Skocz do zawartości

Pjana97

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pjana97

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pjana97

0

Reputacja

  1. Generalnie problem został rozwiązany w taki sposób: miałem w domu sprawną pompkę bodajże z audi 80 b4 (nie jestem pewien) w każdym razie kostki pasowały, podpiąłem ją i wszystko działa jak należy, teraz nawet po całonocnym postoju rano otwiera się pilotem bez problemów. Więc winna była pompka. Udało mi się natomiast zaobserwować pewną zależność, jak otworzę kluczem całe auto to potem pilotem go nie zamknę, muszę nacisnąć otwarcie na pilocie i dopiero pilotem zamknę. A jak otwieram pilotem to zamykam pilotem bez żadnych problemów. A jeśli chodzi o wciskanie przycisku otwierania dwukrotnie lub kręcenie kluczykiem dawało to spektakularny brak jakiejkolwiek reakcji, musiałem otwierać drzwi klamką, żeby go obudzić
  2. Witam, jestem w miarę nowym użytkownikiem forum (musiałem założyć nowe konto, ponieważ do starego zapomniałem hasła a email już nie istnieje). Moje auto to a4 b5 1.8 adr sedan 1995 r Mój problem polega na tym, że pompka centralnego działa, otwiera wszystkie drzwi oraz klapę bagażnika, jednak nie miałem sterownika i otwierałem z klucza i tutaj pojawiały się czasem dziwne sytuacje, mianowicie po przekręceniu zamka kluczem od strony kierowcy otwierałem tylko drzwi kierowcy, natomiast cała reszta otwierała się dopiero w momencie otwarcia drzwi klamką (tak jak do wsiadania), nie działo się to zawsze. Przy zamykaniu też różnie to bywało czasem zamykając z klucza drzwi kierowcy zamykałem tylko te jedne, reszta bez reakcji, dopiero po ponownym otwarciu klamką i przekręceniu kluczem całe auto się zamykało. Wczoraj postanowiłem zrobić sobie prezent i dokupiłem sterownik z dwoma pilotami (blow s30) podłączyłem i sytuacja jest podobna jak w przypadku klucza, naciskam na pilocie otwarcie, kierunki mrugają a auto się nie otwiera, dodam, że dzieje się tak po dłuższym postoju, ponieważ w momencie kiedy otworzę drzwi kluczem i zamek zareaguje to potem mogę swobodnie zamykać i otwierać pilotem całe auto. Natomiast kiedy je zamknę i postoi klika minut znowu tylko mrugają kierunki a pompka nie otwiera żadnych drzwi( tak jak pisałem receptą jest wtedy otwarcie drzwi kierowcy kluczem a następnie klamką, wtedy całość się otwiera i przez kilka minut wszystko działa jak należy) i tutaj moje pytanie gdzie szukać przyczyny ? co może być wadliwe ? a może to w połączeniach przy pompce coś jest nie tak, czytałem też, że ten cały moduł komfortu się po jakimś czasie uzbraja(?) i po tym uzbrojeniu coś działo się nie tak i był problem z otwarciem auta, macie jakieś pomysły co zrobić, żeby działało cały czas jak należy ? Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie rady ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...