Skocz do zawartości

Mati95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mati95

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Krakow

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Mati95

0

Reputacja

  1. Przed wymianą na pewno było dobrze. Zauważyłem to dopiero gdzieś tak z 3 miesiące po wymianie uszczelki.
  2. Witam Samochód odpala od razu bez problemu.Chodzi normalnie aż do nagrzania się gdy temperatura osiągnie trochę ponad 40 stopni w zimne dni, a w ciepłe trochę ponad 50 stopni, zaczyna wypadać zapłon na 4 cylindrze. Po jakimś czasie ustaje tak ok 60-70 i wraca do normy. W trakcie normalnej jazdy jest to nieodczuwalne. Samochód ma raczej normalną moc, nawet jak jest w tej temperaturze gdy wypada zapłon, to odpala bez problemu. Błąd wypadania zapłonu wyskakuje tylko gdy stoi na jałowych obrotach przez jakiś czas . Kilka miesięcy temu była wymieniana uszczelka pod głowicą wraz ze wszystkimi uszczelnieniami pompowtryskiwaczy + śruby. -Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania oraz płynu chłodzącego ( Były błędy ) -Doginałem konektorki na pompowtryskach -Płynem liqui molly czyściłem wtryski z podpiętą puszką za filtrem paliwa. Wydawało mi się, że coś pomogło ale za dwa dni jechałem i było to samo. -Wymieniony filtr paliwa. Kąt synchronizacji waha się między 0 a -0.6. Pierwszy raz robię logi i jak coś to je poprawię. logi robiłem statycznie z wyjątkiem pierwszego gdzie silnik był zimny na początku, a gdy już długo wypadał zapłon, a nie chciałem go tak męczyć i podniosłem mu obroty wtedy korekcje zaczęły spadać. od_zimnego_do_bledu.csv 67stopni_gdy_jest_źle.csv ok_70_dobrze.csv nagrzany.csv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...