MATI0195

Pasjonat
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O MATI0195

    Informacje

    • Imię
      Mateusz
    • Lokalizacja
      Bralin

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AJM
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      ON
    1. MATI0195

      Ile spalania pokazuje Ci FIS? To log statyczny czy dynamiczny?
    2. MATI0195

      Ten g62 to niby taki prymityw a tyle kłopotów robi.. Uważaj na zabezpieczenie żeby nie spadło na pokrywę od spodu magnesem nie wyjmiesz.
    3. MATI0195

      Również mam zielony
    4. MATI0195

      Na szrocie ori kosztuje 30 zł ;D
    5. MATI0195

      Weź ty sprawdź podciśnienia, jeszcze możesz sprawdzić intercooler czy nie ma szpary gdzies i nie puszcza bo też tak będzie robić, najlepiej to się połóż pod ickiem a niech ktoś Ci gazuje i słuchaj czy nie syczy, a co do podciśnienia to weź kup z 2m przewodu i wymień wszystkie węże..
    6. MATI0195

      Ten EGR mnie ciekawi, dlaczego on tak pierdzi i jest ulany olejem, warto go rozbierać czy zostawić? Może zaslepic?
    7. MATI0195

      Żaden zamiennik nie jest dobry. Miałem podobne zamienniki g62 i miała takie zaburzenia że szkoda gadać. Do ASO mam kawałek, zależało mi na czasie więc pojechałem na złom i wyjąłem ori z innego samochodu i jest ok. Nie polecam zamienników to samo w przypadku przepływomierza, bardziej pomogło czyszczenie sterego niż zamiennik. Mam pytanie, czy takie dźwięki z okolic EGR (pierdzenie) mogą mieć wpływ na spalanie? Tak jakbym miał egr zapchany, pytam ponieważ spadło spalanie ale nadal nie jest zadowalające.
    8. MATI0195

      Logi były ok, tak jak mówiłem. Kolega stwierdził że olej robi się za rzadki na bagnecie, po otwarciu pokrywy połowa pierwszego wtrysku została mu w rękach czyli sprężyna z górą a spod został w głowicy, wymienilismy wtrysk i spalanie spadło. Do tego wymieniłem termostat i g62 i już całkiem bajka wtrysk praktycznie wylatywal jakby zabezpieczenia nie było, a olej w misce był niczym woda
    9. MATI0195

      Doładowanie niestabilne jak przy peknietym wężu podciśnienia. Panowie u mnie rozwiązane, jeden wtrysk lał strasznie i do tego nie dogrzane auto było,termostat i g62 poprawiło sprawę i uwaga jak wymieniacie g62 to nigdy nie zamiennik, lepiej ze złomu oryginał wziąć niż zamiennik, na zamienniku były takie akcje że szkoda gadać.
    10. MATI0195

      Wydaje mi się, że przy takich usterkach ciężko będzie to zobaczyć, inaczej będzie się zachowywać przy wolnych obrotach a inaczej przy obciążeniu, jeżeli pasek jest wadliwy to i temperatura ma wysokie znaczenie. Jedno jest pewne, musi to zobaczyć lekarz z pojęciem
    11. MATI0195

      Może masz za luźny i takie pomiary daje, albo jak mówiłem wcześniej, jest kijowej jakości.. Wydaje mi się, że jak gość brał się za rozrząd to chyba wiedział co robi i go nie ustawił nie odpowiednio, może rzeczywiście błąd sprzętu..
    12. MATI0195

      Przedstawiłes rozrząd, rozbiegly się wtryski (zglupialy), napewno nie poszło to na plus, albo zimą będą klepac i przebierać (za dużo on) albo będzie przerywać na wysokich obrotach (za mało) nie masz jakiegoś paska rozrządu za luźnego? Albo jakiegoś trefnej jakości? Może to pasek Ci takie synchro robi bo za luźny albo za twardy, chodzi mi o jakość gumy, no nie wiem co jeszcze może być.
    13. MATI0195

      To teraz jeszcze więcej Ci zje ON
    14. MATI0195

      U Ciebie to turbo będzie przyczyną, auto nie ma dostatecznie mocy i wymusza abyś miał wygodnie, przez co więcej pali. Chcę jakby bez turba dać Ci satysfakcję za czym idzie pilowanie silnika i takie spalanie.
    15. MATI0195

      Jakie w ogóle mogą być przyczyny?