Skocz do zawartości

Archacki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Archacki

Osiągnięcia Archacki

0

Reputacja

  1. Witam.Chciałby podzielić się swoją opinia ponieważ Miałem okazję powalczyć z takim silnikami. Zaworki, odmy dodatki i oleje nic nie pomagały może tylko delikatnie zmniejszyły apetyt.Osobiście nie polecam oleju CASTR.. bo zostawia po sobie straszny syf w silniku. Zauważyłem jedną zbieżność podobnie jak w 2.0 tfsi z 2007 roku którą posiadałem od nowości. Pierwszą dolewkę poprosiła po przejechaniu 10000 km od nowości około litra. Wszystkie wymiany robione były co 10-15 tyś. Gdy na liczniku wskoczył przebieg 100.000 km spalanie dochodziło już do 4 litrów Najwięcej oleju brały jeżdząc w cyklu miejskim a w trasie 500+500km oleju nie brały (bardzo mnie to zastanawiało). Zauważyłem też że bez LPG spożywały olej w mniejszych ilościach dostając LPG z czasem zaczynało się robić coraz gorzej. Są to przykłady tych które do dzisiaj serwisuje Podam przykład pierwszego A4 w którym została zrobiona głowica i pierścienie koszt (4-5 tyś) Przed remontem 1 litr na 1000 km.Spalanie oleju po remoncie wynosi około 1-1,2 l na 5000 km Przykład drugiego głowica ,tłoki po modernizacji i pierścienie (5-7 tyś) Przed remontem po 2700 km brakowało 4 litrów.Spalanie oleju po remoncie wynosi około 0,5 l na 5000 km. Przykład trzeci to VW Passat 2.0 tfsi koszt naprawy(10 tyś) potrzebował kompletnej modernizacji żeby osiągnąc wynik 1 litra na 15.000 km Są to samochody które jężdzą już 2 lata tylko pytanie jak długo tak zostanie ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...