Skocz do zawartości

Mariusz 74

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mariusz 74

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mariusz 74

0

Reputacja

  1. Dziękuję za wskazówki , temat się wyjaśnił to faktycznie jedna ze śrub łącząca silnik ze skrzynią .
  2. Witam . Jestem posiadaczem A4 od nie dawna stąd moje pytanie tutaj . Dzisiaj po otwarciu maski znalazłem na spodniej osłonie silnika śrubę ,pomoże mi ktoś zlokalizować miejsce z którego mogła sie wykręcić , niestety nie mam możliwości skorzystania z kanału bądź podnośnika żeby samemu to sprawdzić . Załączam fotkę .
  3. To się wyjaśniło czyli multitronic , widocznie coś źle przetłumaczyło. Dzięki
  4. Zacznę od tego że usterka usunięta i jak na razie problem z wpadającym pedałem sprzęgła nie wraca , co prawda jeden dzień jazdy ale wcześniej powtarzało się to często . Zamówiłem wysprzęglik i pompkę sprzęgła (SACHS) i obie te części dla pewności zostały wymienione lecz problem był z pompką , po pierwsze została wcześniej nieprawidłowo zamontowana , pewnie z powodu niełatwego dostępu przewód który wchodzi do pompki nie był do końca wciśnięty i ten kołnierz na przewodzie który powinien znajdować się za zabezpieczeniem w pompce wystawał na zewnątrz . Po za tym w samym wejsciu pompki brakowało plastikowej tulejki uszczelniającej. Jeśli chodzi o typ skrzyni to na naklejce w książce serwisowej jak i pod kanapą tylnych siedzeń widnieje typ skrzyni JZQ i tak jak pisałem wcześniej po rozkodowaniu kodów z tych naklejek też wychodzi że pięcio biegowy tiptronic. Na wykonaną przekładkę wskazywało by też parę innych rzeczy a mianowicie ,najpierw zamówiłem pompkę według katalogu i dostałem pompkę z uchwytem do pedału typu klips , okazało się że stara pompka miała uchwyt z wersji b5 bodajże , co za tym idzie pedał sprzęgła też nie był oryginalnie od b7 . Skrzynia musiała być na bank zmieniana u niemca , mój znajomy mechanik który wymieniał mi te części stwierdził że wszystko zrobione było z głową ,sama skrzynia i zmiana biegów bez zarzutów , działają światła cofania , tempomat , a z tego co wiem czytając forum od paru dni że często są z tym problemy . Nie działa tylko parktronic tył ale z czasem i tym się zajmę , jestem posiadaczem tego auta od niecałych dwóch tygodni , liczę że więcej niespodzianek już nie będzie .
  5. Właśnie jutro wymieniam pompkę i wysprzęglik , okaże się czy to coś da . Jeśli chodzi o typ skrzyni to mogę polegać tylko na tym co okazało się po rozkodowaniu vinu i kodów wyposażenia ,i tam jasno napisane 5 biegowy tiptronic
  6. Witam . Jestem tu od nie dawna więc proszę o wyrozumiałość Od dwóch tygodni jestem posiadaczem a4 b7 1.8t 2007 r. auto świeżo sprowadzone z niemiec . Okazało się właśnie że auto fabrycznie miało skrzynie automatyczną tiptronic ,teraz jest manual 5 biegowy , pewnie jeszcze długo bym się nie zorientował gdyby nie zaistniały problem . Podczas jazdy pedał sprzęgła robi się coraz miększy i wpada w podłogę do momentu w którym nie możliwa staje się zmiana biegów . Po podciągnięciu pedału sprzęgła stopą do góry znowu staje się twardy ale bardzo wysoko bierze do tego po przejechaniu paru kilometrów zwłaszcza po mieście i częstym zmienianiu biegów robi się znowu coraz miększy i sytuacja powtarza się . Nie zauważyłem żadnych wycieków płynu hamulcowego układ wydaje się szczelny . Spotkał się ktoś z podobnym problemem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...