-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O cycek91
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia cycek91
0
Reputacja
-
Wiem, że coś zgrywal. Później poszedł na komputer i znów coś wgrał. Ale już chyba po problemie bo się dziś z nim kontaktowalem i mówił, zebym wypiął kostkę z EGRa i pomogło. Cały dzień jeździłem i ani razu nie wszedł w tryb awaryjny. Chyba w końcu spokoj
-
Rozumiem, że po tym zabiegu powinno wywalić błąd. A jeśli nic nie wywali to znaczy, że mi ten gościu źle zrobił. Dobrze rozumiem?
-
Może ten magik co wyłączał EGRa tak zrobił, że nie pokazuje na desce nic i błędów też nie ma po podłączeniu komputera
-
Witam. Mam problem z audi. Jest po wymianie uszczelki pod głowicą, zaślepieniu EGRa i wyłączeniu go komputerowo, nie widać żadnych nieszczelności w układzie, nie ma błędów żadnych, turbina ponoć w dobrym stanie a ciągle mam problem z trybem awaryjnym. Nie ma reguły czasem przez całą trasę chodzi w trybie awaryjnym czasem chodzi całą drogę normalnie. Zależy od dnia jak mu czapka leży. Nie mam już na niego siły. Ten objaw występował razem z kopceniem i ubytkiem płynu chłodniczego stąd wymieniona uszczelka pod głowicą a okazało sie, że to EGR był nieszczelny. Dlatego został zaślepiony dwoma zaślepkami, węże że sobą połączone. Po tym zabiegu nadal wchodził w tryb awaryjny i wywalał blad P0404 (do tego jeszcze P0406 i P0653). Pojechałem do elektromechanika żeby go wyłączył w komputerze i nie ma żadnych błędów nie pali się check żadne kontrolki nie migają od świec a ciągle jeszcze wchodzi w tryb awaryjny. Gdzie szukać dalej przyczyny? Pacjent B7 2.0 140 KM BPW