-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jacobs11

Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Krzeszów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
I jeszcze chciałem się dowiedzieć jak się montuje oil catch tank w tym aucie. Jak on ma być zrobiony ten powrót skąd wziąć , gdzie podpiąć ,bo nie mam pojęcia i nw czy wgl coś to da, bo za przewód odmy to raczej niestety to nie będzie , ale chciałbym się dowiedzieć w razie w do czego i jak to podpiąć.
-
Siemanko.. Czy odma w 1.9 tdi afn w audi jest do kupienia jakas gumowa, dokładnie chodzi o ten wąż, bo mam już 3 i każdy pół roku i pęka, strasznie wali olejem na dole po całym zawieszeniu. Chciałbym kupić coś co wytrzyma dłużej chyba ze da radę coś wymyślić innego niż ten wąż..
-
Dolot kurcze też sprawdzałem, niby wszystko na swoim miejscu żadnych dziur. Wczoraj kupiłem preparat do czyszczenia turbo i popsikalem parę razy (trochę po januszowemu ,ale tak bardzo nie chce mi się znowu wyciągać turbinki.. ) ,pojeździłem i niby na 1 , 2 i delikatnie na 3 różnica jest, a dymu jeszcze więcej. Możliwe że jeździłem na zepsutym n75 i dalej turbo do czyszczenia , łopatki ?
-
Jeszcze muszę dopisać , że jak wyczyściłem turbo to fajnie szedł na każdym biegu , ale do 120 / 140 i tryb awaryjny, więc myślę że turbo było złożone ok.
-
Oglądałem filmik na yt i tym się posiłkowałem. Sprawdzał mi również mechanik luzy i mówi że wporzo, oraz pomógł mi rozebrać ,bo strasznie ciężko było rozpołowic.
-
A możliwe jest , że czyściłam geometrię i jeździłem dalej na zepsutym n75 i mi dalej zawaliło turbo ? Bo wymieniłem czujnik ten i n75 i trochę lepiej jedzie na 1 i 2 i delikatnie lepiej na 3 ale dymu mnóstwo i właśnie wydaje mi się że dalej turbo do czyszczenia.
-
Ok , jak będę miał możliwość to zrobię logi. A logi wykonuje normalny mechanik co ma komputer , czy muszę jechać na jakiś specjalny warsztat ?
-
Ktoś podpowie czy może być to wina tego czujnika co na zdjęciu ?
-
Interesuje mnie jeszcze czujnik co idzie od dolotu,nw jak się nazywa ,,map,, ? Czy czujnik jakis ? Jedyna rzecz której nie wymieniałem chyba..
-
Katalizatora nie ma, a przepływa oryginalna używana. Zauważyłem że na biegu jałowym jak dodam gazu to przy 2000 obr wydostaje się nawet sporo czarnego dymu. Ale to po wymianie n75
-
Cześć, Chłopaki mam już dość, chodzi mi o brak mocy w moim dieslu, na początku łapał notlaufy przy 120/140 zmieniłem przeplywke później wyczyściłem turbo , gruszkę, wężyki i dalej ten sam problem. Tak jeździłem przez jakiś czas ,aż mojemu autku całkiem zaczął doskwierać brak mocy, jakoś tydzień temu. Pojechałem na komputer, powiedziano mi że ciężko stwierdzić , ponieważ nic nie pokazuje błędów , ale ze jest za małe ciśnienie na turbo coś w ten deseń więc zmieniłem n75 na nowy oryginalny (330zl :o) i dalej ten sam problem od tygodnia , nie wpada już w notlaufy jak można to tak nazwać tylko ogólnie nie ma mocy na żadnym biegu, na 1 wydaje mi się że jest delikatna różnica ,a tak to ciągnie tylko do 1700-1800 obr i tyle. Straszny muł... Już nie wiem za co się zabrac. Turbo czyszczone żadnych luzów , wężyki wymienione przepływa również , n75 też dzisiaj zmieniana i żadnych zmian..mam nadzieję że ktoś coś pomoże. Pozdrawiam
-
Witam, pomoże ktoś poszukać na internecie jakie sprężyny do audi a4 b5 1998r 1.9tdi afn 110 km Avant 1ba? Wydaje mi się że powinny być 1 zielona 2 białe ale jak to znaleźć i nie wiem czy na tył i na przód idzie to samo cały 1 zielona 2 białe.
-
Jeszcze chciałem zapytać czy jak wymienię to i mi odsacza czynnik to czy będę musiał płacić za ponowne nabicie, bo wydaje mi się ze powinni sprawdzić czy jesto sprawna i dopiero nabijać a nie ja będę płacić po 300 zł za nic.
-
Dołączam się do pytania
-
Witam, dzisiaj byłem u mechanika i podpial mi komputer,wyskoczył błąd, powiedział mi ze czujnik ciśnienia klimatyzacji jest do wymiany.. I tu pytanie do Was ,bo czytałem z różnych tematów ze może to być wentylator i chciałem zapytać czy najpierw wymienić ten czujnik czy może wentylator , bo już nie mam pojęcia.