Skocz do zawartości

wilczynskil

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wilczynskil

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sytuacja opanowana - uszkodzona kostka stacyjki. Dziękuję za pomoc
  2. @Patrykbfb dziękuję za pomoc, dziś to sprawdzę. Co myślicie o przekaźniku 204 i kostce stacyjki warto to również przy okazji sprawdzić? Pozdrawiam, Łukasz
  3. Witam, dziś moje Audi ponownie zastrajkowało elektrycznie. Gdy wysiadłem z auta wszystko działało. Odebrałem paczkę z paczkomatu, wsiadam włączam lewy kierunek i cisza.. nie działa. Początkowo myślałem, że to dźwignia kierunkowskazów zawiodła (mówię trudno). Zaczyna padać - włączam wycieraczki i nic. Ściemnia się okazuje się, że nie mam świateł... Teraz na poważnie. Nie działa: 1. Światła mijania 2. Światła drogowe włączane na stałe (mruganie działa) 3. Kierunkowskazy z dźwigni (awaryjne działają) 4. Klakson 5. Wentylator Poczytałem w intrenecie i sensowną propozycją były przekaźniki 213, 204 lub kostka stacyjki. 213 wymieniłem (miałem na stanie) - nic. Z 204 i kostką się wstrzymałem. Jestem laikiem, ale liczę na to, że to typowa usterka i da się ją prosto rozwiązać. Jeśli nie to prawdopodobnie auto wyląduje u elektryka. Jakieś propozycje? Z góry dziękuję. Auto takie jak w opisie profilu. Pozdrawiam, Łukasz
  4. Witam, mamy winowajcę Przyczyną cykania był przetarty przewód łączący przekaźnik i wentylator chłodnicy. Dotykał jednej z części silnika i zbierał minus. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
  5. Komputer podpinałem. Błędów brak. Jutro odepnę te bezpieczniki. To są bezpieczniki wentylatora chłodnicy czy nawiewu auta? Napisałeś, żebym dał znać co będzie się działo po ich wypięciu. Wiesz czego mogę się spodziewać oprócz niedziałającego wentylatora? Co sądzisz o dźwięku wentylatora na filmie, powinno to tak działać? Dzięki za pomoc.
  6. Witam, Po wyjęciu gniazd mam 100% pewności, że to przekaźnik nr 213. Zdjęcia gniazd umieszczam poniżej. Wyglądają według mnie, dobrze. Kable siedzą pewnie. Cykanie wyraźnie dochodzi z gniazda/przekaźnika nr 213. Dodaje również film. Podczas ruszania, dość głośno i wyraźnie uruchamia się jakiś wentylator? Nie wiem co to jest, ale czy powinno tak być (chodzi o intensywność)? Dzieje się to zawsze przy ruszaniu. Na wstecznym praktycznie nie występuje (bardzo rzadko). Przypominam, że przekaźnik nr 213, jak zdiagnozowaliście odpowiada za wentylator chłodnicy. Dodaje też zdjęcia ułożenia przekaźników dla potomnych. Jeśli macie jakieś pomysły to czekam na pomoc Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie rady, które do tej pory otrzymałem. Gniazdo przekaźnika nr 213. Gniazdo przekaźnika nr 214. Ułożenie przekaźników - Audi A4B5 1997. Film dotyczący uruchamiania wentylatora podczas ruszania. VID_20201208_123454.mp4
  7. Mam 99,99%, że to ten. Po dotknięciu podczas pracy wyraźnie czuć, że to ten. Zamówiłem, jednak używkę 214 sprawdzę jak dojdzie. Co do gniazda, mogę jutro zerknąć, choć jest mega ciężkie dojście. Czego dokładnie szukać? Jak powinno wyglądać, a jak nie? Pozdrawiam
  8. Nie na zapłonie nic takiego się nie dzieje. Kupiłem nowy przekaźnik. Nadal cyka.
  9. Witam, niestety wymiana przekaźnika 213 nic nie dała. Przekaźnik używany kupiony na szybko w stacji demontażu pojazdów. Po wymianie, cykanie nie ustępuje. Możliwe jest, że "nowy" też nie jest sprawny, jednak prawdopodobieństwo raczej niewielkie. Jakieś pomysły? Niesprawne gniazdo? Pozdrawiam
  10. Witam, wielkie dzięki za pomoc. W VIN pierwsza litera to W. Dokładnie. To drugi szereg przekaźników. Jak będę montował nowy to postaram się zrobić zdjęcie poglądowe i wrzucę na koniec. Myślicie, że w jakiejś sieci z częściami samochodowymi np. IC, będą to mieli? Zależy mi na kupnie od ręki. Potrzebuje auta, a muszę zrobić przegląd. Czy któryś z tych pasuje? eKatalog Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online E-KATALOG.INTERCARS.COM.PL Inter Cars: Katalog i sklep części samochodowych W oryginale jest 12V i 60A, nigdzie nie mogłem znaleźć pasującego zarówno nr seryjnym i tymi parametrami. Ten przekaźnik, który wstawiliście wcześniej up ma 70A 12V to nie przeszkadza? Pozdrawiam
  11. W zupełności się z Tobą zgadzam, zaglądając pod kierownicę po zdjęciu obudowy sam byłem zdziwiony ile tam jest przekaźników. Oczywiście, że ciężko byłoby to zdiagnozować po jednym filmie. Szkoda tylko, że nikt nawet nie próbował do czegoś dojść. Oprócz Ciebie. Te przekaźniki są w 2 linii, bardzo głęboko. Przed nimi jest jeszcze jedna linia z bodajże 4 innymi. Ciężko było tam zanurkować. Ciekawe jak pójdzie z wymianą. Będę robił to pierwszy raz. Dojście jest marne, szczególnie, że dochodzi przewód od LPG przymocowany do pokrywy i nie można jej odłożyć na bok. Jestem jednak dobrej myśli. Szukałem oryginalnego przekaźnika, ale niestety nie mogę znaleźć nic co w 100% byłoby zgodne z numerem seryjnym/ilością V i A oryginalnego. Może w tej kwestii ktoś może mi pomóc? Oryginalnych części z lat produkcji B5 na allegro jest masa. Pozdrawiam
  12. Jeśli to komuś pomoże w przyszłości to znalazłem przyczynę. Cyka przekaźnik na 213. Po wymianie odezwę się czy pomogło. Dla potomnych. Poniżej dodaję zdjęcie. Jestem lekko zawiedziony chęcią pomocy i dzieleniem się wiedzy na tom forum. Pozdrawiam, Łukasz VID_20201205_161231.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...