
karolrs
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O karolrs

Informacje
-
Imię
michał
-
Miasto
poznań
Auto
-
Model
A3 8L
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVG
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Na ciepło, bez proby olejowej
-
W idle na 93 mam cf -4 . Sprezanie silnika 1,2,4 cylinder =9 a 3= 11.
-
Sprawdzę może i jeszcze dziś ten rozrząd. Statycznie czy dynamicznie? Tak po kasowaniu błędów robilem logi.
-
Sprawdzalem poprzez wcisniecie tej membrany i przytkaniu dzury palcem w momencie gdy puszczam palec slychac pukniecie, opadniecie ? To wystarczy aby sprawdzic czy jest dobry ? Dodatkowo faluje troche obrotami ale nie wiele gdy sie rozgrzeje obroty skacza po 200 obrotow.
-
Ok postaram sie jutro ogarnac. A turbo nie wstaje za pozno ? Przeplywka chyba za malo?
-
mi te mrugnięcie wystąpiło raz przy 180, regularnie jeżdżę 100-130 i nic nie mam dziwnego. Sprawdzę jutro czy wszystkie wężyki są podłączone tak jak powinny. Chodzi ci o przewody od cewek żeby sprawdzić ? było by to dziwne że tylko na niskich obrotach coś by było nie tak chyba ciągle miał bym problemy. Jeden gość twierdzi że są tu wypalone zawory ? ile w tym może być prawdy
-
Witam. Moje 1.8T 180 km ma problem zruszaniem, zachowuje się jakby miał tone węgla w bagażniku. Strzał ze sprzęgła nie urywa d*py, auto momentalnie się dusi, energiczne ruszenie wymaga przypalenia sprzęgła. W aucie wymieniony przepływomierz na bosha po vinie dobranego, był też użyty przepływomierz znajomego i bez zmian, wymienione były też świece. sprawdzony był katalizator, jest podobno sprawny nie zapieczony. Ta sytuacja ma miejsce zarówno na gazie jak i benzynie. Trochę, odrobinę lepiej jedzie jak działa SAI. W momencie gdy auto dobija do 2500 obrotów włącza się turbo i auto zaczyna jechać, dołu niestety brak. Sprawdziłem sprężarką szczelność, nic nie syczało.Poniżej podaje linki do logów wszystkie na PB:1-.002,112,115 https://log.malonetuning.com/chart/...IwrpHwqhKKsOLHMO6wqQewq3DvQLCncOfSMOLw40AAAA=2-.011,033 https://log.malonetuning.com/chart/...dKDtifsOWNMKNXTxmwrPDksK5L8OjD8Opw5rDpQAAAA==3-.004,003,008 https://log.malonetuning.com/chart/...Bw6/CksKbJMKPQxfDt1HDnVjDuwV3wqbCmsKXw7oAAAA=4.-020,120 https://log.malonetuning.com/chart/...ow6Vbb8KDPzFtJnXCncKzdcOqw4cYwr96w4keMsKsAAAA5-.031,032 https://log.malonetuning.com/chart/...Cn8OrUXB9c2ouw4fDisOtRXcPw6EHw47CrEHDr8OTAAAA6.-002,033 statycznie30 sekund gaz, benzyna https://log.malonetuning.com/chart/...CgjnCpcOfVMOqOifDrcOOTMOOfQDCs1HChMKaw4EAAAA=Ostatnio jadąc 180 km/h nagle autem rzuciło kilka raazy jak by brak paliwa,na moment pojawił się check i potem tryb awaryjny. Wystąpiły takie błedy:1. 16795 - nieprawidłowy przepływ w układzie doprowadzenia powietrza dodatkowego- nie ciągły.2. 17536 - mnożąca adaptacja paliwa, blok 1 - miesanka uboga- nie ciągły.3. 16684 -układ zapłonowy - wypadanie zapłonu- nie ciągły.4. zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonów- nie ciągły.5. zapłon cylindra 4 - wypadanie zapłonów-nie ciągły.Czy ktoś wie skąd ten zamulony początek, brak mocy na niskich obrotach? Może te błędy z logami na noś kogoś naprowadzą .Z góry dzięki.
-
Sprawdze na dniach jeszcze raz kompresorem, jesli okaze sie ze szczelne to ciac odrazu kata? Czy moze cos jeszcze obadac? Ta zanizona przeplywka moze byc spowodowana katem?
-
Najskutecznien dolot jak sprawdzic wyjmujac kazdy wezyk i wzrokow?
-
Tez mi sie tak wydaje, mam taka nadzieje. Ma ktos jeszcze jakis pomysl oprocz tego katalizatora bo chyba bede przymierzal sie do wycinki . Z wydlubanym katem i wspawana rurą duzo glosniej bedzie pracowal?
-
Kijowy chip? Mam wynik cisnienia sprezania, cyl 1,2,4 9 barow cyl 3 11....
-
W sumie to od kiedy go kupilem, sadzilem ze sprzegla nie czuje i dlatego tak go zamulam na starcie, ale z czasem juz wiem ze on tak ma ze prawie umiera jak za szybko puszcze sprzeglo, nic nie zmienialem
-
Szczelnosc dlotu jest, dv mechanik mowi ze sprawna, swiece wymienione 2 tygodnie temu i bez zmian, cisniene paliwa sie sprawdzalem bo uznalem ze jak na gazie i pb to samo to nie tedy droga
-
A te wszystkie niedoskonalosci to moze byc wina tego kata ? I to bez bledow ? Mam zamiar sprawdzic cisnienie sprezania silnika moze to miec jakis wplyw ?
-
Jeśli chodzi o kat to jakie rozwiazanie najlepsze, wycinka i strumienica czy nowy wkład jakiś? Jak to wplynie na hałas autka? Właśnie jeden z kilku mechanikow co badali mi auto mowili o katalizatorze albo sprzegle. A z przeplywka ze nisko podaj to moze tez od kata isc?