Skocz do zawartości

misiek4724

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O misiek4724

Informacje

  • Imię
    Misiek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia misiek4724

0

Reputacja

  1. Witam. Mam następujący dylemat. Zabrałem się za wymianę amortyzatorów na tyle i co się okazało jedna sprężyna się poddała i pękła na przed ostatnim zwoju. I tu sedno. Czy jest sens kupować niby oryginalne używane sprężyny z anglika za prawie 1/3 kasy za kayaby czy kupić nówki kayaby rh6575 za 250 zł ? Pozdrawiam
  2. Witam. Mam następujący problem. Szyba coraz bardziej zwalniała podczas zamykania. Tak jakby silnik elektryczny nie miał już siły. Na innych forach wyczytałem to winne są ślizgi więc wyciągnąłem cały mechanizm podnoszenia szyby i moim oczom ukazały się całkiem inne ślizgi niż dostałem w sklepie. W wymontowanym zestawie ślizgi cą przynitowane do wspornika do którego przykręca się szybę. Przerabiał to ktoś ? Zdjęcia -- > https://tufotki.pl/fCRaM Pozdrawiam
  3. Witam. Mógłby mi ktoś powiedzieć do czego jest ten zielony przewód ? Niebiesko-czerwony to stałe 12V. Brązowy masa. Przypuszczałem że zielony jest od stacyjki, ale na przewodzie jest 12V niezależnie od tego czy jest stacyjka przekręcona w zapłon czy nie. https://tufotki.pl/dVrYe Pozdrawiam
  4. W takim wypadku poprzedni właściciel zgubił jeden kluczyków, dorobił kolejny ale nie jest przypisany. Ile może tak mniej więcej kosztować dopisanie kluczyka w warsztacie ?
  5. Sytuacja się wyjaśniła... Napis SAFE był spowodowany tym że wymieszałem kluczyki. Odpalałem na na serwisowym, myśląc że to jest do jazdy. Już na dobrym kluczyku, zakodowałem go w następujący sposób, włożyłem kluczyk do stacyjki, następnie przekręciłem na zapłon, wcisnąłem przycisk zamykania na drzwiach kierowcy na około 2s, wyłączyłem zapłon i wyciągnąłem kluczyk. Operację powtórzyłem 2 razy i kluczyk zakodowany. Kluczyk nie reagował na kodowanie przyciskając otwórz/zamknij na zapłonie, jak to gdzieniegdzie podpowiadają.
  6. Witam. Mam następujący problem. Z racji zdarzeń losowych samochód stał z 2 dni bez akumulatora. Po włożeniu nie działa kluczyk a na liczniku pojawia się napis safe i po odpaleniu silnika włączają się awaryjne. Kodowanie kluczyka w stacyjce nic nie dało. Według mnie zresetowało kompa i kluczyki nie są przypisane. Z racji tego że jest to samochód z 2005 nie przypiszę kluczyków za pomocą interfejsu KKL bo jest już je#ana szyna CAN. I tu sedno mojego tematu. Czy ten interfejs się do czegoś nadaje ? http://allegro.pl/interfejs-vag-commander-k-can-licznik-immo-w24h-i5142706183.html I czy problem leży na pewno w przypisaniu kluczyków ? Pozdrawiam serdecznie *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin.
  7. Witam. ? Mam następujący problem, który mnie gnębi cały czas. Z racji że stan oleju kontroluję co tydzień, ostatnio zauważyłem znaczący spadek oleju na bagnecie. Zdjąłem osłonę silnika i się przeraziłem, cały silnik, a dokładnie cała strona od strony kolektorów zarzygana olejem. Najczarniejszy scenariusz to uszczelka pod głowicą.. Płynu chłodniczego nie ubywa, jest czysty. Na korku nie ma żądnych niepokojących mazi na wlewie oleju jaki i płynu chłodniczego. Samochód nie dymi. Pracuję jak normalny silnik diesla. Silnik jest wyposażony w DPF. EGR jest zaślepiony, jest tylko zostawiona dla picu chodnica z egr (zaślepka na kolektorze wydechowym). Wywalić to czy zostawić w spokoju? Wyciek wygląda jak gdyby z kolektora dolotowego, ale czy to możliwe to wątpię. Może coś podpowiecie ? na chwilę obecną silnik mniej więcej wyczyściłem, jak i kolektor z całego syfu w poniedziałek składam i zobaczę skąd cieknie, ale z racji niskiego stanu oleju bo poniżej minimum chętnie zasięgnę waszych spostrzeżeń . Czy może tak rozbryzgać olej z nieszczelnego odpływu turbo przy bloku silnika ? Obryzgana jest nawet obudowa chłodnicy. Turbo jest suche. Czytałem wiele tematów, większość osób stawiało na uszczelkę klawiatury. U mnie jest zapocona ale wątpię żeby z niej tak olej zapier...alał. Blok silnika po drugiej stronie jest suchy, może trochę zapocony jest koło uszczelki głowicy, ale to nic groźnego. Wracając do turbo, zdjąłem dolnego węża przy intercoolerze żeby sprawdzić czy turbo daje olej, no i skapnęło może 5ml Zdjęcia w linku poniżej. -> https://tufotki.pl/49nGp fotki są jakie są, ale bez tunelu ciężko cokolwiek zdziałać.. ps. Co to jest za jakiś odpowietrznik na skrzyni zaznaczony na jednym zdjęciu. Szturchnąłem go i uleciało powietrze. Mam jeszcze inne pytanie, może dość głupie ale wolę dmuchać na zimno, gdzie znajdują się czujniki poduszek w a4 b7? Obecnie wszystkie operacje przeprowadzam na odpiętym akumulatorze, i żeby nie było takiej sytuacji że podpinam akumulator a tu strzał. Muszę coś zerwać czy jak ? Pozdrawiam ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...