irokeez
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O irokeez
Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia irokeez
0
Reputacja
-
Witam, mam problem z ustawieniem zbieżności w audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 2005 rok, mianowicie, problem zaczął się od przedniej osi w której ścina mi opony, prawa strona jest w miarę, ale lewa wygląda strasznie. Zacznę od tego, że miałem założone opony 235/40/18 - zimówki, podczas jazdy auto zjeżdżało na prawą stronę, dodatkowo kierownica auta jest przekrzywiona delikatnie w prawo, opona z lewej strony jest na tyle ścięta, że powstał na niej stopień od wewnętrznej strony, prawa wygląda w miarę. Jeśli chodzi o tylną oś wszystko jest okej. Byłem 2 razy ustawiać zbieżność, za każdym razem to samo, dalej ściąga, a wartości zbieżności przestawiają się i nie mieszczą się w normach. Wykryłem luzy w lewych wahaczach, wymieniłem komplet wahaczy w lewym kole firmy FIBO, amortyzatory sportowe 80% zmieniłem opony na letnie rozmiar ten sam 235/40/18 - opony nowe, i udałem się na geometrie 3d, mechanik ustawił mi zbieżność, wszystko wyglądało dobrze, aż do momentu kiedy wyjechałem z warsztatu, po paru kilometrach kierownica była ponownie skrzywiona w prawą stronę i ponownie auto zjeżdżało na prawą stronę, więc udałem się raz jeszcze do warsztatu, po sprawdzeniu zbieżności okazało się, że wszystko co mechanik ustawił wcześniej zupełnie się zmieniło do stanu z przed ustawiania zbieżności, więc ustawił zbieżność raz jeszcze, po czym kolejny raz było to samo, tyczy się to tylko przedniej osi, tył jest w porządku. W czym może tkwić problem? bo aktualnie słyszałem już kilka wersji, problem z maglownica, drążki i końcówki drążków - lecz przy wymianie kompletu wahaczy mechanik zapewnił mnie, że drążki i końcówki drążków są w bardzo dobrym stanie i nie trzeba wymieniać, i kolejną wersją był czujnik skrętu. Proszę o pomoc. Pozdrawiam!