Jump to content

jacek13

Pasjonat
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About jacek13

Informacje

  • First name
    jacek
  • Location
    warszawa

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2014
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CJCD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie proszę o inf jak można zrobić Audi A4 B8 - climate control menu time adaptation
  2. Witam kolegów mama prośbę o pomoc kupielm autko kolega sczytał vcds wyszło sporo błędów. Prosze o inf jak je zlikwidować według mnie sa to błedy z kodowania elementów których nie ma 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Uste 17-Zest.wskaźników -- Stan: Usterka 0010 19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010 56-Radio -- Stan: Usterka 0010 5F-Elektr.informacji -- Stan: Usterka 0010 ------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09:
  3. Bardzo dziękuję za pomoc. Ma jeszcze tylko prośbę o normy oleju do skrzyni automatycznej i podzespołów z oznaczeniem filtrów jaki i ile. Z góry dziękuję. WAUZZZ8K1EA106561
  4. Witam poproszę o rozkodowanie VIN oraz podanie jakie olej mogę jednosłownym lać do auta. WAUZZZ8K1EA106561
  5. Witam mam pytanie zwiazane z multitronic Audi B8 2,0 TDI 150 KM Kod skrzyni biegów NYM czy w stosunku do poprzedników jest bardziej trwała? Mało jest wisów związanych z tuningiem czy jest warto to zrobić w granicach rozsądku?
  6. Poradziłeś sobie z problemem? Według mnie odma d owymiany
  7. Witam fanów Audi. Mam pytanie związane z zaworem N75 ( turbiny). Posiadam Audi A4 B7 2.00 td BPW. Mam problem z zaworem sprawdzałem VCDS. Czy magę zamiennie zastosować zawór z B8 ? Wygląd jest taki sam jak w B7.Rożnica polega tylko na literce C na końcu nr zaworu. A8 https://allegro.pl/oferta/zawor-cisnienia-turbiny-egr-n75-audi-a4-b8-2-0-tdi-7582365630 A7 https://allegro.pl/oferta/zawor-cisnienia-turbiny-egr-n75-audi-a4-b5-1-9-tdi-7371199462?snapshot=MjAyMC0wMS0xMFQxNDowMzozMC4xNDFaO2J1eWVyOzNmNzI1NjRmZDZiNjgwOTNmMzkzMTk3OGZkNDI3NzkyNWFjZmRkYmE2ODFkMDkwMD
  8. zmierz ciśnienie na cylindrach tak jak zamierzasz pozwoli to na dalszą diagnozę, czy olej ubywa? jakie miałeś dane z vcd odnośnie wtrysków?
  9. Proponuje abyś zaczął sprawdzanie od odmy czy jest drożna (test na szybko podczas pracy silnika (rozgrzany) odkręcasz korek wlewu oleju, jeżeli będzie syczało - nie drożna odma ,dodatkowo wyjmij bagnet stanu oleju nie powinno byc w nim żadnego ciśnienia. Sprawdź jeszcze czy w płynie chłodzącym nie ma tłustej zawiesiny ) Drugi etap szczelność uszczelki pod głowicą preparatem z allegro za 2o- pln Jak masz możliwość podepnij vcds aby sprawdzić stan wtrysków oraz konta synchronizacji i test egr. Częstym objawem uszkodzonego wtrysku lub uszkodzonej na nm uszczelki jest drżenie
  10. Sprawdź odmę powietrza. Odma jest wymienialna jako całość z deklem od zaworów. Przy pracującym silniku odkręć korek wlewu oleju i zwróć uwagę czy nie bedzie syknięcia powietrza.
  11. Jaki kolor masz dymu? Czy po rozgrzaniu silnika 70-90 stopni dymienie ustaje?
  12. Ma na imię Jacek posiadam Audi a4 b7 Avant. Autko kupione bezpośrednio w Niemczech brałem z domu od właścicielki. Trafiło mi się fajne autko pełna dokumentacja przebieg oryginał 176 tys km. Audi jest z silnikiem 2,0 tdi 8v BPW. Wymieniłem rozrząd oraz wałek w pompie oleju. Silnik jest spoko fajnie jeździ nie jest problematyczny jeżeli znamy jego historię. Mam doświadczenie motoryzacyjne większość napraw wykonuje samodzielnie. Ostatni wymieniłem odmę dymił na biało niebiesko oraz przy odkręcaniu korka wlewu oleju słychać było syknięcie. Przy okazji sprawdziłem uszczelko po
×
×
  • Create New...