Skocz do zawartości

_MaY_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O _MaY_

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Lennestadt

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia _MaY_

0

Reputacja

  1. Ok, rozumiem ze powinno byc 4 bary. Ale zastanawia mnie czy jeszcze cos elektrycznie mi sie nie spierniczylo przy okazji... A gdzie sie znajduje zawor zwrotny paliwa?
  2. Witam ponownie. Manometr dotarl i z pomiarow po odpaleniu auta wyszlo mi stabilne 2.8bar (40psi). Co smieszne po zgaszeniu auta cisnienie spada w ciagu 15-20s do okolo 1 bara i tak zostaje. Przy ponownym odpalnieniu auto dlugo kreci nabijajac najpierw cisnienie. Pytanie czy po zgaszeniu ma tak isc w dol? Drugie pytanie, czy kluczyk w pozycji zaplon powinien juz uruchamiac pompe zeby nabila cisnienie? U mnie wzrost cisnienia pojawia sie dopiero w momencie krecenia rozrusznikiem.
  3. Ok, dzieki za info. Manometr z wezami juz jada do mnie... ?
  4. A pompa nie powinna dawac caly czas jakichs objawów? Na poprzedniej auto tracilo moc, a i sama pompa chodziła calkiem glosno. Teraz widze z kolei ze i spalanie wzroslo mi o 2l. Aha i na zimnym jak odpale to jakby na 3 garach tylko chodzil, trzepie mocno silnikiem przez chwile, dopóki nie podgrzeje sie.
  5. kurde to juz niewiem, pompe jakis czas temu wymienialem (co prawda na uzywke) razem z filtrem paliwa. Auto smigalo jak szalone przez tydzien i pojawil sie problem....
  6. Witam, Auto ciezko ogolnie pali, trzeba sie nakrecic. Co jakis czas wywala blad (najczesciej podczas spokojnej jazdy): Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8E0 909 518 AL Component: 1.8L R4/5VT 0003 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63251 VCID: 7A8771EB75C7 1 Fault Found: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Readiness: 0000 0001 Logi: http://vaglogi.pl/log-001_115_118_6322T.html http://vaglogi.pl/log-002_032_033_E9YVuy.html http://vaglogi.pl/log-001_020_032_b355YCu.html Pozdrawiam
  7. _MaY_

    1.8T BFB Ciezko pali

    Mam VASa, moge zgrac jakies bloki pomiarowe. Tylko pytanie, ktore.... No dobr ale co z tym wyjezdzaniem obrotow do gory? - dobra tu znalazlem cenna rade, ze winny moze byc wlacznik umieszczony na pedalem sprzegla, i to by sie zgadzalo bo ostatnio tam zagladalem przy okazji wymiany tego od hamulca...
  8. _MaY_

    1.8T BFB Ciezko pali

    Wydaje mi sie ,ze wszystko zlozylem dobrze, ale dzieki za rade sprawdze jeszcze raz. Cisnienie musze tez sprawdzic, tam powinny byc 4 bary? Dodam ze jeden z przewodow miedzy filtrem a pompa przetarl sie i zalozylem nieorginalny ale na orginalnych zlaczkach..... Co dzwine jak odpali juz, to idzie bez zajakniecia jak przecinak.
  9. _MaY_

    1.8T BFB Ciezko pali

    Witam, Koledzy to moj pierwszy post, chociaz czytelnikiem forum jestem juz od dobrych 2 lat.... Historia jest taka: Audi A4B6 1.8T BFB 2004r 142000 km. Jakos w maju wzielem sie za wymiane tarcz, kolckow, oleju itd. i wpadlem na pomysl wymiany filtra paliwa (jako ze nieraz zdarzalo mi sie schodzic ze stanem paliwa do rezerwy). Zakupilem filtr firmy Knecht. Po przejechaniu ok 2tys.km zaczely dziac sie dziwne rzeczy z autem, auto nagle tracilo kompletnie moc, nie zaleznie od obrotow i biegu. Lekarstwem bylo calkowite odpuszczenie gazu i ponowne jego wcisniecie. Auto rwalo do przodu jak szalone, zadnej czkawki, kompletnie nic. Po kolejnych 500km chcac wracac do domu autostrada auto znowu stracilo moc, ale tym razem stara metoda nie zadzialala. Na szczescie udalo sie zjechac na ostatni parking przed granica. Pod autem litry bezyny, auto na hol (nie mam quatro na szczescie) i do mechanika... Paliwo sikalo z rurki, ktora jest pod plastikowymi oslonami pod podwoziem. Mechanik mowil ,ze to rura z filtra weglowego ktory jest w nadkolu. Po przestudiowaniu forum przypadku (rowniez dzieki forum) doszlismy do wniosku ze padl filtr paliwa - zostal natychmiast wymieniony na Manowski (ze wgledu na brak innego). Auto ruszylo, problemy zniknely. (Przezorny po lekturze forum w drodze powrotnej kupilem odrazu orginalny filtr VW/AUDI). Jade autostrada i po ok. 600km znowu zaczyna brakowac mocy, puszczanie gazu pozwolilo mi dojechac do domu. Na drugi dzien wymienilem odrazu filtr. Ubytki mocy ustapily, na kilka tygodni. Pozniej znowu co jakis czas sie pojawialy, uslyszalem ze pompa paliwa przy odpalaniu auta buczy. Wymienilem wklad na inny uzywany. Auto znowu zaczelo jezdzic jak szalone, w moim subtelnym odczuciu lepiej niz wczesniej. Po 3 dniach od wymiany pompy wywalilo Check Engine na desce (jechalem bardzo delikatnie, byc moze na odpusczonym calkowicie gazie max. 50km/h / 2000 obr.). Wysypalo nastepujace bledy (zczytane VAG-COMem): P1602-002 / P0300-001 / 0301-001 / 0302-001 / 0303-001 / 0304-002 / 0420-002 / P1128-001 Po skasowaniu, bledu nie ma, ale auto ciezko pali. Trzeba krecic ze 20-30sek, nie zaleznie czy cieply czy zimny. Dodam tylko ,ze na 99% mam trafiony termostat (byl trafiony juz wczesniej z pol roku ale jak bylo cieplo grzal sie odpowiednio szybko). Nie mam juz pomyslow co go moze bolec........ Sorry za przydlugi wstep ale chcialem mozliwe dobrze wszystko przedstawic... Aha co zauwzylem rowniez to, ze spalanie mi podskoczylo o ok. 2l oraz silnik wybiega z obrotami (jak zmieniam bieg to obroty rosna o ok 300-500), wczesniej tego nie bylo....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...