Skocz do zawartości

MarcelK1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarcelK1989

Informacje

  • Imię
    Marcel
  • Miasto
    Staszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MarcelK1989

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź, tak naprawdę nie wiem od kiedy ten wtrysk lał, było to odczuwalne gdy całkowicie przepuszczał po 5kkm od remontu czyli jakieś 2kkm temu.
  2. Nie mam zdjęć samochód stoi u mechanika. Chciałbym się dowiedzieć czy poprzednio mógł ktoś popełnić błąd przy naprawie czy jest to wina np tego lejącego wtrysku.
  3. Nie brak błędów. Gaz ustawiony delikatnie za bogato.
  4. Ale powypalane są na wszystkich cylindrach nie tylko na tym na którym lał. Poza tym gdy to było odczuwalne że leje przejechałem może 100km
  5. Witam Mam kolejny problem z moim samochodem po przejechaniu 7tys km od remontu głowicy okazało się że po raz kolejny wypaliły się gniazda zaworów. Ostatno wypalony był jeden na drugim cylindrze lecz remontowane były wszystkie. Teraz wypaliły się tak że aż są pozapadane. Problem losowo wystąpił na wszystkich cylindrach około 5 zaworów (4 wylotowych 1 dolotowe). Co mogło być przyczyną tej awarii. Dodatkowo wszystkie zawory wylotowe są mocno przegrzane. Już ręce opadają z tym autem. Proszę o pomoc.
  6. Na trzecim cylindrze wtrysk lał po zdemontowaniu przedmuch bez żadnych oporów.
  7. Jutro zamówię nowe nie będę się bawił w podmianki choćby nawet to nie było to
  8. Hana zielone przejechane na gazie 150tys mógł już nadejść ich czas
  9. Muszę załatwić sobie jakiś kompresor i jutro dmuchne w dolot zobaczymy co wyjdzie dzięki
  10. Witam Koledzy proszę o analizę logów. AUDI A4 B7 1.8T 163KM BFB ośka PB+LPG Błąd silnika: 17511, 16684, 16687 Silnik po rozgrzaniu na biegu jałowym zachowuje się jakby pracował na trzy cylindry (LPG) po przełączeniu na PB problem ustaje pracuje na cztery cylindry lecz delikatnie szarpie. Po przekroczeniu 2tys. obr silnik pracuje równo podczas jazdy jak i na postoju (PB i LPG). Dodatkowym problemem jest rozruch silnika na zimnym, trzeba kręcić ok. 10s. Dodam że około 5tys. km temu remontowana była głowica na drugim cylindrze przed remontem ciśnienie 3bar. Prosze o pomoc. Logi statyczne na PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_a6LFXV7.html http://vaglogi.pl/log-015_016_G7h95fu.html Logi statyczne na LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_Ct1U1.html http://vaglogi.pl/log-015_016_ZXjx8.html Logi dynamiczne na PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_A41S0fn.html http://vaglogi.pl/log-015_016_G7h95fu.html http://vaglogi.pl/log-115_118_c2n2R9c.html Logi dynamiczne na LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_35F84.html http://vaglogi.pl/log-020_003_iNq11nf.html http://vaglogi.pl/log-115_118_1EZ3s.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...