-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O AndrzejewskiA4B8

Informacje
-
Imię
SADSADDSA
-
Miasto
DGFFDF
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
AndrzejewskiA4B8 obserwuje zawartość Wyciek pod wtryskami i Szarpanie podczas przyspieszania
-
Witam a4 b8 CAGA 2008r jakieś dwa dni temu zauważyłem ze podczas przyspieszania jeszcze na zimnym silniku odczuwam jakby zanikanie mocy lekkie szarpnięcia po przeciągnięciu obrotów z 2-3razy i również pewnie jak złapie już lekko temp, szarpanie ustępuje.. w czym może być problem? Może pomożecie
-
AndrzejewskiA4B8 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam ostatnio zaglądając pod maske zauważyłem wyciek pod dwoma wtryskami, i tu moje pytanie czy pod tymi blaszkami są jakieś uszczelnienia czy trzeba wyciągać wtryski by to uszczelnić ?
-
Bujanie silnikiem przenosi się na cała budę
AndrzejewskiA4B8 odpowiedział(a) na AndrzejewskiA4B8 temat w 2.0TDI
będę wdzieczny! -
Witam od długiego już czasu borykam się z bujaniem całego auta.. bujanie nasila się po kilkunastu kilometrach na rozgrzanym silniku wymieniono: dwu masę i sprzęgło, świece zarowe,ustawiany rozrząd na nowo, wtryski sprawdzane na stole i czyszczone, wymieniona przepustnica i pare innych pierdół.. moc nie spada, obroty nie skaczą wszystko jest ok żadnych błędów. Ale gdy staje na światłach strasznie buja.. (nie zawsze bywają dni ze wszystko ok) IMG_2078.MOV IMG_2076.MOV IMG_2078.MOV
-
Witam, mam pytanie wyciągnąłem sobie rozpiskę mojego wyposażenia z VIN i zaciekawiło mnie coś takiego jak: UKŁAD JEZDNY SPORT co to oznacza?? Czy jest to zawieszenie seryjnie obniżone czy twardsze? Chciałbym się dowiedzieć czego to dotyczy. A4 b8 2008r 2.0 TDI CAGA Z góry dzięki!
-
Akurat w twoim przypadku obstawiałbym lejace wtryski, skoro mieszanka zbyt wysoka.. może to być juz poszlaka i to już powinno zaciekawić.. wtryski miałeś sprawdzane ? ile podają paliwa? albo od razu dawaj je na stół probierczy Ale na sam początek polecam zalać liqui moly
-
Dokładnie to tez obstawiam.. Tylko jakie parametry powinien mieć, jesli jest sprawny, a co się powinno dziać z ciśnieniem jeśli jest Niesprawny
-
Tak, rozrząd był wymieniany i ustawiany
-
Auto było na podniesieniu mocy wiec myśle ze jeśli coś byłoby nie tak to by to wychwycili. Ale zagłębie się w temat
-
s
-
tak jak pisałem wczesniej dwumasa wymieniona wtryski sprawdzone. jesli korbowód był krzywy to raczej podczas jazdy 200km/h tez by było cos czuć i to chyba znaczniej.. punkt zapłonu nie sprawdzany. Ustawia sie to przez komputer czy fizycznie?
-
Tak wyglada.. nie można nawet utrzymać telefonu bez ruchu.. 59285007770__B83BAA42-2E5F-4B1E-A29A-5FD95608E51F.MOV
-
A jakie miałoby być ciśnienie wymagane ? oscyluje około 300bar
-
Witam, wiem że temat był już poruszany ale włożyłem już sporo pieniedzy w ten samochód a bujanie silnikiem, a raczej całą "budą" nie ustało. Silnik CAGA 2008r 143km po programie na 170 wymieniona dwumasa, przepustnica, czyszczone wtryski, wymienione świece żarowe Co można jeszcze podejrzewać? poduchy? regulator cisnienia na listwie wtryskowej CR? nie mam juz pomysłów a bujanie jest bardzo silne.
-
Witam, moje auto a4 b8 2.0TDI 2008r silnik CAGA 143.. mam pytanie co może powodować słaba moc auta.. ogólnie zero błędów na kompie wszystko pięknie ale moim zdaniem to nie jest to co powinno być próbowałem się ze starym passatem 1.9TDI 110km i niemiał ze mną najmniejszych problemów. Dodam tylko ze bardzo często zaczyna mi się wypalać filtr DPF może być to przyczyna ze jest przytkany i auto się „dusi” ? Jak mogą być przyczyny prosze o pomoc