Witam wszystkich. Mam problem z tym silnikiem. Właśnie świeżo został zmieniony wariator, łańcuch, napinacz i zawór wysokiego ciśnienia oleju czyli cały komplet (dzwonił z tyłu silnika, teraz cisza) wszystko oryginał z ASO. Problem w tym że silnik po złożeniu strzela w kolektor ssący, raz na jakiś czas ma problem żeby wkręcić się na obroty powyżej 2 tyś. Przy jeździe nie ma tej mocy co powinien ale do pewnego zakresu obrotów ok 2,5 - 3 tyś, powyżej już silnik ciągnie jak na 130 km przystało. Silnik zachowuje się jakby zawory nie prawidłowo się otwierały albo jakby miał problem z zapłonem. Komputer nie wyrzuca żadnych błędów, rozrząd ustawiony prawidłowo (Przestawienie o jeden ząbek skutkuje błędem o braku synchronizacji). Może ktoś miał podobny problem? Nie mam pomysłu co może być przyczyną, dodam jeszcze że po rozgrzaniu nie strzela w dolot, problem występuje na zimnym silniku. Wrzucam filmik jak pracuje auto.
video-1536578066.mp4