Skocz do zawartości

Piotr2.0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotr2.0

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wielogłowy

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piotr2.0

0

Reputacja

  1. Samochodem jeżdżę od sierpnia 2018 robiłem już remont silnika, wszystko było ok do soboty, gdy wpadłem w poślizg auto mnie uratowało przed uderzeniem w słupa, po czym nagle wyskoczyły wszystkie kontrolki licznik przestał działać itd tak jak wyżej opisałem, dziś wymieniłem pompę wraz z sterownikiem, dobra na pewno, handluje częściami i znam się na samochodach, ponieważ nigdy u mechanika nie było to auto??, tylko tego nie mogę rozgryźć, nawet vcds Ori nie łączy się z sterownikiem ABS ja myślę że problem leży w instalacji
  2. Witam serdecznie pacjent Audi A3 8P 2 0 TDI bmn 170 Po wymianie pompy ABS oraz sterownika dalej świecą kontrolki kierownicy ESP ABS świec żarowych check engine nie działa licznik oraz! Czujnik poziomowania xenona Na fisie, vcds nie łączy z sterownikiem ABS przed wymianą Jak i po wymianie. Dodam iż przekaźnik świec żarowych uległ uszkodzeniu czy to on może być odpowiedzialny za to?. Co sprawdzić pierwsze,.ma ktoś schemat kabli, bo już nie mam siły...
  3. Witam mam dalej problem z moja a3 auto piję plyn chłodniczy w zależności od stylu jazdy raz wleje 500ml przejdę ok 250 300 km A nie raz wypije to po 100km. Kopci czasami raz jakby papieża wybierali A raz bardzo delikatnie. Najczęściej lubi puścić dużą ale to naprawdę bardzo duża chmure ze z tylu nic nie widać po oddaleniu gdy silnik jest ciepły. Sa dni co przed parę dni lekka chmurka z rana po odpaleniu przez 3sek ale to norma. Nie wiem na co stawiać głowicą, uszczelka. I chyba podkładki pod PD. Bardzo prosze o pomoc
  4. Witam mam lekki problem audi a3 8p 2.0tdi bmn ubywa plyn chłodniczy brak dpf usunięty kopci czasami na biało jak jest zimno. Jak jest ciepło to 0 kopcenia moc jest plyn i zbiornik czysty. Ubywa czasami 1 l w ciągu dwóch dni lub 1l w ciągu 2 tyg jest to bardzo dziwne dla mnie ? mial ktoś taki przypadek?
  5. Witam jestem zainteresowany możesz opisać:)
  6. Witam wszystkich. Mam problem z moja A3 8p 170hp o oznaczeniu BMN silnik pije płyn chłodniczy nie jest to może wielki ubytek bo na trasie Nowy Sącz Kraków 240km łącznie zjadła ok 100 150ml płynu w zbiorniku brak oznak Oleju oraz w Oleju brak Płynu chłodniczego. Myślałem że poszła chłodnica EGR ominalem ja i dalej jest CO2 w układzie chłodzenia. Postanowiłem się wybrać na profesjonalne badania do ASO (VW) twierdza że ciśnienie jest wysokie w przewodach po jeździe np. 40km węża da się scisnac. Tak samo gdy jechałem na trasie KRK Nowy Sącz też węże nie były jak skala ciśnienie nie ucieka z zbiornika po całej nocy. Gdy odkrece kotek z rana cofa się ok 2-3cm w górę więc chyba jakby to była glowica to ciśnienie zeszło by. Może to być chłodnica oleju lub Saczenie minimalne z chłodnicy silnika. Dodam jeszcze że cały silnik jest suchy nie wiem jak chłodnica. Bardzo proszę o jakieś rady. Przebieg podobno 252k. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...