Skocz do zawartości

Maajkii

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maajkii

Informacje

  • Imię
    Mike
  • Miasto
    Sława

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maajkii

1

Reputacja

  1. wychodzi na to, że nie ma się o co martwić..
  2. Hej Panowie. Pilnie, potrzebuje numery zestawu sprzęgła do AWX ale 228MM Jutro wkładam to do siebie do BFB, okazuje się, że zestaw Luk'a który niby podaje 228mm ( numery 623330100 ) to w hurtowniach znów podają że to 230mm....... Ma ktoś numery zestawu Luk'a 228mm? Tarcza, docisk, łozysko?
  3. Kwestia rozłożenia momentu... ja zrobiłem sporo z dołu... moment maxymalny przy 3170obr, trochę jak dieslu ale opada mocniej dopiero przy 5900 wiec tragedii nie ma... znawca nie jestem sprzęgieł, ale stroilem trochę i przy hybrydach sprzęgło zazwyczaj leci.. właściwie tez dlatego ze moment szybciej dostępny.
  4. Sprzęgło ma miesiąc czasu zestaw LUK’a z dwumasem... dlatego skłaniam się ku zostawienia seryjnego dwumasu bo w sumie jest nowy... wytrzymalo około 3-4strzalow + kilka zmian biegów z NLS. Doładowanie 1.65b łatwo nie ma Samo obicie kevlarem nie wystarczy? Ktoś ze znajomych się tym zajmuje w sumie...
  5. Hej kolego, robiłem kilka sztuk. Na okolice 170/380 nie ma co liczyć, ale... 165/365 jest do ogarnięcia jak coś numer masz w podpsie. Pozdrawiam
  6. Hej Panowie, z racji, że na codzień zajmuję się pisaniem programów do aut a nie mechanikowaniem mam do was ważne pytanie. Mianowicie, sprzęgło powoli mi się poddaje, tragedii jeszcze nie ma ale lepiej myśleć wcześniej. Pacjent to A4 B6 BFB na hybrydzie K03S.. Moment jaki generuje w danym momencie to 363nm, tu dużego problemu nie ma.. Sprzęgło jakotako dawało radę, ale już strzałów z Launch Control, i przepięć biegów czasem nie wytrzymuje. Gdzieś szperając po forum, słyszałem że dobre byłyby dwa zestawy : Komplet sprzęgła AWX. ew. Zamach 1Z / Tarcza + Docisk G60. Auto to typowy Fun Car, bardziej reklama niż pojazd na codzień. No więc... Jak ma się sprawa sprzęgła z AWX 1.9TDI? Dwumas zostawiam swój? Czy również przeszczep z AWX'a? Potrzebne jakieś śruby montażowe? Czy wszytko P&P? Sprawa z G60 domyślam się wygląda inaczej, bardziej skłaniałbym się ku zestawowi z AWX, moj mechanik tez zapewne wolałby taką opcje... :) Kwestia jak wygląda to z dwumasem? Może ktoś robił taki przeszczep u siebie i coś doradzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...