Skocz do zawartości

pawelku1999

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawelku1999

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Podkarpackie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawelku1999

0

Reputacja

  1. Najbardziej mnie zastanawia, dlaczego inni posiadacze aut z tymi silnikami robili jeszcze mocniejsze programy z większym momentem i nie mieli problemu a tu przy 138KM d*pa :/ Nie orientujesz się ile taka wizyta u gregora i skąd on jest? Dwumasa jest serio w bdb stanie, możliwe że coś innego jest za to odpowiedzialne?
  2. Witam, mam następujący problem ze swoim A4 B5 1.9TDI QUATTRO AVG z 1999r. Niedawno oddałem autko na chipa do tunera którego polecali mi znajomi, miał bardzo dobre opinie na internecie. Po wstępnej diagnozie i jeździe na hamowni okazało się, że był już kiedyś chipowany na 128KM, zapytał czy zostawiamy tak jak jest czy jeszcze troszkę podciągamy bo silnik w dobrej kondycji więc czemu nie? Po kilku godzinach odebrałem autko, podczas jazdy próbnej zorientowałem się, że przy mocniejszym dodaniu gazu w zakresie 2100-2300 obr. występują drgania silnika i nadwozia, zadzwoniłem do niego poprawił (zdjął trochę momentu) dalej nie pomogło, o co chodzi ? Drgania nie występują jeśli daję delikatniej gazu, po przekroczeniu tego pułapu obrotów mogę wciskać buta do końca i drgania nie występują. Tuner mówił, że jest to "przeładowanie". Jak temu zaradzić? Dodam, że około miesiąc temu wymieniłem tarczę sprzęgła i łożysko oporowe, dwumasa została stara bo nie miała nawet najmniejszego luzu.
  3. Autko było diagnozowane, robił logi, mówił, że wszystko git ale kiedyś będę musiał pomyśleć o przepływce i tym czujniku. Auto na hamowni wypluło 140KM, przy pełnym bucie nie puści najmniejszego dymka, chodzi równiutko itd tylko to spalanie
  4. Siemka, od momentu zakupu auta zmagam się z problemem wysokiego spalania, które oscyluje w granicach 10L niezależnie od stylu jazdy. Ostatnio autko zostało zachip'owane na 140KM, mam do Was pytanie, czy za takie spalanie może odpowiadać czujnik temperatury cieczy lub przepływka? Czy to prawda, że po wymianie przepływki trzeba się udać na korekcję softu?
  5. Witam mam problem, w swoim A4 B5 z 1999r po lifcie, 1.9TDI AFN Quattro (jeśli to ma jakieś znaczenie) postanowiłem wymienić radio na niefabryczne - tak więc uczyniłem, dowiedziałem się że muszę dokupić adapter aby uruchomić tylne głośniki. Problem w tym, że po wsadzeniu radia i zamontowaniu ramki zostają "szpary", czy istnieje jakaś ramka do polifta którą mogę to zakryć? Wiem, że dostępne są 2 boczki które trzymają radio ale u góry i na dole zostaną dziury których chcę się pozbyć... Liczę na pomoc :) Pozdrawiam
  6. Witam, mam problem w swoim audi a4 b5, rok produkcji 1995 silnik 1.6 ADP, skrzynia manual oznaczenie CTD (jeśli to coś ma do rzeczy). Problem dotyczy szarpania które występuje zaraz po zmianie biegu; po gwałtownym dodaniu lub odpuszczeniu gazu. W poprzedniej skrzyni był dość duży luz na mechanizmie różnicowym więc została wymieniona na inną. Przy okazji założony nowy komplet sprzęgła sachs, przepływka sprawdzona, z przepustnicą wszystko ok, przeguby oraz poduszki też git... Co może być przyczyną tej dolegliwości ? Gdzieś czytałem, że w a4 b5 występuje czujnik położenia pedału sprzęgła, u mnie go nie ma - aczkolwiek miejsce mocowania jest odznaczone tak jakby tam kiedyś był... Proszę o jakiekolwiek podpowiedzi
  7. Witam, około 2 tygodnie temu zakupiłem Audi A4 B5 1995r, silnik 1.6 101KM PB+LPG. Problem który nie daje mi spać po nocach, to szarpanie podczas ruszania, redukowania biegów oraz zmieniania na wyższe, po odpuszczeniu sprzęgła czuć szarpnięcie. Poduszki silnika oraz skrzyni biegów sprawdzone, skrzynia rozebrana - sprzęgło w porządku, przepustnica jak najbardziej ok, z instalacją wszystko w porządku - też sprawdzane. Czytałem na innych forach, że przyczyną może być uszkodzony czujnik położenia pedału sprzęgła, odkręciłem plastiki pod kierownicą, miejsce na czujnik jest a samego czujnika nie ma, dodatkowo trafiłem na jakąś diodę upchaną pod kierownicą oraz od lewej strony zwisa ucięty czarny przewód, jutro zamawiam czujnik sprzęgła - tylko w jaki sposób go podłączyć skoro nigdzie nie widać wtyczki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...