piotrek_Rz

Pasjonat
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O piotrek_Rz

    Informacje

    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      RZESZÓW

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. piotrek_Rz

      Ok, więc teraz zabieram się za to.
    2. piotrek_Rz

      Wracam z logami, wcześniej błędy skasowane. Ponownie na zbyt krótkiej prostej, ale myślę że to co widać w logach jest jednoznaczne- wnioskując po informacjach jakie podaliście wcześniej. Logi na Pb95. 003 020 Jakie działania z katalizatorem? Czy można już uznać że się nie nadaje czy jeszcze go sprawdzić? Jak ocenić jego stan, czy cokolwiek przez niego widać? Jeśli się nie nadaje to pozostaje wycięcie i downpipe, sportowy?
    3. piotrek_Rz

      Ok, więc czekam na te świece i wracam z logami. Jeszcze jest sprawa mokrych wtrysków, będę musiał uszczelnić. Nie wiem ile to może mieć wpływu na doładowanie. Zobaczę co i jak z ich uszczelnieniem.
    4. piotrek_Rz

      To ja zaczekam na te świece. Po wymianie powinno pewnie być lepiej, ale że akurat się nie znam, to zapytam czy coś jeszcze może być tego przyczyną? 95?
    5. piotrek_Rz

      Może coś jeb*ąć? Auto może stać i czekać aż świece przyjdą.
    6. piotrek_Rz

      Sprawdziłem ponownie montaż DV i jest poprawnie, króciec od strony tłoczka do dolotu. Postaram się sprawdzić jeszcze w najbliższych dniach ciśnienie paliwa. Pewnie też niedługo pojawią się świece. Przy obrotach 2200 rośnie potem spada, było to odczuwalne przy robienie logów. Dalej wcale chyba nie jest dużo lepiej. Wraca temat katalizatora i jego sprawdzenia?
    7. piotrek_Rz

      DV założyłem ori, nie jest jednak nowe. Wyglądało że szczelne ale jednak tak nie jest. DV założyłem zgodnie z rysunkiem z etki. Tłoczek prostopadle do dolotu, ale wolę jeszcze raz sprawdzić, roboty niewiele. Ciśnienie paliwa pod obciążeniem na jakim poziomie powinno się utrzymywać?
    8. piotrek_Rz

      Wracam z logami. Dopiero teraz. W międzyczasie zauważyłem że piszę w nieodpowiednim miejscu. Logi: Statyczny 003 032 Dynamiczne 115 118 002 003 002 033 003 020 Na nowe świece czekam. DV założony ori, używany, szczelny. Przed wykonaniem logów kasowałem błędy.
    9. piotrek_Rz

      Świece przeze mnie zmieniane nie były, a że auto jest moje od niedawna- mogę je zmienić. Rozumiem że katalogowo PFR6Q NGK a DV tylko ori? Z katalizatorem będę pewnie musiał wybrać się do mechanika, lub zaktualizuję wiedzę i się okażę czy sam sobie poradzę. Logi wykonam ponownie i wrzucę. Za info dziękuję i do usłyszenia, wrócę z logami.
    10. piotrek_Rz

      Witam, od kilku miesięcy jestem posiadaczem samochodu z silnikiem 1.8t BFB. Na początku podam trochę informacji a poniżej podam linki do logów. Po około trzech miesiącach od zakupu, samochód zaczął słabiej przyśpieszać. Na podstawie znalezionych na forum informacji próbowałem diagnozować elementy, które wg opisu z forum, wydawały mi się możliwe do diagnozy samemu. W pewnym momencie pojawił się błąd: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Szczelność dolotu, niestety przez brak kompresora, nie jest potwierdzona ostatecznie (jeśli będzie potrzeba postaram się to załatwić). Widocznych uszkodzeń przewodów nie ma. Podczas robienia logów błąd 16683 się nie pojawił. W samochodzie nie ma zawodu DV- zamiast niego jest BOV firmy Bonalume. Sprawdzając go okazało się że jest szczelny. W przewodzie z intercoolera do przepustnicy, znalazłem olej. Sprawdziłem zawory odmy. 035 103 245 G -jest sprawny. Wyczyściłem go i założyłem ponownie. 06A 129 101 D -wymieniłem Intercooler wyjąłem i wyczyściłem. Nie wiem na ile mogę uznać że olej znajdujący się w dolocie pochodził z odmy a na ile z turbiny. Wymieniłem pompę paliwa na Energy G10029. Stara pracowała czasem głośno. Pompę Energy kupiłem po przeczytaniu na forum, kilku opinii na jej temat- co do jakości pewny nie jestem. Pompa po wymianie pracuje cicho. Ciśnienia paliwa nie mam czym zmierzyć (jeśli będzie potrzeba postaram się to załatwić). Po wymianie pompy paliwa odniosłem wrażenie, ze samochód jedzie nieco lepiej- to tylko odczucie. Mogło być to również chwilowe- wymienia miała miejsce tydzień temu. Błąd, który się sporadycznie pojawia to: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded Pompa nie pracowała. Rozebrałem ją i aktualnie pracuje. Wymieniłem przekaźnik i bezpiecznik- były przepalone. Prawdopodobnie niesprawny jest CV. Nie wiem czy ten temat może miec wpływ na spadek mocy czy nie- dodaje informację jako dodatkową. Logi (po wymianie wspomnianych zaworów odmy i pompy paliwa, czyszczeniu intercoolera, podczas ich wykonania błąd 16683 się nie pojawił) Statyczne: 032 Dynamiczne: 002 003 002 033 003 020 115 118 Jeśli wg waszej opinii się nie nadają, postaram się je wykonać ponownie. Wykonane zostały na odcinku drogi, który nie pozwalał na trzymanie gazu do 6tyś. Proszę też o informację czy czyszczenie CV może pomóc czy pozostaje jego wymiana. Sprawdzając podciśnieniem słychać jego pracę a dmuchając w przewód łączący go z SAI, przepływ jest otwierany i zamykany. Nie jest na pewno szczelny ponieważ sprawdziłem i w przewodzie do SAI skrapla się para wodna. Podsumowanie: Proszę o ocenę logów, ewentualne pomysły co mogłoby być powodem spadku mocy. W razie potrzeby wykonam potrzebne pomiary, logi. Jeśli wpis jest jest przygotowany w sposób nieodpowiedni- proszę o uwagi. To mój pierwszy wpis.