Xense
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Xense
Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Jastrzębie-Zdrój
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Xense
0
Reputacja
-
Problem rozwiązany, winowajcą był czujnik ciśnienia oleju. Ciśnienie zostało zmierzone z wynikiem prawidłowym. Po wymianie czujnika ciśnienia oleju problem zniknął. Dziękuję za pomoc Temat do zamknięcia
-
Jestem już umówiony na wizytę u mechanika. Zmierzy mi ciśnienie oleju chociaż nie wiem czy coś to da bo na postoju mogę normalnie do 5 tyś wkręcić auto i nic nie wyskoczy , tylko i wyłącznie podczas normalnej jazdy na biegu. Przy okazji wyczyści mi odmę. Żeby wyczyścić odmę trzeba miskę olejową ściągać?
-
Pompowtryskiwacze były robione w Bosch Gruner Serwis , z tego co wiem to raczej tam wszystko porządnie składają. Czy jest sens jutro jechać wymienić olej , filtr oleju oraz wyczyścić odmę?
-
Witam serdecznie wszystkich użytkowników a4-klub. Dzisiaj pojeździłem trochę autem i niestety na 1/2fis wyskoczyła czerwona kontrolka oleju. Sprawdziłem stan oleju: 3/4 na bagnecie Odłączyłem i podłączyłem wszystkie bezpieczniki - dalej to samo VAG: 0 błędów Auto nie kopci nawet przy 5 tyś obr, silnik pracuje równo, nigdy nie było problemów, moc i moment wynosi 165KM i 380Nm - jedzie tak jak powinien. Kontrolka zapala się tylko i wyłącznie jak jadę autem spokojnie i nagle wkręcę silnik na obroty ponad 3.0-3.5 tyś, a jak wrócę do spokojnej jazdy to znika. Dodam, że jak auto jest na postoju z zaciągniętym hamulcem ręcznym na biegu jałowym "katowany" do nawet 5 tyś obr to kontrolka nie wyskakuje. Proszę o pomoc i porady, co może być przyczyną? Na jakie koszty mam się przygotować? Dodam, że auto odebrałem w piątek z serwisu, robili pompowtryski , uszczelniacze pompowtrysków i uszczelkę pokrywy zaworów.