Skocz do zawartości

adek b6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adek b6

Osiągnięcia adek b6

0

Reputacja

  1. wymieniony filtr paliwa, zdjąłem dekiel pokrywy rozrządu, wałek slniący bez rys, zlogowalem jeszcze raz kilka grup , czy tu sie do czegos mozna przyczepic ? Group A.pdf
  2. Szefie zdaje sobie z tego sprawe ? Dzieki za wskazowki Tez myslalem nad cisnieniem czy jest rowne na kazdym cylindrze , pompki najlepiej wyjac no i tak to jest . Tak jak mowisz przyczyn cale mnóstwo ?
  3. No wlasnie EGR mi rzuca olejem, jest do wywalenia, i tak sobie mysle czy przez niego beda falowaly obroty na jalowym ?
  4. U dwoch znajomych z tym samym silnikem AVF nir wystepuje falowanie obrotów lub jest na poziomie 10- 15 obr U mnie falowanie jak zauwazyles jest dosyc spore, nie mow ze norma to jest bo jesli ktos nie moze tego ogarnac to norma dla niego moze byc, nie ma prawa falowac silnik !!!! Wierze ci ze duzo mogles widziec, ale nie pisz ze to jest norma ?
  5. Wydaje mi sie ze korekty i bipy sa ok, sorrki za jakosc, ale nie bylo wtedy czym nagrac ? 20180906_152520.mp4
  6. Pompowtryski sa ok, korekty super, bipy rownierz, Bardzo prawdopodobne ze to falowanie jest spowodowane nieszczelnym filtrem paliwa bo sie poci na gorze, ale znowu nie ma problemow z odpalaniem takze juz sam nie wiem ?
  7. Witam, panowie mam problem odnosnie biegu jalowego silnika avf 1.9 TDi 130 KM. Na zegarze nie widać, ale na vcds faluja obroty i skacze dawka paliwa, obroty okolo 50-70 obr/min. Dodam ze kolo dwumasowe jest nowe, pompki w dobrej kondycji, dawki i bipy w super wartosciach. Pytanie czy duzy MAF moze byc tego przyczyna ? Dziura w dolocie ? Myslalem tez, ze to sprzegielko alternatora lub klimatyzacji ale po sciagnieciu paska i odpaleniu auta na sucho na chwile, nic nie zmienilo. Prosbe mam, gdyby ktos zerkna na moje logi czy tam cos nie gra Z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...