Skocz do zawartości

artur606

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O artur606

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia artur606

0

Reputacja

  1. Temat załatwiony .Dziękuje wszystkim,w szczególności koledze https://a4-klub.pl/profile/817-dzik/.Jeden telefon i wszystko załatwione. Szybka realizacja.Napewno jeszcze skorzystam.
  2. A jest ktoś w stanie na podstawie zdjęcia wlepki lub numeru vin ,podac numer amortyzatora chodzi o przód jaki był orginalnie zamontowany .Nie mam dostepu do auta i nie mogę sprawdzić.Tył sprawdzałem rano i jest taki:8EO 513 033 n
  3. Witam.Dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej bo auto zaczeło dziwnie się zachowywać na drodze ,przypuszczałem ze amortyzator z tyłu wyszło ze jeszcze przód w sumie tylko jeden dobry,czyli wszystko do wymiany.Pojechałem do sklepu żeby coś dobrać podałem numer spisany z amortyzatora tył 8EO 513 033 N .Powiedziałem ze auto ma czerwone amortyzatory i jest trochę fabrycznie obnizone. Sprzedawca wpisał numer i stwierdził ze to normalne amortyzatory , i dobierz zamienniki sachs tył 270 zl szt,przód 320zl szt.Nie mam symboli zamienników. Troszkę mnie to zastanowiło i prosiłbym o pomoc w doborz amortyzatora moze być sachs tylko zeby pasował .Moze ktos ostatnio kupował i pomoze z góry dziekuje. Sprawdziłem ze mam zawieszenie fabryczne 1Bv numer amortyzatora tył 8EO 513 033 N
  4. Kolego dzięki tak jak pisałeś trzeba zbić tą całą puszkę z przegubu i tam jest pierścień zabezpieczający.Wkręciłem półoś w imadło gumowy młotek parę uderzeń i puszka zeszła później delikatne się nabija.
  5. Witam koledzy potrzebuje pomocy jak rozebrać przegubu wewnętrzny wykręciłem i wyjełem całą półoś mam na stole ale nie mogę tego rozebrać jak się dostać do pierścienia zabezpieczającego żeby zsunąć przegub pod gumą był jeden pierścień ale on chyba ogranicza żeby za głęboko nie nabić przegubu.Muszę wymienić osłonę bo pękła i auto potrzebuje na jutro.Dołączam zdjęcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...