Skocz do zawartości

adrian123s

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adrian123s

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Grajewo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adrian123s

0

Reputacja

  1. Sorrki że tak późno, może się komuś jeszcze przyda. U mnie 2 zawory nie działały kupiłem używane i jest ok.
  2. adrian123s

    1.8t bfb głowica

    Hej, szukam głowicy bfb, z tego co wiem to podejdą też BEX, AVJ, AMB, AWT. Zastanawiam się czy te na olx czy allegro po regeneracji po 2 tysiące są coś warte. Mogę dopłacić trochę więcej, ale żeby mieć pewność, że będzie chodzić. Macie może jakichś zaufanych sprzedawców tak żeby było cokolwiek wiadomo na temat głowic i żeby były jakieś potwierdzenia z wykonanych prac i może jakaś gwarancja oraz żeby nie było problemu po sprawdzeniu szczelności ze zwrotem?
  3. adrian123s

    KONWERTER

    Kupiłem radio android i oczywiście nie gra tył. Miałem stary konwerter high to low A10 i podłączyłem go do kostki od radia pod piny glosnikow 4 przewody. Do tego z kostki milem już w zestawie wyprowadzone chinche i też dałem je do konwertera. Gra lepiej, ale mam dalej wątpliwości czy w pełni dobrze. Tutaj moje pytanie czy takie podlaczenie jest ok? Czy trzeba jeszcze coś podłączać do suba, gdzieś coś mostkowac? No i czy ten konwerter jest dobry? Kostka iso.
  4. (W przypadku złego działu proszę o przeniesienie) Mam problem z otwieraniem dachu, obstawiam że to zawory, ale zanim kupię nowe chciałbym się upewnić, bo może to problem w elektryce? Scan z vaga: Robiłem test przepinając kostki zaworów, do każdego dochodzi napięcie. Są tam 3 zawory. Na początku zamki dachu się otwierały, następnie dach się otwierał do momentu gdy ma się podnosić klapa tylna. Klapa podnosi się tylko kilka cm, musiałem klikać po kilka razy przyciskiem otwierania dachu. I na tym koniec. Przy próbie zamykania, dach się składał ładnie do momentu dojścia do zamków. Wtedy musiałem klikać po kilka razy przyciskiem i po trochu się domykał do pełnego zamknięcia. Zamieniłem zawory miejscami i próbowałem różnych kombinacji przepinając kostki. Tutaj dach przestał się podnosić słychać tylko buczenie pompy jakby go podnosiła. Oto rezultaty: [z - kostka z kablem zielonym] [b- kostka z kablem białym] [n-kostka z kablem niebieskim] [po trochu - tzn. muszę klikać przycisk otwierania/zamykania dachu wielokrotnie] Z b n dach otwiera zamek ładnie, zamyka po trochu Z n b dach otwiera zamek ładnie, zamyka po trochu, dach słychać jakby chciał się podnieść ale nie podnosi N z b Dach otwiera się po trochu, zamyka ładnie, słychać jakby pompa chciała podnieść, ale nie podnosi B z n zamek nie reaguje B n z dach otwiera się ładnie, dach unosi po trochu po kilka mm, zamyka się po trochu N b z dach otwiera się ładnie, unosi po trochu i zamyka po trochu
  5. Udało mi się znaleźć rozwiązanie. Okazało się, że padł jeden z zaworów w pompie, numer części: 8h0 871 611 Kupiłem dwa na allegro, bo myślałem, że dwa są walnięte, ale okazało się, że tylko jeden. Jakby ktoś wymieniał, to przy wyciąganiu polecam podważać śrubokrętem, bo jest dość mocno zassany.
  6. Cześć, mam problem z dachem, mianowicie gdy otwieram zatrzymuje się w momencie gdy tylna pokrywa, w którą się chowa zwolni zamki i delikatnie się uniesie. Klikając dalej przycisk otwierania, uniesie się jeszcze kilka cm i na tym koniec. Przy próbie zamknięcia natomiast, zatrzymuje się w momencie wejścia zawiasów w zamki i znowu muszę wymuszać klikając jeszcze raz przycisk zamykania, opuści się wtedy kawałek i znowu gdy kliknę jeszcze raz, znowu się opuszcza kawałek aż do całkowitego zamknięcia. Wrzucam zdjęcia z vaga. Wiem, że mam problem z czujnikiem F201, ale gdy go odpiąłem całkowicie (wtedy na vagu pokazuje 0 na pozycji tego czujnika) pokrywa tylna tak czy siak powinna? się unieść wyżej bo styk łapie gdy siłowniki pokrywy są pionowo w górze, więc powinna się otworzyć do końca. Wydaje mi się, że może coś z pompą, bo słychać jakby coś tam pstrykała, gdy wciskam przycisk podnoszenia dachu w momencie gdy już ta pokrywa jest podniesiona na te 2 cm, ale tylko pstryknie i dalej nic nie słychać. F295 na zdjęciu z vag jest 0, ale jak tknąłem te zamki to zmieniło się na 1, coś musiało nie dociągnąć do końca zamków. Inne moje podejrzenie to siłowniki od tej klapy. Czy one mają stawiać opór przy podnoszeniu pokrywy i zamykaniu czy tylko zamykaniu, bo u mnie jest tak, że przy zamykaniu jest opór, a przy otwieraniu nie ma, dopiero się blokują gdy są pionowo w górze. No i te błędy N272 i N341, nie mogę za bardzo nic znaleźć na ten temat, o co z tym może chodzić? EDIT:: Problem pewnie dzieli się na 2 niedziałające elementy. Dzisiaj zająłem się zamkiem od dachu, przez co nie chce się domykać. Wrzucam logi w excelu. Tak jak pisałem wcześnie (nie mogę edytować), dach otwiera się normalnie (do podnoszenia klapy tylnej), następnie go zamykam i dochodzi do pozycji w której: Switch Point for Bow DEAD CENTER zmienia się na 1 Jednocześnie F294 zmienia się na 0 Od tego są te błędy 01618 i 01984. Nie wiem czy to wina czujnika czy silniczek zamka nie ma mocy, żeby dociągnąć cały zamek od razu, żeby się zamknął, ale chyba obstawiam czujnik. Jak go mogę sprawdzić, może się przesunął i za wcześnie daje sygnał, że dach już jest zamknięty? LOG-38-001-002-xxx.CSV EDIT:: Rozkręciłem silniczek ten co domyka dach i spróbowałem zamknąć dach z odpiętymi ramionami (pracował sam silniczek). I znowu procedura zatrzymuje się w tym samym momencie. (VAG: 11000010,10 1010) a dalej muszę kilka razy klikać aż skończy się zakres ruchu ramion, czyli tak jakby dach był całkowicie zamknięty. W takim razie myślę, że silniczek od zamków jest chyba sprawny, to samo czujniki przy silniczku. Teraz myślę, że może te domykanie dachu i otwieranie tylnej klapy może być jakoś powiązane, bo zachowuje się to tak samo, z tym, że tylna klapa się uniesie tylko ze 4 cm i stoi. Macie jakieś sugestie co sprawdzić?
  7. Cześć mógłby ktoś zerknąć, czy wszystko jest w porządku? Przy przyspieszaniu czasasmi trochę szarpie samochodem, i czasami wyrzuca check engine. Instalacja gazowa Stag. Mam nadzieję, że dobrze porobiłem logi (pierwszy raz). Z góry dzięki za pomoc. 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent KANAŁ 032 -0.6% 0.0% (LAMBDA) (LPG) KANAŁ 032 -0.2% 0.0% (LAMBDA) (PB) LOG-01-001-003-PB-xxx.CSV LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-002-033-xxxLPG.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-090-093-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
  8. Cześć, mam problem z zamkiem klapy dachu, w żaden sposób jeden z zamkow nie chce puścić. Dach próbowałem otwierać automatycznie i ręcznie. Kiedy przekręcalem kluczykiem recznie na początku było słychać jak chodzi któryś z zamkow, lecz teraz to ucichło i zamyka/otwiera się tylko bagażnik. Próbowałem dojść do tych zamkow żeby puścić bezpośrednio 12V ale nie mogę się do nich dobrać. Podpowiecie co mogę na to zaradzić? Jakiś schemat gdzie dokładnie znajdują się zamki ewentualnie gdzie wcześniej sprawdzić wiązkę czy dochodzi do niej prąd? Jakieś inne sugestie jak podnieść ta klapę? Cokolwiek, z góry dzięki za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...