piotrek_Rz

Pasjonat
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O piotrek_Rz

    Informacje

    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      RZESZÓW

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. piotrek_Rz

      Wracam. Na pomiar kompresji jestem umówiony na najbliższy czwartek. Do tej pory zrobiłem jeszcze kilka razy logi i widząc cofanie zapłonu głównie na 4 cylindrze, przełożyłem cewkę z 3 na 4. Różnicy nie było. W kolejnym kroku przełożyłem wtrysk z 3 na 4. Podobnie, różnicy nie było. Mając czas, zrobiłem jeszcze raz logi. Cofanie było już na wszystkich (Pb 95). log 1 - 003 020 log 2 - 003 020 Z ciekawości zrobiłem logi na biegu jałowym. 003 020 093 Kilka razy wcisnąłem pedał gazu. Co o tym myślicie? Co do dźwięku silnika, delikatny klekot się pojawił. Nie wiem czy to popychacz, napinacz paska czy łańcucha. Ciśnienie oleju: jałowe ok 1,5 bara, 3 tyś ~ 4; 4,5 bara (silnik ciepły). Kompresja: Kolejne pomiary wykonam samemu, razem z próbą olejową.
    2. piotrek_Rz

      Ciśnienie sprawdzałem, utrzymuje 4bary pod obciążeniem. Cewki już raczej są wymieniane, bo oryginalne nie są (trzy z czterech- stan nieznany). Stukowe największe widać na 4 cylindrze, może jeszcze zamienię cewki i zrobię logi. Kompresję też jeszcze sprawdzę. Co do turbiny, nie wiem z czego wynika przeładowanie, myślałem bardziej o niedoładowaniu. Gregor mówi że może pęknięcie gorącej strony. Niestety wiedzy mi brakuje.
    3. piotrek_Rz

      W końcu widać poprawę. No niestety potwierdziło się abt... Cofanie zapłonu, które jeszcze jest widoczne może wynikać teraz z czego najprawdopodobniej? Co z doładowaniem jest też ok? Pytam bo chciałbym być pewny czy już nic nie zostało...
    4. piotrek_Rz

      Wgrana seria. Paliwo Pb98. Błędy kasowane. 115 118 002 003 002 033 003 020 002 032 Że święta się zbliżają... Wesołych świąt życzę wszystkim. Z czasem może być różnie, już teraz wam dziękuję za pomoc w temacie.
    5. piotrek_Rz

      No taki mam plan właśnie na to. Odezwę się do Ciebie na pw.
    6. piotrek_Rz

      No to pewnie to zrobię i popytam kto jest w stanie mi to zrobić.
    7. piotrek_Rz

      Mam logi. przed wykonaniem błędy kasowałem. 002 033 002 003 115 118 Pb95 003 020 Pb98 (dolałem 98, pewnie gdzieś 50/50) 003 020 v1 003 020 v2 Logi po dolaniu Pb98 już nie kręcone tak wysoko i robione ze zmianą biegów ale gaz wciśnięty do końca dopiero na 3 biegu. Z tego co znalazłem w innych tematach pewnie pora na sprawdzenie ciśnienia sprężania, może jeszcze cewki i wtryski. Panowie jakie kolejne działania i pomysły?
    8. piotrek_Rz

      Wracam po długiej przerwie. Z czasem było słabo, mając inny samochód audi stało i czekało. Sprawdziłem katalizator, okazało się że w środku się posypał i słychać było że się przesypywało przy przechylaniu katalizatora (trochę też się wysypało). Aktualnie jest już założony od bartez80 (BM- Performance). Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie paliwa i pod obciążeniem spada minimum do 4bar (normalnie wyżej). Na wolnych też ponad 4bary. Miałem jeszcze poczekać z odpowiedzią na logi ale chciałem zapytać czy wykonywać tylko 3+20 czy pozostałe również? Aktualnie mam pół zbiornika Pb95. Logi zrobię jutro tak jak trzeba. Logi jakie zrobiłem w ubiegłą sobotę, niestety nie skasowałem błędów przed nimi i za krótkie ale wrzucam. 003 020
    9. piotrek_Rz

      Ok, więc teraz zabieram się za to.
    10. piotrek_Rz

      Wracam z logami, wcześniej błędy skasowane. Ponownie na zbyt krótkiej prostej, ale myślę że to co widać w logach jest jednoznaczne- wnioskując po informacjach jakie podaliście wcześniej. Logi na Pb95. 003 020 Jakie działania z katalizatorem? Czy można już uznać że się nie nadaje czy jeszcze go sprawdzić? Jak ocenić jego stan, czy cokolwiek przez niego widać? Jeśli się nie nadaje to pozostaje wycięcie i downpipe, sportowy?
    11. piotrek_Rz

      Ok, więc czekam na te świece i wracam z logami. Jeszcze jest sprawa mokrych wtrysków, będę musiał uszczelnić. Nie wiem ile to może mieć wpływu na doładowanie. Zobaczę co i jak z ich uszczelnieniem.
    12. piotrek_Rz

      To ja zaczekam na te świece. Po wymianie powinno pewnie być lepiej, ale że akurat się nie znam, to zapytam czy coś jeszcze może być tego przyczyną? 95?
    13. piotrek_Rz

      Może coś jeb*ąć? Auto może stać i czekać aż świece przyjdą.
    14. piotrek_Rz

      Sprawdziłem ponownie montaż DV i jest poprawnie, króciec od strony tłoczka do dolotu. Postaram się sprawdzić jeszcze w najbliższych dniach ciśnienie paliwa. Pewnie też niedługo pojawią się świece. Przy obrotach 2200 rośnie potem spada, było to odczuwalne przy robienie logów. Dalej wcale chyba nie jest dużo lepiej. Wraca temat katalizatora i jego sprawdzenia?
    15. piotrek_Rz

      DV założyłem ori, nie jest jednak nowe. Wyglądało że szczelne ale jednak tak nie jest. DV założyłem zgodnie z rysunkiem z etki. Tłoczek prostopadle do dolotu, ale wolę jeszcze raz sprawdzić, roboty niewiele. Ciśnienie paliwa pod obciążeniem na jakim poziomie powinno się utrzymywać?