Jump to content

piotrek_Rz

Pasjonat
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About piotrek_Rz

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    RZESZÓW

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wracam. Na pomiar kompresji jestem umówiony na najbliższy czwartek. Do tej pory zrobiłem jeszcze kilka razy logi i widząc cofanie zapłonu głównie na 4 cylindrze, przełożyłem cewkę z 3 na 4. Różnicy nie było. W kolejnym kroku przełożyłem wtrysk z 3 na 4. Podobnie, różnicy nie było. Mając czas, zrobiłem jeszcze raz logi. Cofanie było już na wszystkich (Pb 95). log 1 - 003 020 log 2 - 003 020 Z ciekawości zrobiłem logi na biegu jałowym. 003 020 093 Kilka razy wcisnąłem pedał gazu. Co o tym myślicie? Co do dźwięku silnika, delikatny klekot się pojawił. Nie wiem czy to popychacz, napinacz paska czy łańcucha. Ciśnienie oleju: jałowe ok 1,5 bara, 3 tyś ~ 4; 4,5 bara (silnik ciepły). Kompresja: Kolejne pomiary wykonam samemu, razem z próbą olejową.
  2. Ciśnienie sprawdzałem, utrzymuje 4bary pod obciążeniem. Cewki już raczej są wymieniane, bo oryginalne nie są (trzy z czterech- stan nieznany). Stukowe największe widać na 4 cylindrze, może jeszcze zamienię cewki i zrobię logi. Kompresję też jeszcze sprawdzę. Co do turbiny, nie wiem z czego wynika przeładowanie, myślałem bardziej o niedoładowaniu. Gregor mówi że może pęknięcie gorącej strony. Niestety wiedzy mi brakuje.
  3. W końcu widać poprawę. No niestety potwierdziło się abt... Cofanie zapłonu, które jeszcze jest widoczne może wynikać teraz z czego najprawdopodobniej? Co z doładowaniem jest też ok? Pytam bo chciałbym być pewny czy już nic nie zostało...
  4. Wgrana seria. Paliwo Pb98. Błędy kasowane. 115 118 002 003 002 033 003 020 002 032 Że święta się zbliżają... Wesołych świąt życzę wszystkim. Z czasem może być różnie, już teraz wam dziękuję za pomoc w temacie.
  5. No taki mam plan właśnie na to. Odezwę się do Ciebie na pw.
  6. No to pewnie to zrobię i popytam kto jest w stanie mi to zrobić.
  7. Mam logi. przed wykonaniem błędy kasowałem. 002 033 002 003 115 118 Pb95 003 020 Pb98 (dolałem 98, pewnie gdzieś 50/50) 003 020 v1 003 020 v2 Logi po dolaniu Pb98 już nie kręcone tak wysoko i robione ze zmianą biegów ale gaz wciśnięty do końca dopiero na 3 biegu. Z tego co znalazłem w innych tematach pewnie pora na sprawdzenie ciśnienia sprężania, może jeszcze cewki i wtryski. Panowie jakie kolejne działania i pomysły?
  8. Wracam po długiej przerwie. Z czasem było słabo, mając inny samochód audi stało i czekało. Sprawdziłem katalizator, okazało się że w środku się posypał i słychać było że się przesypywało przy przechylaniu katalizatora (trochę też się wysypało). Aktualnie jest już założony od bartez80 (BM- Performance). Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie paliwa i pod obciążeniem spada minimum do 4bar (normalnie wyżej). Na wolnych też ponad 4bary. Miałem jeszcze poczekać z odpowiedzią na logi ale chciałem zapytać czy wykonywać tylko 3+20 czy pozostałe również? Aktualnie mam pół zbiornika Pb95. Logi zrobię jutro tak jak trzeba. Logi jakie zrobiłem w ubiegłą sobotę, niestety nie skasowałem błędów przed nimi i za krótkie ale wrzucam. 003 020
  9. Ok, więc teraz zabieram się za to.
  10. Wracam z logami, wcześniej błędy skasowane. Ponownie na zbyt krótkiej prostej, ale myślę że to co widać w logach jest jednoznaczne- wnioskując po informacjach jakie podaliście wcześniej. Logi na Pb95. 003 020 Jakie działania z katalizatorem? Czy można już uznać że się nie nadaje czy jeszcze go sprawdzić? Jak ocenić jego stan, czy cokolwiek przez niego widać? Jeśli się nie nadaje to pozostaje wycięcie i downpipe, sportowy?
  11. Ok, więc czekam na te świece i wracam z logami. Jeszcze jest sprawa mokrych wtrysków, będę musiał uszczelnić. Nie wiem ile to może mieć wpływu na doładowanie. Zobaczę co i jak z ich uszczelnieniem.
  12. To ja zaczekam na te świece. Po wymianie powinno pewnie być lepiej, ale że akurat się nie znam, to zapytam czy coś jeszcze może być tego przyczyną? 95?
  13. Może coś jeb*ąć? Auto może stać i czekać aż świece przyjdą.
  14. Sprawdziłem ponownie montaż DV i jest poprawnie, króciec od strony tłoczka do dolotu. Postaram się sprawdzić jeszcze w najbliższych dniach ciśnienie paliwa. Pewnie też niedługo pojawią się świece. Przy obrotach 2200 rośnie potem spada, było to odczuwalne przy robienie logów. Dalej wcale chyba nie jest dużo lepiej. Wraca temat katalizatora i jego sprawdzenia?
  15. DV założyłem ori, nie jest jednak nowe. Wyglądało że szczelne ale jednak tak nie jest. DV założyłem zgodnie z rysunkiem z etki. Tłoczek prostopadle do dolotu, ale wolę jeszcze raz sprawdzić, roboty niewiele. Ciśnienie paliwa pod obciążeniem na jakim poziomie powinno się utrzymywać?
×
×
  • Create New...