Skocz do zawartości

m4t1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O m4t1

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Biała Podlaska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia m4t1

0

Reputacja

  1. Auto odebrane od mechanika, uszkodzony przepływomierz powietrza !
  2. Tylko te wszystkie logi były robione w momencie gdy akurat te falowanie nie występowało. Poniżej logi grupy 3 w momencie falowania: Pod koniec dodałem trochę gazu. Ze względu na brak czasu żeby tematem się zająć auto jutro trafia do mechanika.
  3. Witam, odświeżam temat. Problem z falującymi obrotami niestety nie rozwiązany. Jestem w trakcie czyszczenia EGR'u i prawdopodobnie rozbiorę zawór podciśnienia do sterowania EGRem N18 i spróbuje go wyczyścić. Co do samych logów, zrobiłem sobie wykresy wybranych grup i nie pasują mi dane MAF. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale wrzucam wykresy, może będzie łatwiej zanalizować. Basic_grupa_003 Dynamiczny_003 Dynamiczny_008 Dynamiczny_011
  4. Dzięki Kamil za pomoc. Przed zdjęciem pokrywy z ciekawości przetestuje preparat LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG. Dam znać jak będę po, jeżeli będzie jakaś poprawa to wrzucę logi.
  5. Witam, Mam problem ze swoją nowo nabytą a4. Autko kupiłem w Niemczech, więc nie znam jego historii. Problem występuje raczej losowo. Na biegu jałowym falują mi obroty i telepie całym autem przy czym dymi na szaro i specyficzny zapach (raczej nie spalonego oleju). Falowanie zmienia swoją charakterystykę jak obciążę silnik np. światłami i klimatyzacją. Autem ciężko ruszyć bez dodania sporej ilości gazu, w przeciwnym wypadku auto tak jakby się dusi i gaśnie. Ostatnio wymieniona pompa vaccum, poprzednia z uszkodzonym króćcem i podciekająca. Przy starej pompie (LUK) i przy nowej (BOSCH) problem z falującymi obrotami wyglądał identycznie. Robiłem test odpinając wężyk podciśnienia sterujący EGRem, była poprawa, można powiedzieć ze problem zniknął, lecz po analizie logów stwierdziłem że EGR jest dobry (EGR już trochę pluje olejem z otworków pod gruszką). Osobiście próbowałem trochę analizować te logi i stawiałbym na trzeci wtrysk lub/i przepływomierz. LOGI STATYCZNE Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_x70o6.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_4iq68.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_JI85z.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_sD0kx2.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_9584d.html DYNAMICZNE Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_aPpfqC4.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_3bG48n.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_RmTvF.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_VTVhn.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_7fEDZ6.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_JH7JTc.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_J840Hd.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_1hRC33.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_B5D3p6.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Y5MP2j.html BASIC SETTINGS Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_snODg.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_6oYv9.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...