
WOJTEKBGC
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O WOJTEKBGC

Informacje
-
Imię
Wojciech
-
Miasto
Katowice
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
ADP
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
WOJTEKBGC obserwuje zawartość Wyłączające się radio
-
Witam, Kupiłem sobie radio oryginalne do a4b5 1,6 1996 , konkretnie beta autoserve. W starym nie działał magnetofon. I niestety zauważyłem , że nie jest w pełni sprawne. Mianowicie: Co kilkanaście sekund radia na chwilę tak jakby się wyłączało. Gaśnie ekran na dosłownie sekundę,góra dwie. Zrobiłem kilka prób i okazało się , że takie coś następuje TYLOO I WYLACZNIE podczas włączonego silnika i załączonych świateł mijania. Kiedy samochód jest zgaszony radio działa super, podobnie kiedy jest zapalony lecz z wyłączonymi światłami. Nie jest to zabieg okoliczności, bo sprawdzałem różne kombinacje po kilka minut i tylko w tym danym przypadku takie coś występuje. Czy ktoś miał może podobny problem? Jaka może być przyczyna? Dodam, że w poprzednim radiu taki błąd nie występował.
-
Witam panowie, mam taki problem Jak w temacie. Odpływy drozne, ale woda stoi, nie jakoś fest dużo, ale tak do +/- połowy paznokcia obok ecu. Ecu już kiedyś też uszczelnilem, bo uszczelka była w średnim stanie. I teraz mam zamiar uszczelnic gumę linki od maski, ale raczej to też nie to. Pytanie dlaczego tam stoi woda? Gdzieś wyczytałem, że pod ecu można dać dystanse, bo tam też jest niby odpływ ale ja go nigdy tam nie widzialem a poza tym wtedy mam wrażenie, że woda miała by łatwiejszy dostęp do wnętrza. Zna ktos problem?
-
Wydawało się, że były luzy, zostało trochę dokrecone, jednak na nic to. A jak wspomniałem łożysko ze stycznia. Dwa. Nie odbija prawy ręczny i kapie z lewego. To znak, że zaciski do roboty, cze da się inaczej uratować?
-
Spróbuję to zdiagnozować, chociaż wszystko było wymieniane w styczniu..
-
W sensie prawego koła czy lewego tylko te bardziej wewnętrzne łożysko, bo na internecie widziałem, że są dwa
-
Witam, Od może 3-4 dni mam problem. Otóż przy jezdzie po łuku w lewo coś tak jakby szumi, mam wrażenie, że z tyłu i z lewej strony. I to bardziej przy lekkim, dłuższym łuku, niż mocnym skrecie. Dodam, że wymieniłem gdzieś w styczniu tarcze i razem z nimi łożysko. Czy ktoś może coś doradzić, co to może być i jak sobie z tym poradzić?
-
Dzięki wielkie. Już ogarniete
-
Siema, Słuchajcie mam przetarcia na tych wezach. Już wykrecilem i chce wymienić, tylko nie wiem jak to się fachowo nazywa. Jedno jest jakby z silnika i idzie do rury powietrza, a drugie z silnika do rury co idzie do chłodnicy.
-
Wyskoczyło z oski.
-
Miałeś rację, dzięki
-
Dziś sprawdzę i dam znać.
-
Kwestia założenia? Czy do wyjebania, jeśli to to? Bo strasznie dziwna odpowiedź na normalne pytanie.
-
Dziś sprawdzę. Natomiast wydaje mi się, że było ok, szarpnąłem kilka razy i trzymało. Skąd pewność, że to to?
-
Witam, Wymieniłem sobie przegub zewnętrzny, wszystko zrobiłem raczej cacy, założone i skręcone. Chcę zrobić jazdę próbną, wrzucam jedynkę, wyjeżdżam z płacu, chce wrzucić dwojke.. iii lipa. Auto zawylo, jechać się nie da. Wyszedłem i mimo, że auto stało polos się kręci i coś słychać. Zepchalem na parking i myślę co się mogło stać. Czy półoś mogła wyskoczyć ze skrzyni biegów? Dlaczego półoś się krecila stojąc? Jeżeli wypadło to jak to włożyć? I czy była szansa, że coś się ukrecilo, zniszczylo czy to raczej sprawa założenia tego? Z góry dzięki.
-
Naprawdę nie dostane uszczelki w samochodowym? Kolega powiedział, że jeszcze można spróbować wyregulowac drzwi, zawiasy, bo po tylu latach mogą być luzy zwyczajne. Można prosić linka co do tej podsufitki? Bo nie potrafię znaleźć.