a błąd z g28 tłumaczyli tak że to sporadyczny nie ma co sie przejmować , kurłaa jak sie nie przejmować jak masz w myśli że wkońcu kuźwa staniesz na poboczu bo czujnik jednak postanowił sie obrazić a po drugie gryzie mnie to w oczy i tyle mam prawo do tego , ze znanych mi usterek jeszcze wiem że pompka paliwa już troszkę zaczyna wyć i błagać o emeryturę. Także forumowicze proszę o jakieś podpowiedzi co z tym fantem działać , bo po wizycie w tamtym Vagina Serwis i z ich podejściem do klienta to naprawdę strzelić sobie tylko w głowę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...