Skocz do zawartości

viceroy1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O viceroy1

Informacje

  • Imię
    Monika
  • Miasto
    Grajewo

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BPG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia viceroy1

1

Reputacja

  1. Panowie to była wina wałka rozrządu ssacego i przy okazji wymieniłem łańcuszek z napinaczem i teraz jest już wszystko w porządku . Dzięki za podpowiedzi . Pozdrawiam
  2. Szklanka nie była aż tak bardzo uszkodzona . Ale sprawdzę jeszcze krzywke i wałek ssący. Martwi mnie to ,że mam takie małe ciśnienie wytwarzane przez pompe wysokiego ciśnienia. A z tego co czytam to powinno być 150 bar a u mnie jest 110 bar i może dlatego samochód nie chce mi zmienić na wyższy bieg bo jest za małe wytwarzanie ciśnienia. Ale to tylko takie moje przypuszczenia .
  3. szklanka po demontażu była w miarę zlużyta a kupiłem nowa oryginalną. mechanik podpowiada mi,że to.może być wałek rozrządu ssący.
  4. czesc wiesz mechanik mi wymienil juz szklanke, pompe z baku i pompe wysokiego cisnienia a i filter paliwa tez i bez zadnej zmiany. swieci sie check i dzis jezdzilem to nawet przy malych obrotach silnika odcina paliwo albo niewiem juz co to jest bo jak wrzuce bieg wsteczny to auto wraca do normy ale blad zostaje niewiem czy nie zamale cisnienie daje pompa wysokiego cisnienia moja dochodzi do 110 bar a potem cisnienie spada czym wiecej dam gazu to tym mniejsze cisnienie. a pompka z baku ma cisnienie 6bar.
  5. witam Mam pytanie w moim audi A4b7 2.0tfsi pompa wysokiego ciśnienia paliwa produkuje Max. 110bar . Po przekroczeniu 4tyś. obrotów ciśnienie spada do 50 bar. i odcina paliwo. Po odcieciu paliwa i dodaniu gazu samochód nie przekracza 3,5tys obrotów i nie chce zmieniać biegów. Jest to multitronic . Czy może ktoś pomoc ? Z góry dziękuję ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...