Skocz do zawartości

CenturionM

Pasjonat
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CenturionM

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CCBA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia CenturionM

5

Reputacja

  1. witam serdecznie stoję przed wyborem zakupu kompletnego silnika, obecnie w aucie jest model CCBA, mogę w dobrej cenie kupić silnik CREC - czy nowszej generacji silnik bedzie pasować do audi S4 B8? może jakieś sugestie?
  2. zaglądałem do filtra oleju - są opiłki metalu wyjmowałem świece - po dwóch stronach od strony szyby świece są mokre - podejrzewam płyn chłodniczy gdyż trochę go ubyło (pewnie poprzez chłodniczki kompresora) wygląda na to że silnik albo do remontu albo do wymiany - stawiałbym na to drugie - tylko ze koszt takiego silnika to bagatela 22 tys zł +
  3. wydaje mi sie ze jezdzilem na podrabianym oleju silnikowym
  4. tak auto pojechało na lawecie, podczas lawetowania wrzuciłem auto na N - neutral - wtedy swobodnie sie toczył podczas usterki auto zaczęło specyficznie mocno niż zawsze hamować silnikiem
  5. jeszcze nie próbowałem, za pol godziny ide sprobowac odpalic auto, zajrze tez do filtra oleju czy nie ma opiłków metalu
  6. sugerują mi aby zakęcić wałem i zobaczyć czy nie jest zablokowany i odkręcić filtr oleju - zobaczyć czy nie ma opiłków metalu w filtrze
  7. on się wyłączył sam jak hamowałem silnikiem
  8. ale to ma coś do samoistnego zgaśnięcia auta podczas jazdy?
  9. witam mam problem z moją s4 - wczoraj przy dynamicznej jeździe auto wyłączyło się w trakcie jazdy i na postoju przy próbie uruchomienia brak reakcji rozrusznika (podczas próby uruchamiania silnika raz cyknie i gaśnie wszystko "swiatla, kontrolki, radio itd" przy odpuszczeniu próby uruchomienia zasilanie jakby powraca) błędy z VCDS: 6377 - Rozrusznik nie obraca się P3054 00 [229] - Mechanicznie zablokowany lub usterka elektryczna MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 210890 km Data: 2024.03.02 Czas: 01:12:30 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C Temperatura powietrza zasysanego: 53 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 6.804 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów silnika: wartość rzeczywista: 0 /min MAF_ENVD: 0.00000 mg/stroke Temperatura płynu chłodzącego (niefiltrowana): 81.8 °C Silnik: stan pracy: ES Obciążenie silnika: 0.000000 % Prędkość pojazdu: wartość rzeczywista: 0 km/h 6410 - Przełącznik ciśnienia oleju P164B 00 [032] - Nieprawidłowe działanie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 210884 km Data: 2024.03.02 Czas: 00:21:19 Prędkość obrotowa silnika: 6503.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 32.2 % Prędkość pojazdu: 78 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 98 °C Temperatura powietrza zasysanego: 12 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 13.405 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów silnika: wartość rzeczywista: 6176 /min Temperatura płynu chłodzącego: 98.3 °C TQI_AV_ENVD: 240 Nm Napięcie akumulatora: 13.507813 V Silnik: stan pracy: przedni lewy Prędkość pojazdu: wartość rzeczywista: 59 km/h Kody gotowości: 0000 0000 03015 - Przycisk systemu ASR / ESP (E256) zaciął się 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 61 Przebieg: 210540 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.02.27 Czas: 18:50:44 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x00C0 Wartość Hex: 0x4806 Wartość Hex: 0x1236 Wartość Hex: 0x01A0 Wartość Hex: 0x00FF 00446 - Ograniczenie działania na skutek za niskiego napięcia 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100010 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 70 Przebieg: 210890 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.03.02 Czas: 00:42:10 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x00C0 Wartość Hex: 0x1306 Wartość Hex: 0x1003 Wartość Hex: 0x2461 Wartość Hex: 0x00FF
  10. przód mam już zmieniony chodzi mi o tył i z tego co rozumiem potrzebuje jedynie tylko mocowanie tylnego zderzaka?
  11. cześć posiadam audi s4 b8 przedlift i chciałbym wymienić zderzak na poliftowy czy zderzak polift bedzie pasować do przedlifta lampy juz posiadam co jeszcze potrzebuję?
  12. odpinałem akumulator, nic to nie dało.... wyjmowałem wtyczki , bez rezultatu coś musiało przepełnić pamięć urządzenia tą kartą SD na pewno sa jakieś rozwiązania na twardy reset ustawień
  13. czyli jednostka padła a stalo sie to po tym jak zacząłem umieszczac kardy SD 128GB z muzyką mp3 (60GB muzyki) wtedy mmi zaczeło się zawieszać i restartować az w koncu przestalo sie uruchamiać teraz co jakis czas slysze jak dysk sie resetuje, ale mmi sie nie wzbudza przy kartach 16GB nie bylo tego problemu pewnie gdzies w ktorejs pamięci jest problem probowalem z klawiatury resetowac metodą guzików - ale bez zmian czy zna ktoś rozwiązanie na inny reset lub przywrocenie ustawien w tej sytuacji?
  14. czesc próbuję zlokalizować moduł telefoniczny bluetooth w audi s4 b8 (usa wersja) - pod siedzeniem pasażera nic nie ma może VIN to rozkoduje? nagłośnienie Bang & Olufsen MMI 3G High z dyskiem twardym / Nawigacja na dysku HDD zmieniarki nie ma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...