Skocz do zawartości

Maciek99

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maciek99

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Ksawerów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maciek99

0

Reputacja

  1. Gdyby ktoś z przyjezdnych szukał jeszcze jakiejś myjni to z własnego doświadczenia polecam myjnie w Pabianicach na ul. Myśliwskiej. Jest to bardzo blisko Łodzi, a dodatkowo myjnia jest wyposażona w stanowisko do oszuszania.
  2. Cześć. Od dzisiaj pojawił mi się problem z czujnikami parkowania, przestały działać. Czujniki mam z przodu i z tyłu. Podłączyłem pod kompa błąd widoczny na zdjęciu, który po usunięciu wraca. W blokach pomiarowych grupa 1 i 2 wszystkie wartości 255 cm, grupa 6 wartości w 3 pierwszych okienkach zmianiaja się w granicach 0.93-1.01 ms w 4 okienku wartość się nie zmienia i pokazuje 4.08 ms, grupa 7 wszystkie wartości zmieniają się w granicach 0.93-1.01 ms. Dodam, że nasłuchiwałem każdy czujnik i każdy wydaje charakterystyczne "cykanie", czy pomimo tego a zgodnie z tym co pokazuje VAG uszkodzony jest prawy przedni czujnik? Dzięki za wszelką pomoc!
  3. OK i rzeczywiście tak to sprawdzam czujnik stopu- wciskam pedał sprzęgła dwa ostatnie zera zmieniają mi się na jedynki, więc reakcja prawidłowa. Czujnik sprzęgła- wciskam sprzęgło 3 zero od końca zmienia mi się w jedynkę, więc reakcja prawidłowa. I co do tego pytań nie mam, moje pytanie tyczy się tego za co odpowiada ta 4 cyfra od końca, czyli ta jedynka która cały czas się świeci. Poszedłem do drugiego samochodu sprawdzić i tam są same zera, nie ma żadnej jedynki. (reakcja na sprzęgło i hamulec prawidłowa). Oba samochody tempomatu nie posiadają....
  4. O to ciekawe, bo tempomatu nie mam, przynajmniej nic mi nie wiadomo żebym miał ?. Czyli co mam rozumieć, że ktoś się kiedyś bawił i aktywowal tempomat.... ?
  5. Tak, to wiem. Ale jak widzisz na zdjęciu, jak wejdę w grupę 66 to wyświetla mi się jedna 1 tzn. 00001000. Z tego co wiem chyba powinny być same zera, a nie wiem za co jest odpowiedzialna ta jedynka co oznacza i właśnie tego chciałbym się dowiedzieć. Sprawdzałem na dwóch autach i właśnie tutaj wyświetla się 00001000, w drugim samochodzie 00000000......
  6. Witam. Czy ktoś jest mi w stanie pomóc w odczycie grupy 66, chciałem sprawdzić czujnik sprzęgła. Wszedłem w grupę 66 i w okienku z tego co wiem nie wciskając nic tzn. hamulca lub sprzęgła powinny być same zera, u mnie natomiast na 5 pozycji świeci się 1. Wciskając hamulec 2 ostatnie pozycje z 0 zmieniają się na 1, natomiast wciskając sprzęgło 3 pozycja os końca z 0 zmienia się na 1 i z tego co wiem jest to prawidłowa reakcja, ale nie wiem co z tą 1, która świeci się na 5 pozycji. Ktoś wie co ona oznacza i za co jest odpowiedzialna? Dzięki i pozdrawiam!
  7. Więc tak, dzisiaj miałem trochę czasu i trochę podłubałem. Wyczyściłem eżektor i wszystkie węże/przewody które są w pobliżu, do tego uszczelniłem jeden z przewodów (ten co idzie od eżektora jakby w głąb samochodu, nie wiem jak to sie dokładnie nazywa), zauważyłem również że jedna z gum na kolektorze od dołu jest podwinięta i źle leży więc to również poprawiłem oraz wymieniłem rurkę od bagnetu ponieważ była pęknięta. Po tym wszystkim odpaliłem samochód, w celu sprawdzenia czy coś się zmieni, ponieważ wcześniej bywało tak, że po odpaleniu obroty falował, dzisiaj było wszystko okej.... więc nie wiem czy może coś z tych rzeczy które dziś zrobiłem przyczyniły się do takiego efektu. AAAA i jeszcze, nie wiem czy to miało jakiś sens czy nie, ale zrobiłem logi statyczne zaraz po odpaleniu, jeśli ma to jakis sens to mogę je podesłać...
  8. Jeśli chodzi o te logi to zrobiłem je po usunięciu błędu..... niestety pośpiech. A jeżeli chodzi o grupę 032 pierwsza kratkę z tego co pamiętam gdy był błąd było coś około +6, w drugiej około -2, po skasowaniu błędu było tu i tu 0. A i jeszcze, jeśli to coś ułatwi mogę przesłać wykresy z tych logów...
  9. Witam. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem A4 B6 z silnikiem 2.0 ALT. Po zakupie samochodu byłem zmuszony wykonać kilka napraw tzn. 1. Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów 2. Wymiana odmy 3. Wymiana rury dolotowej 4. Wymiana kompletu świec 5. Wymiana oleju i filtrów (olejowy, powietrza, kabinowy). Przed wymianą wyżej wymienionych rzeczy, na desce wywalił check i błąd 17544- fuel trim bank 1 (add) system too lean. Z racji tego, że było kilka rzeczy do wymiany, myślałem że właśnie to one mogą mieć wpływ na pojawienie się tego błędu. Rzeczywiście po wymianie tych rzeczy był spokój i błąd nie wracał. Z początkiem sierpnia w samochodzie została zamontowana instalacja lpg (KME, wtryskiwacze Barracuda). Niestety od tego czasu powrócił wyżej wymieniony błąd, który po skasowaniu i zrobieniu kilkunastu kilometrów powraca. U gazownika byłem na przeglądzie po 1000 km, sprawdzał nieszczelności itd., według niego do wymiany odma.... Generalnie samochód według mnie chodzi okej, jedynie co jest zauważalne to, że czasami po odpaleniu zafalują obroty. Na tę chwilę zrobiłem logi statyczne dla grup 033 i 002 zarówna na lpg jak i benzynie. Daje link. Wiem, że powinienem zrobić jeszcze dynamiczne, postaram się to zrobić. Jeżeli ktoś wie gdzie może leżeć problem i wywnioskować coś po tych logach to będę wdzięczny! 1. http://vaglogi.pl/log-002_NvKbz.html 2. http://vaglogi.pl/log-033_i1M9v.html 3. http://vaglogi.pl/log-002_5u8k7.html 4. http://vaglogi.pl/log-033_pN5U6r6.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...