anku20
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O anku20
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Karlino
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia anku20
0
Reputacja
-
Turbo robiłem ok 8mcy temu też mówił mi że napewno jest olej jeszcze w wydechu ale po takim czasie napewno bym go wypalił noi zauwazalny spadek oleju . a jak sprawdzić luz na wirniku ?sam w garażu to sprawdzę? Bo i tak będę zaraz sciagał ten wąż od intercoolera i sprawdzę czy jest mokry
-
Dzięki będę szukał przyczyny dodam że niedawno jak kopcila to mechanik regenerował turbo bo mówił że leje olej ale po tej operacji nie dało to efektu chyba że jest takim hirurgiem i poplynełem a robiłem kilka rzeczy więc zarobił
-
Karol silnik był zalany olejem aż kapoło na podłogę w garażu z tad moje pytanie i śmierdzi dodam że auto kopci znacznie gdy chwilę postoi np na czerwonym ,później gaz i leci dym aż Siwo z tyłu po chwili spokój jak już wyrzuci to z siebie ale znów na min postoju to samo
-
Witam jestem tu nowy mam problem moje a4 2.0 tdi z 2006r kopci na biało dym śmierdzi zauważyłem że ubywa olej rok temu został wymieniony rozrząd płyn chlodniczy jest cały czas ok mechanik powiedział że turbo leje po regeneracji dalej kopcila ostatnio pękł wąż od turbo i intercoolera zalał pół silnika miał ktoś taki przypadek proszę o pomoc dodam że moc jest itp