Skocz do zawartości

Mate963

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mate963

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mate963

0

Reputacja

  1. No nic jutro poszukam kontaktu do Bart s mam kawał drogi do niego z Lublina zobaczymy może ktoś jeszcze coś napiszę na ten temat
  2. Kolego nie mam już pojęcia 2 razy mi robili adaptacje skrzyni niby wszystko jest na ok w adaptacji skrzynia ładnie chodzi nie szarpie a na pelzaniu obroty faluja i auto zaczyna podskakiwać zastanawiam się żeby może u kogoś innego olej wymienić na inny ?
  3. Kolego olej został wlany ravenol i niby twierdzą że spełniający specyfikację skrzyni, ciekawi mnie czy może być taki objaw jak nalali za dużo lub za mało oleju ???
  4. Maniek_0904 kolego ponoć robili adaptacje skrzyni, nawet potem pojechałem ponownie zostawiłem auto na noc bo niby nie mógł zrobić adoracji na ciepłym, robili poraz drogi adaptacje powiedzieli ze wszystko niby jest okej a właśnie nie jest ?
  5. Witam panowie liczę na waszą pomoc bo w Lublinie już nikt nie potrafi pomóc. Posiadam audi a4 b8 2.0 tdi caga multitronic 190 tys km. W aucie miałem do wymiany dwumas, koło założyli Sachs i wymienili olej i filtr. Auto po wymianie oleju nie szarpie ładnie przyspiesza obroty nie faluja ale tu zaczyna się problem po wymianie oleju po rozgrzaniu jadąc w korku auto na peuzaniu zaczyna szarpać i obroty falują między 800 a 1100 obrotów tak jak w manualu byśmy jechali na jedynce bez gazu i dodawali i puszczali gaz auto całe zaczyna szarpać po dodaniu gazu lub przy hamowaniu się uspokoja za chwilę to samo pomocy czym może to być spowodowane...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...