Skocz do zawartości

MarcinGdańsk

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarcinGdańsk

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MarcinGdańsk

0

Reputacja

  1. No i nie masz racji z tym, że nie mają czasu na darmowe pogaduszki. Po opisaniu problemu w biurze warsztatu pracownik poprosił jednego z mechaników aby do mnie wyszedł. Gadałem z nim 20 minut. Ostatecznie skończy się tylko na wymianie sondy. Tak jak wspominałeś nie ma sensu wycinać kata jeśli jest sprawny. Wytłumaczył dokładnie dlaczego nie warto tego robić itd. Umówiłem się z nimi na wymianę sondy i dodatkowo poprosiłem aby sprawdzili szczelność dolotu i wszystkie inne wężyki bo wg mnie podczas pracy silnika słyszę syczenie gdzieś w okolicy ezektora.
  2. Człowieku, pytam się bo się nie znam. Do tego służy to forum. Biorę pod uwagę wszystkie możliwości, to chyba normalne. Nie znam Cię i nie wiem czy jesteś specem czy tylko udajesz. Firma tuningowa którą dzisiaj odwiedzę zajmuje się grupą VAG od wielu lat. Słyszałem różne opinię co do kata. Można go usunąć i zrobić przelot aby uzyskać dodatkowe np. 10 koni i jeśli to nie będzie miało wpływu na prawidłową prace silnika to to zrobię. I skąd mam wiedzieć, że ta sonda którą mi podesłałeś zastępuje jakieś wcześniejsze?. Widzę, że mi się numer nie zgadza i że nie ma na tej liście mojego silnika to się grzecznie pytam. Poza tym w necie znalazłem sondy, które mają dokładnie ten sam numer co ja mam na oryginale. Firma mi pewnie podpowie co najlepiej zrobić i być może powiedzą to co Ty, czyli wymienić sondę i nic więcej nie robić. Być może tak jak i Ty powiedzą mi, że jeśli kat jest sprawny to nie ma sensu go wycinać. I nie szukam problemów tylko chcę wybrać najlepszą opcję.
  3. Ok, podjadę do tego warsztatu o którym wspominałem i zobaczę co mi powiedzą. Być może też polecą mi wymianę sondy bez wycinania kata itp. i być może zamówią mi odpowiednią sondę.
  4. Dzięki, ale z tego co widzę to na liście nie ma A4 B6 i silnika 1.8T BEX 190 koni. Nie ma też numeru który spisałem z oryginału czyli 06B906265D.
  5. Ok, udało mi się zrobić zdjęcie. Jej numer to 06B906265D.
  6. Ok dzięki rozumiem, a możesz mi podesłać jakiś link do takiej sondy? nie mam dostępu do ETKI. Nawet nie wiem ile taka sonda może kosztować..
  7. A dlaczego się nie wyłącza? czy się nie da? Co wg Ciebie powinienem zrobić?
  8. Niestety to sonda bo po 40 kilometrach na benzynie błąd również się pojawił. Nie wiem czy jest sens bawić się w wymianę sondy, pomyślałem że może lepiej byłoby wyciąć kata i wyłączyć sondy z oprogramowania. Akurat mam warsztat 500 metrów od siebie, który zajmuje się tuningiem i innymi pierdołami. Podjadę do nich jutro i zobaczę co powiedzą, może będą mieć lepszy pomysł...
  9. Cześć, od dwóch dni wywala mi chech engine. Podłączyłem kompa i jest błąd "(017511) P1103 - nagrzewnica czujnika 1 (blok 1) - za niski sygnał wyjściowy sp". Błąd po skasowaniu wraca po 20-30 kilometrach. Jeżdżę cały czas na gazie. Szarpnięć na zimnym czy na ciepłym nie zauważyłem. Dzisiaj rano przed wyjazdem do pracy skasowałem błąd i wyłączyłem gaz. Chcę sprawdzić czy na beznynie też wywala błąd i zrobić na niej mp 200 kilometrów. Jeśli nie wywali błędu na benzynie to pewnie muszę jechać do gazola na regulację, a jak wywali również na benzynie to będzie oznaczać że pierwsza sonda przed katem do wymiany?
  10. Widzę, że temat nie jest rozchwytywany, ale udało mi się to ogarnąć. Zdemontowałem oryginalne reflektory, rozkleiłem i wyprułem flaki czyli żarniki, przetwornice i soczewki, które były mega wypalone, aż czarne. Reflektory oddałem do regeneracji. Regeneracja polegała na pomalowaniu wnętrza reflektorów na piano black, a wkłady lamp (do których zamocowane są soczewki) na szaro z dodatkami piano black. Fronty lamp zostały spolerowane i zabezpieczone warstwą lakieru bezbarwnego. Kupiłem soczewki Bi-Led 2,5 cala. Zamontowałem i podłączyłem elektrycznie, samopoziomowanie działa. Oczywiście oryginalne otwory montażowe soczewki nie pasowały więc musiałem je odrobinę przerobić. Przed sklejeniem lamp przetestowałem działanie. Złożyłem wszystko do kupy i zamontowałem. Reflektory ani razu mi nie zaparowały. Efekt: w końcu wszystko widzę! Światła pięknie świecą w nocy, widoczne odcięcie światła przez przesłony, a światła drogowe to jest kosmos!. Światła ustawiłem wstępnie (wg mnie nawet idealnie) na równym podłożu przed ścianą, bo zbliżał mi się termin przeglądu technicznego. Podczas przeglądu diagnosta do niczego się nie przyczepił. Przystawił to urządzenie do reflektorów aby zobaczyć czy są dobrze ustawione i stwierdził, że są idealnie ustawione i nie trzeba nanosić korekt. Stwierdził tylko że pięknie świecą, a ja mu odpowiedziałem, że tylko wymieniłem odbłyśniki Któregoś dnia wstawię fotki jak to świeci nocą. Temat do zamknięcia i dla potomnych.
  11. Cześć, mam mały problem, na zdjęciu (zaznaczone czerwoną strzałką) widoczne jest gniazdo od regulacji reflektora/wkładu lampy do której zamocowana jest soczewka. Gniazdo to jest już wyrobione i ta kulka wypada po najechaniu na dziurę albo jadąc po kocich łbach po czym cały wkład lampy jest luźny. Czy jest szansa aby dostać takie gniazdo i je wymienić? Jest to jakaś osobna część którą można kupić?. Nie mogę tego namierzyć w ETCE. Jest to regulacja światła lewo-prawo, a nie góra-dół. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  12. Czy ktoś wie gdzie mogę kupić taką kratkę środkowa do zderzaka MS Design Audi A4 B6 jak na zdjęciach u góry albo jaki jest jej numer? Bo w ETCE nie mogę jej namierzyć.
  13. Kolejne pytanko. Chcę zamowić projektory z aukcji poniżej: allegro.pl ALLEGRO.PL Pytanie, czy orientuje się ktoś jak wygląda adapter/ramka soczewki oryginalnej Audi A4 B6 Xenon. Czy jest to jakaś Hella? I czy otworami montażowymi mniej więcej by pasowała? Pewnie i tak będę musiał coś przerabiać. Mówiąc adapter/ramka mam na myśli to do czego montuje się soczewkę do wkładu lampy. Nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa.
  14. Ok dzięki rozumiem. Lampy miałem zamiar rozkleić aby je pomalować. Spolerowac lampy z zewnątrz też chciałem. Z tego co widziałem w necie to soczewki Biled są mniejsze od evox czy B8. Może się uda i wejdą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...