Skocz do zawartości

cycek91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cycek91

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cycek91

0

Reputacja

  1. cycek91

    Tryb awaryjny

    Wiem, że coś zgrywal. Później poszedł na komputer i znów coś wgrał. Ale już chyba po problemie bo się dziś z nim kontaktowalem i mówił, zebym wypiął kostkę z EGRa i pomogło. Cały dzień jeździłem i ani razu nie wszedł w tryb awaryjny. Chyba w końcu spokoj
  2. cycek91

    Tryb awaryjny

    Rozumiem, że po tym zabiegu powinno wywalić błąd. A jeśli nic nie wywali to znaczy, że mi ten gościu źle zrobił. Dobrze rozumiem?
  3. cycek91

    Tryb awaryjny

    Może ten magik co wyłączał EGRa tak zrobił, że nie pokazuje na desce nic i błędów też nie ma po podłączeniu komputera
  4. cycek91

    Tryb awaryjny

    Witam. Mam problem z audi. Jest po wymianie uszczelki pod głowicą, zaślepieniu EGRa i wyłączeniu go komputerowo, nie widać żadnych nieszczelności w układzie, nie ma błędów żadnych, turbina ponoć w dobrym stanie a ciągle mam problem z trybem awaryjnym. Nie ma reguły czasem przez całą trasę chodzi w trybie awaryjnym czasem chodzi całą drogę normalnie. Zależy od dnia jak mu czapka leży. Nie mam już na niego siły. Ten objaw występował razem z kopceniem i ubytkiem płynu chłodniczego stąd wymieniona uszczelka pod głowicą a okazało sie, że to EGR był nieszczelny. Dlatego został zaślepiony dwoma zaślepkami, węże że sobą połączone. Po tym zabiegu nadal wchodził w tryb awaryjny i wywalał blad P0404 (do tego jeszcze P0406 i P0653). Pojechałem do elektromechanika żeby go wyłączył w komputerze i nie ma żadnych błędów nie pali się check żadne kontrolki nie migają od świec a ciągle jeszcze wchodzi w tryb awaryjny. Gdzie szukać dalej przyczyny? Pacjent B7 2.0 140 KM BPW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...