Witam, problem polega na tym, iż samochód podczas przyśpieszania szarpie na biegu 3,4,5 na obrotach w granicy 1500-2100, po czym przy wyższych przestaje. Te szarpanie czuć na całym samochodzie i widać nawet jak lewarek zmiany biegów lata gdzie popadnie, a także słychać jakby inną prace silnika (dławienie się/zła dawka).
W celu lepszego naprowadzenia:
Problem pojawił się po naprawie głowi (wymiana uszczelki i kompletnego zestawu z tym związanego), ponieważ wywalał płyn.
Co już zrobiłem:
-sprawdziłem pompowtryski (dobre, dobrze ustawione, dawka jednego -0,50, dwa -0,30 i jeden na plusie ale tez w granicach do 0,50)
-wymieniłem uszczelniacze pompowtrysków
-nowy filtr paliwa + króciec ten od filtru
-sprawdzona pompa paliwa w zbiorniku, działa, filterek czysty
-pompa vacum zmieniona
- wymieniłem przewody od podciśnienia na nowe bo były przetarte
Dalej nie mam pomysłów, poduszki wydają się dobre, przegub wewnętrzny nie ma jakiś luzów, a dwumas nie wydaje niepokojących dźwięków, choć go nie wykluczam bo nie wiem jak go zdiagnozować perfekcyjnie i wykluczyć na 100%.
Prosiłbym o pomoc w tym zakresie i pozdrówka.