Skocz do zawartości

karolrs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O karolrs

Informacje

  • Imię
    michał
  • Miasto
    poznań

Auto

  • Model
    A3 8L
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. karolrs

    1.8T , 5 błedów

    Na ciepło, bez proby olejowej
  2. karolrs

    1.8T , 5 błedów

    W idle na 93 mam cf -4 . Sprezanie silnika 1,2,4 cylinder =9 a 3= 11.
  3. karolrs

    1.8T , 5 błedów

    Sprawdzę może i jeszcze dziś ten rozrząd. Statycznie czy dynamicznie? Tak po kasowaniu błędów robilem logi.
  4. karolrs

    1.8T , 5 błedów

    Sprawdzalem poprzez wcisniecie tej membrany i przytkaniu dzury palcem w momencie gdy puszczam palec slychac pukniecie, opadniecie ? To wystarczy aby sprawdzic czy jest dobry ? Dodatkowo faluje troche obrotami ale nie wiele gdy sie rozgrzeje obroty skacza po 200 obrotow.
  5. karolrs

    1.8T , 5 błedów

    Ok postaram sie jutro ogarnac. A turbo nie wstaje za pozno ? Przeplywka chyba za malo?
  6. karolrs

    1.8T , 5 błedów

    mi te mrugnięcie wystąpiło raz przy 180, regularnie jeżdżę 100-130 i nic nie mam dziwnego. Sprawdzę jutro czy wszystkie wężyki są podłączone tak jak powinny. Chodzi ci o przewody od cewek żeby sprawdzić ? było by to dziwne że tylko na niskich obrotach coś by było nie tak chyba ciągle miał bym problemy. Jeden gość twierdzi że są tu wypalone zawory ? ile w tym może być prawdy
  7. karolrs

    1.8T , 5 błedów

    Witam. Moje 1.8T 180 km ma problem zruszaniem, zachowuje się jakby miał tone węgla w bagażniku. Strzał ze sprzęgła nie urywa d*py, auto momentalnie się dusi, energiczne ruszenie wymaga przypalenia sprzęgła. W aucie wymieniony przepływomierz na bosha po vinie dobranego, był też użyty przepływomierz znajomego i bez zmian, wymienione były też świece. sprawdzony był katalizator, jest podobno sprawny nie zapieczony. Ta sytuacja ma miejsce zarówno na gazie jak i benzynie. Trochę, odrobinę lepiej jedzie jak działa SAI. W momencie gdy auto dobija do 2500 obrotów włącza się turbo i auto zaczyna jechać, dołu niestety brak. Sprawdziłem sprężarką szczelność, nic nie syczało.Poniżej podaje linki do logów wszystkie na PB:1-.002,112,115 https://log.malonetuning.com/chart/...IwrpHwqhKKsOLHMO6wqQewq3DvQLCncOfSMOLw40AAAA=2-.011,033 https://log.malonetuning.com/chart/...dKDtifsOWNMKNXTxmwrPDksK5L8OjD8Opw5rDpQAAAA==3-.004,003,008 https://log.malonetuning.com/chart/...Bw6/CksKbJMKPQxfDt1HDnVjDuwV3wqbCmsKXw7oAAAA=4.-020,120 https://log.malonetuning.com/chart/...ow6Vbb8KDPzFtJnXCncKzdcOqw4cYwr96w4keMsKsAAAA5-.031,032 https://log.malonetuning.com/chart/...Cn8OrUXB9c2ouw4fDisOtRXcPw6EHw47CrEHDr8OTAAAA6.-002,033 statycznie30 sekund gaz, benzyna https://log.malonetuning.com/chart/...CgjnCpcOfVMOqOifDrcOOTMOOfQDCs1HChMKaw4EAAAA=Ostatnio jadąc 180 km/h nagle autem rzuciło kilka raazy jak by brak paliwa,na moment pojawił się check i potem tryb awaryjny. Wystąpiły takie błedy:1. 16795 - nieprawidłowy przepływ w układzie doprowadzenia powietrza dodatkowego- nie ciągły.2. 17536 - mnożąca adaptacja paliwa, blok 1 - miesanka uboga- nie ciągły.3. 16684 -układ zapłonowy - wypadanie zapłonu- nie ciągły.4. zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonów- nie ciągły.5. zapłon cylindra 4 - wypadanie zapłonów-nie ciągły.Czy ktoś wie skąd ten zamulony początek, brak mocy na niskich obrotach? Może te błędy z logami na noś kogoś naprowadzą .Z góry dzięki.
  8. Sprawdze na dniach jeszcze raz kompresorem, jesli okaze sie ze szczelne to ciac odrazu kata? Czy moze cos jeszcze obadac? Ta zanizona przeplywka moze byc spowodowana katem?
  9. Najskutecznien dolot jak sprawdzic wyjmujac kazdy wezyk i wzrokow?
  10. Tez mi sie tak wydaje, mam taka nadzieje. Ma ktos jeszcze jakis pomysl oprocz tego katalizatora bo chyba bede przymierzal sie do wycinki . Z wydlubanym katem i wspawana rurą duzo glosniej bedzie pracowal?
  11. Kijowy chip? Mam wynik cisnienia sprezania, cyl 1,2,4 9 barow cyl 3 11....
  12. W sumie to od kiedy go kupilem, sadzilem ze sprzegla nie czuje i dlatego tak go zamulam na starcie, ale z czasem juz wiem ze on tak ma ze prawie umiera jak za szybko puszcze sprzeglo, nic nie zmienialem
  13. Szczelnosc dlotu jest, dv mechanik mowi ze sprawna, swiece wymienione 2 tygodnie temu i bez zmian, cisniene paliwa sie sprawdzalem bo uznalem ze jak na gazie i pb to samo to nie tedy droga
  14. A te wszystkie niedoskonalosci to moze byc wina tego kata ? I to bez bledow ? Mam zamiar sprawdzic cisnienie sprezania silnika moze to miec jakis wplyw ?
  15. Jeśli chodzi o kat to jakie rozwiazanie najlepsze, wycinka i strumienica czy nowy wkład jakiś? Jak to wplynie na hałas autka? Właśnie jeden z kilku mechanikow co badali mi auto mowili o katalizatorze albo sprzegle. A z przeplywka ze nisko podaj to moze tez od kata isc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...