Jestem nowy na forum - WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE!
Od kilku tygodni jestem szczęśliwym (do czasu) posiadaczem A4 B6 3.0 ASN quattro tiptronic 5hp19 PB + LPG.
Jakiś czas temu pojawił się problem stuków pod maską (na biegu jałowym oraz im mocniej wciśnie się gaz tym szybsze stuki) a także falujących obrotów na biegu jałowym, auto jadąc kawałek powoli po prostu gaśnie.
Po kilku konsultacjach kilka osób obeznanych w temacie obstawiało sprzęgło hydrokinetyczne.
Poczekałem trochę na najbardziej polecanego skrzyniarza w okolicy, niestety wykluczył sprzęgło oraz skrzynie, dodał że winnym jest silnik.
Czytałem trochę na forach, możliwości jest dosyć sporo, ale może ktoś podsunie jakiś pomysł (jeśli tak to proszę od razu o przybliżone koszty żebym nie dał się za bardzo naciągnąć).
Dodam jeszcze że wcześniej miałem problem z uciekającym płynem chłodniczym (brak osadu na bagnecie i przy korku wlewu)(brak widocznych zanieczyszczeń w zbiorniczku wyrównawczym.
Zależy mi na czasie, autko stoi już 2 tygodnie niesprawne, wezmę pod uwagę każda poradę i z góry dziękuję