Szanowni Forumowicze,
Na trasie przy około 140 km/h poczułem, że auto straciło moc. Błąd komputera to przeładowanie turbiny (17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation). Przy obrotach gdy normalnie "włączała" się turbina i było czuć przyspieszenie, teraz nic się nie dzieje. Auto totalnie straciło moc. Mechanik wymienił wężyki podciśnienia i zaworek n75 jednak to nie pomogło. Wspominał też, że sprawdził gruszkę i sztangę.
Podpiąłem vaga i wykonałem logi statyczne grupy 011: - słychać, że turbina kręci po zadaniu sygnału sterującego (logi poniżej). Potem wykonałem logi dynamiczne 011 osobno oraz 3, 8 i 11 razem. W 011 zastanawia mnie dlaczego ciśnienie mierzone pokazuje cały czas dokładnie 2983,5mbar - czy to wina jakieś innego czujnika, czy może gruszki?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc!
Linki do logów:
Statyczne 011
Dynamiczne 011
Dynamiczne 003, 008, 011 proszę kliknąć na drugą zakładkę wykresu.
Dodam, że skasowanie błędów nic nie dało. Czasami (ale to bardzo rzadko) auto odzyskuje moc na kilka minutę-dwie.