Skocz do zawartości

S.K.G

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O S.K.G

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia S.K.G

0

Reputacja

  1. Witam, wczoraj wracajac autem do domu po którymś z kolei wlaczeniu kierunku, kierunek raz mrygnal i sie wylaczyl. Zajechalem na parking i wyglada to tak, bo wlaczniu lewego czy to prawego kierunku tylko raz kliknie i zero reakcji, to samo jest przy przycisku awaryjnych. Wlacze, klika raz i zero reakcji. Nic mi nie buczy i nie brzęczy tak jak czytałem w innych postach. Bezpieczniki sa cale. Przy zamykaniu auta z centralki auto normalnie mryga kierunkami. Co mogło pasc? Z gory dziekuje za pomoc.
  2. Kostki są na 100% dobre bo sprawdzałem jeszcze jak wymieniałem ten lewy czujnik bo myślałem, że to on walniety.. Sprawdzę co pokazują czujniki i pomyślę co dalej. Bo pompa czy moduł abs jakby to był to pewnie widziałbym to na vagu tak?
  3. Nie pamiętam dokładnie jak to w vagu jest ale coś mniej więcej "abs left rear sensor(g46)" Jakos tak to jest chyba.. Sprawdzę jeszcze prędkości kół.. A na weekend rozbiore i sprawdzę koronke.
  4. Witam, problem jak w temacie. Po wymianie tylnych tarcz, wyczyszczeniu koronek i złożeniu tego do kupy abs cały czas wariuje. Przy normalnym hamowaniu czuje lekkie drżenie pedalu hamulca. Gdy się tocze w korku i hamuje abs czaly czas "plunka" Nieraz przy tym zapala się kontrolka. VAG cały czas pokazuje lewy tylny czujnik. Czujnik wymieniłem na nowy, ustawiłem tak samo jak prawy (w tej samej odległości) i dalej to samo.. Nie mam pojęcia już o co może chodzić.. Mechanicy twierdzą, że pompa, albo moduł abs.. Ale przed zmianą tarcz nic się nie działo. Dodam jeszcze, że kontrolka gaśnie po uruchomieniu ponownie silnika i przejechaniu kilku metrów, lecz potrafi się zapalić po wjechaniu np w dziurę, albo przy prędkości powyżej 120km/h. VAG cały czas pokazuje lewy tylny czujnik niezależnie czy kontrolka się pali czy też nie. Pomóżcie proszę bo już mam dość tego abs.. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.. Pozdrawiam
  5. Witam, Mam problem ponieważ chciałbym zrobić logi dynamiczne żeby sprawdzić jak pompuje turbo i jak działa przepływomierz bo mam problemy z doładowanie w 1.8t Aeb. I teraz problem wygląda tak, że kiedy wchodzę w VAG. Com grupa 003 i 011 pokazują mi się zupełnie inne dane niż te które widziałem że powinny być.. Podpowie ktoś. O co chodzi? Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam
  6. Witam, mam chyba problem ze swoją klimatyzacja w a4b5 98r. Jakoś jeszcze w październiku usłyszałem dziwne syczenie po wyłączeniu silnika kiedy klimatyzacja działała. Podjechałem do warsztatu i tam powiedzieli mi, że brakuje czynnika stąd to syczenie. Więc nie używałem klimatyzacji przez cala zimę. Wczoraj zajechalem na serwis klimatyzacji. Powiedziałem o co chodzi i zabrali się do roboty. Po usłudze wyszło, że czynnik był i dobili tylko 130g + odgrzybianie itd.. Z tym, że klimatyzacja dalej wydaje dziwne dźwięki, jak chodzi to syczy mi z nawiewow. Wydaje mi się, że nie chłodzi tak jak powinna by ustawiając temp. Na 18°C nie leci jakieś fest zimne powietrze.. W sumie to leci takie same jak włączę same nawiewy, dodatkowo przy wyłączeniu silnika słychać takie wycie które malejąco ustaje chwilę po zgaszeniu silnika. Ma ktoś może pomysł o co może chodzić? Czy tak to powinno działać? Z góry dziękuję za odpowiedz Pozdrawiam
  7. Witajcie Mam pewien problem ze swoją klimatyzacja w b5 1.8t 98r. Mianowicie jeszcze jakieś parę dni temu kiedy przyciskalem przycisk z platkiem śniegu to klima wlaczala się i było ok, teraz zauważyłem taki problem, że kiedy nacisne płatek śniegu to pojawia się na ekranie ale kiedy go puszczę to się od razu znika. Wcześniej tak nie miałem, a dodatkowo wczoraj przy włączeniu auta działało normalnie tzn jak włączyłem klime to ikona była cały czas ale już po ponownym uruchomieniu silnika znowu dzieje się jak wyżej opisałem.. Zna ktoś może odpowiedź i pomoże mi? Z gory dziękuję i pozdrawiam :D
  8. Witam planuje zakup interfejsu do swojej a4 b5 z 98r. Silnik to 1.8t aeb. Chciałbym zakupić interfejs bluetooth. Znalazłem na allegro coś co mnie zainteresowało mianowicie jest to ELM327 Bluetooth BT OBD2 OBDII. I teraz chciałbym dowiedzieć się czy to będzie w ogóle działać u mnie? Jeśli nie to poleccie mi proszę coś innego co będzie działać
  9. S.K.G

    Brak mocy 1.8T AEB 180km

    Witam, posiadam od niedawna A4 z silnikiem 1.8t AEB 180km. Po kupię auto jeździło bardzo ładnie, turbina pracowała normalnie nie było żadnych zastrzeżeń. Auto sprawdzane komputerami w warsztacie itd.. Wszystko było w porządku poza drobnymi defektami o których wiedziałem. Po czasie zauważyłem, że turbina wstaje tak ok 3tys obrotów i auto dopiero dostawalo powera. Później było już 3,2k obrotów. Aż przed wczoraj kiedy użytkowalem samochód normalnie jak zwykle gdzie poza wysokim wstawanie turbiny nie miałem żadnych zastrzeżeń po zostawienie samochodu na parę godzin zauważyłem później jak jechałem kompletny brak przyspieszenia. Jakby było to zwykle 1.8. Próbując wyprzedzić samochód po redukcji z 5 na 3 byłem w szoku jak on strasznie się zbiera... Tak jest do teraz. Dodam, że wcześniej nie odczuwalem żadnych szarpan silnik pracował równo, wszystki bylo w porządku. To wszystko stało się tak nagle. Po zostawieniu auta na parę godzin gdzie wcześniej jeździło normalnie kompletnie straciło moc jakby ktoś wyciągnął turbine.. Wie ktoś o co może chodzić? Z gory dziękuję za pomoc Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...