
mikus933
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mikus933

Informacje
-
Imię
Mikołaj
-
Miasto
Inowrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzień dobry. wczoraj wymieniłem potencjometry w silniczkami klap nawiewów. Po wymianie w każdym pokazuje błąd. Po kasowaniu błędów i ustawieniu silniczków błędy wracają. Nie słuchać już stukania klap. Możliwe ze złe zamontowałem potencjometry?
-
Cześć! Moj problem polega na tym ze nie leci mi zimne powietrze z otworów. Zrobiłem adaptacje silniczków i nic. Do nagrzewnicy po rurkach dochodzi zimne powietrze bo rurki po chwili robią się lodowate lecz z kratek wciąż leci chłodne. Co może być jeszcze przyczyna ze nie leci zimne powietrze. Sprawdzałem na zaworki w podszybiu ze czynnik jest
-
Przelotka. Popękane były kable w gumie :)
-
mikus933 obserwuje zawartość Nie działające szyby i cent. zamek
-
Witam wszystkich bardzo serdecznie. W piątek po upalnym dniu gdzie na zewnątrz było 34 stopnie a w aucie które stało około 10h na dworze około miliona przestały działać przednie szyby. Tzn od razu po wejściu do auta nie mogłem ich opuścić dopiero po chwili sie to udało, niestety już nie poszły do góry. Musiałem rozebrać boczki i ręcznie je podnosić. Do tego doszło że w drzwiach kierowcy nie działa centralny zamek, ustawienie lusterek oraz zamykanie drzwi z guzika w drzwiach. Z facebukowego forum dowiedziałem się że może to być problem z wiązką z drzwi do słupka, moduł komfortu lub w module komfortu wystarczy wlutować nowy przekaźnik odpowiadający cent zamkowi i szyby (v23084-c2002-a403) ponoć w upalne dni lubi się przepalić. Forum a4-klub też przeszukałem lecz nie znalazłem nic nowego co na facebook Błędy które pokazuje VCDS: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Saturday, 19 June 2021, 10:20:26:0 Control Module Part Number: 8E0 959 433 AR Component and/or Version: Komfortgerát T85 1310 Software Coding: 06772 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 817586079811 Additional Info: Steuergerát Fahr. antwortet nicht Additional Info: 8E1959802B Tőrsteuer.BF BRM 0002 3 Faults Found: 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 49-00 - No Communications 00957 - Key 3 35-10 - - - Intermittent 01802 - Door Warning Lamp; Pass Side (W36) 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent Proszę o pomoc gdzie szukać winowajcy
-
Dzień dobry. Chciałbym dołożyć sobie napęd quattro wraz z wymianą skrzyni biegów. Z jakiego zestawu kupić napęd ze skrzynią by pasował bez większych przeróbek? Szukać z jakiegoś 1.8t czy jakiegoś diesla? Oraz czy lepiej z tiptronikiem czy manualem? Dzięki za odpowiedzi ?
-
Witam. Proszę o sprawdzenie logów dynamicznych zarówno na LPG i na PB. Po powrocie z wakacji około 1500 km podczas przyspieszania słychać jakby świst powietrza. Od około 2500 obrotów w górę i od drugiego biegu w górę. Na postoju i na pierwszym biegu tego nie słychać dlatego trudno zdiagnozować skąd to dochodzi. Oto logi: http://vaglogi.pl/log-115_118_BZK0e.html http://vaglogi.pl/log-003_020_vw364p.html http://vaglogi.pl/log-002_033_9bMwU0o.html http://vaglogi.pl/log-115_118_S6YNm.html (LPG) http://vaglogi.pl/log-003_020_yT22A.html (LPG) http://vaglogi.pl/log-002_033_Xh3HXeO.html (LPG) Oraz logi które robiłem pół roku temu może ktoś zobaczy czy coś się zmieniło na gorsze lub na lepsze http://vaglogi.pl/log-002_033_1hKwhA8.html http://vaglogi.pl/log-003_020_q1Qx3Gs.html http://vaglogi.pl/log-115_118_5E0Z7.html
-
Witam forumowiczów. Montował ktoś adaptacyjne światła stopu? Taki moduł to koszt około 150 zł tylko pytanie czy to faktycznie działa. Czy np jest możliwość zaprogramowania vagiem? Pozdrawiam
-
Super by było gdybyś napisał jak się jeździ. Swój samochód już poznałem, wiem co go boli, a co nie. Wiec zrobię jak mówisz, będę swojego robił
-
Tak hamulce są. No Q by się przydało ale to już ewentualnie później bo nie mam jeszcze miejscówki gdzie mógłbym sobie je wmontować ? Turbinka ze strony galanta. No to cel 260 km będzie zdobyty. Około 100 km różnicy to już będzie coś. Jeszcze mi chodzi po głowie zamiana z kimś autami na taką z Q tylko jak sobie zrobię remont silnika pod modyfikację to mi będzie szkoda bo nie wiadomo co dostanę w zamian. Wy byście Q dołożyli czy szukali auta z Q? Do swojego już się przyzwyczaiłem
-
Z takimi hamulcami już kupiłem furkę. Nie mam pojęcia czy poprzedni właściciel zmieniał ale są
-
No i super, dzięki wielkie za odpowiedzi
-
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Po nowym roku planuje zwiększyć moc w mojej audiczce na około 250 km. Najpierw będę go rozbierał i robił mały remoncik, a później tuning. Chciałbym się upewnić czy o wszystkim pomyślałem bo trochę tematów już prześledziłem. W planach mam zakup: -Turbo hybryda, zaczynam negocjację z Geremim na pewno w tej sprawie mi pomoże -Montaż Fmic, seria na 100% nie da rady, a dodanie drugiego z bex nie ma sensu -Większe wtryski, tutaj mam małą zagwozdkę bo nie wiem czy te z Bexa starczą czy szukać czegoś mocniejszego? -Oraz DP Wyczytałem, że do mocy jaką planuje zrobić seryjne bebechy wystarczą i nie muszę nic zakuwać czy to prawda? Oraz sprawa wydechu, da radę bo zdania są dość podzielone. I tak z czystej ciekawości, ile może zwiększyć się spalanie po takich modyfikacjach?
-
Witam. Ponownie Sprawdziłem kompresję przed chwilą i oto wyniki: 1 cylinder - 12 bar 2 cylinder - 11,6 bar 3 cylinder - 12 bar 4 cylinder - 11,4 bar Czyli kompresja dobra, tak? Zostaje tylko katalizator, czeka mnie wyjazd do Warszawy autostrada to może kat się trochę przepali i udrożni jak myślicie? Typ od którego kupowałem auto mówił, że jakaś babka nim niby po Berlinie jeździła cały czas.
-
Powinna wchodzić tam rurka od pompy powietrza która idzie do zaworu kombinowanego. Nie robiłeś dp czasem? Jeśli tak to ponoć pompa powietrza jest niepotrzebna wtedy i może mechanik stwierdził że trochę porozlacza z tym, że rurkę bym zaślepił.